imho sa tá stavba predraží. Ale nakoniec matička EÚ nám na všetky tie Vidensko - Bratislavské železničné nádhery (v dĺžke 70 km) vyčlenila spolu s peniazmi z nášho rozpočtu nejakých 9,6 mld. Sk. Ak len za projekty zaplatia 3...
Mno, ono celkovo 94, 38 miliardy Sk pre projekty v rámci Slovenska (cestné, železničné, plavba) - zvyšok EÚ (vrátane krajín, ktoré majú oproti nám oveľa rozvinutejšiu dopravnú sieť - čo ale nemusím písať) si rozdelí "zvyšných" 330 miliárd Eur na dopravné projekty.
Najmä keď je minimálne 100 mld. z toho úver.
Mimochodom tender na dokumentáciu tunela pod Dunajom vyhrala čd zelenka friendly firma so suverénne najdrahšou ponukou. Jediné kritérium bola cena. ?
Zdroj: tlačená verzia Trendu
No, ja by som povedal (nevif uz som tu dlho nebol) ta ekodiskusia no: Ludia by si mali chranit svoje zivotne prostredie, ale treba konat nie rozpravat. Nedavno sa zacalo rozpravat o globalnom oteplovani, o klime... ale clovek si to sposobil sam, vdaka cloveku zem postupne zanika a to nie je dobre, takze CHRANME SI SVOJU PLANETU!!!
K tej ekodiskusii len jednu vetu - treba sa zamerať aj na spotrebu a napr. na kúrenie nežrať dvojnásobok energie ako treba a stavať vrtuľky, panelíky a reaktory podľa toho čo sa kde hodí.
#72956 matthew - k tým ilustračným záberom - tiež sa vždy čudujem, keď napr. na ta3 hovoria o "dotáciách" na autobusy a šľahnú tam zábery z nastúpisťa diaľkových na ASMN. Čo si mam o tom novinárovi myslieť - lenivý prejsť dalej alebo nevie o čom točí?
za posledne 2 dni som sa presvedcil, ze v MHD chodia aj dobry, ale aj divni ludia ? ? ?
ked som siel vcera v 78, tak nastupili 2 pani...jeden si cvakol listok a druhy ho hladal, ci ho mal a ci nie nie je az tak posdstatne...jedna pani si ho vsimla a ked vystupovala, tak mu ho dala, ze uz vystupuje, ze este tam ma 8 minut, ze ked mu to staci nech si vezme ? ?
dnes nastupim na SNP do 13tky ? a jeden, alebo jedna...nerozoznal som...jednoducho jeden clovek si vytasil tranzistor a pustil radio slovensko na celu eleketricku ? akurat boli spravy ? pocul som polovicu elektricky sa rehotat potichu a v rovnaok duchu sa niesla cela jazda az na stanicu ?
malo by to aj rad vyhod aj nevyhod.. kazdopadne by odpadly naklady na vedenie a krizovanie a pod... ale nechcem si predstavit ako by kolabovala mhd pri prichode frontu, popripade zatmeni slnka
Podľa tvojho popisu to vyzerá, že má voz slabé baterky, a motorgenerátor zle zvláda odber voza (pokles napätia v troleji) pri rozjazde, takže poklesne palubné napätie, na čo zareagujú cvikače resetom Za prvotnú príčinu by som teda označil vozové baterky. Ale to je len hrubý odhad, brať s rezervou, nevidel som správanie toho voza naživo
Prečo solárny článok? Prečo nie rovno solárny trolejbus? Boli by sme prví, čo by sme mali elektrobus so solárnym pohonom ? Jeho premávkovú rýchlosť (či skôr pomalosť) nechcem vedieť ?
eripmav: Áno, slnečná energia skutočne je enormná, už len vynájsť spôsob, ako ju s dostatočnou účinnosťou premeniť na elektrickú
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
Mno, ono celkovo 94, 38 miliardy Sk pre projekty v rámci Slovenska (cestné, železničné, plavba) - zvyšok EÚ (vrátane krajín, ktoré majú oproti nám oveľa rozvinutejšiu dopravnú sieť - čo ale nemusím písať) si rozdelí "zvyšných" 330 miliárd Eur na dopravné projekty.
Najmä keď je minimálne 100 mld. z toho úver.