Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #72540:
Skus si pozriet jej starsie clanky.. strasne ma vzdy vytacala a tento clanok tiez nebol uplne pozitivny.. bol skor o tom ze je to vynimkou.. a to len preto ze sa nevie zdvihnut a ist za vodicom ked jej niekto vadi.. HOWG, k tejto teme sa uz nevyjadrujem.
Reply on: KLF #72541:
to by potom chcelo ale postavit specialne letiskovu radialu... (mozno aj jednokolajovu s vyhybnami) lebo naozaj viest nizkopodlaznu elektricku po tej treti v ruzinove je z blata do kaluze... jednak kvalita trate, jednak hustota zastavok a jednak hustota premavky
Reply on: S499.1023 #72534:
Ano, myslel som prepravu z letiska. Pre mna je prijatelnejsia predstava, ze ludia, co pricestuju lietadlom sa povezu v pohodlnej, rychlej, nizkopodlaznej elektricke do mesta, akoby sa nou mali vozit ludia s kabelami z hypacov. Ale prosim - ved som predsa pisal, ze aj SDXova navrhovana alternativa dopray od hypacov moze byt.
No a co sa T3 tyka - koxo... podla mna by sme to mali brat tak nejak akoze "dekujeme, odejdete". Stacilo. Posluzili T3, dobre boli, ale uz ich netreba. Ked chceme riesit dopravu z letiska, tak by s apatrilo tam dat daco, co bude pohodlnejsie a krajsie ako T3. A dynamicke vlastnosti to hadam horsie mat nebude. takze nie dogma, len krok s dobou.
Reply on: SDX #72535:
Pekný príklad stihomamu. Miesto starania sa o to, aby nemala na čo "kydať" radšej zaútočiť na Pacherovú.
Reply on: SDX #72503:
Nie sú ničené o nič menej ako v ostatných častiach mesta.
Reply on: SDX #72535:
podla mna ide o obsah a nie o autorku... to co napisala je pravdive... tak nechapem... 🙂

k tej kolaji... nebolo by to zbytocne nakladne a neefektivne?
Reply on: Ike #72531:
ved ja som napisal, ze by to bol asi problem, ale ciastocne by to slo. Kua, tak sak da sa spravit aspon na usekoch rychloelektricka.
Reply on: ufo #72515:
"61 trolejbusmi kadial?

Akože kadiaľ? Veď tadiaľ ako teraz.
Reply on: S499.1023 #72530:
Ze Pacherova sa pravidelne raz za tyzden chodi previest MHD aby mohla nakydat a potom sa strasne cuduje ked raz nie je na co kydat.. ten clanok mi znie blbo vzhladom na to ze to pisala ona, keby to bol niekto iny tak mi vobec nevadi..
Reply on: KLF #72522:
Neviem, prečo sa tu razí dogma, že nové vozy budú rýchlejšie. Ani jeden z vašich vysnívaných vozov nemá lepšie dynamické vlastnosti ako stará T3.
Reply on: Ike #72531:
To sme riesili o par riadkov nizsie, ze bud by musela byt nejaka dalsia kolaj, alebo nejaky sposob.. to expresna je len, ze keby sa to nejak vymyslelo tak ze tu by som dal expresnu 😉
Reply on: KLF #72524:
Pokiaľ chceš riešiť LEN prepravu pár ľudí z letiska a davy pri hypermarketoch nechať stáť, tak na to rozhodne nepotrebuješ kapacitnú električku ale bohate Ti postačí expresná autobusová linka raz za pol hodiny.
Reply on: SDX #72527:
Vysvetli mi ako moze byt elektrickova linka expresna?
To je ako mat dva vytahy v jednej sachte... skor ci neskor aj tak dojde k tomu, ze ju pribrzdi neexpresna elektricka...
Reply on: SDX #72519:
A čo je na tom jednoznačne pozitívnom článku zlé, keď tak hýriš úvodzovkami?
Reply on: SDX #72511:
Aké KONKRÉTNE dosť zlé skúsenosti máš s vozmi v Slávičom? A čo vlastne riešiš? Ničenie vozov v Slávičom (Tvoja vlastná fantázia), alebo len presmerovanie 39 za každú cenu, jedno, na ktorom konci, tzv. šotohrátky?
Reply on: SDX #72503:
To o čom hovoríš? O akom ničení? Sa Ti prisnilo? Roky rokúce som tam chodil za svojimi mimobratislavskými spolužiakmi a okrem nadmerného kradnutia tabúľ sa tam NIČ neničilo. Jediné ničenie, ku ktorému dochádzalo, bolo na linke 517 v smere jazdy ZO Slávičieho údolia do centra mesta, takže ničil kto? Bratislavčania. Už vôbec nesmieme pri Tvojom spôsobe hodnotenia brať do úvahy stupeň ničenia električiek, pretože by sme museli obratom zrušiť VŠETKY električkové linky.
Reply on: KLF #72526:
Hej, Ruzinovska radiala je problem... to linkovanie by som potom spravil nejak takto:
8 - Letisko - Hlavna Stanica EXPRESNA LINKA
9 - Avion - Karlova Ves
14 - Letisko - Petrzalka (spojenie letiska s centrom a Petrzalkou)
61 - Letisko - Trnavske Myto - Krizna - ASMN
Reply on: SDX #72525:
Tak ano, v tom pripade by som ale presunul konecnu z Astronomickej k hypacom. Tak by to slo. Ovsem tie 4 kolaje by si potom musel mat aj na Ruzinovskej. Skor si myslim, ze expresna elektricka z letiska by mala byt nejak sikovne zasadena medzi normalne linky, aby sa aspon do mesta dostala rychlo. Aj ked to je dost tazke. 😢 Na Ruzinovskej by uz dobehla slimaky co stoja na kazdom rohu. 😢
Reply on: KLF #72524:
Potom by sa to dalo spravit tak ze by sa ta trat vetvila - na letisko a k Avionu.. s tym ze na novej trati by sa okrem Avionu a letiska spravila este jedna zastavka, ktora by mala styri kolaje aby ju expresne linky z letiska mohli prejst bez zastavenia aj v pripade ze v nej stoji ina linka.
Reply on: SDX #72523:
No ja by som medzi letiskom a Astronomickou kludne privital trat bez zastavok. Ak teda chceme prepravovat cestujucich z (a na) letiska do mesta, alebo na hlavnu stanicu, tak dost pochybujem, ze im bude prijemne stat pri kazdom hypermarkete 3x plus na galvaniho a cojaviem kde. To mozu ist rovno taxikom. Dokonca by som to spravil tak, ze z letiska by boli vypravovane urcite spoje, ktore by mali zastavky len na uzloch a nie pri kazdej vrbe na Ruzinovskej a boli by zasadene medzi ostatne spoje konciace na Astronomickej. Proste v 1. rade tu ide o to, cestujucim z LIETADIEL urychlit cestu do mesta a ne ludi s nakupnymi taskami vozit z hypacov !
No ale podla toho UP co tu poslal tr3mp je to aj tak podla mna bezpredmetne, lebo to okolo hypacov ani nepojde. Pojde to z druhej strany dialnice, co je dobre a podporuje moju teoriu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.