Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #72522:
No, dufam ze to nechces bez zastavok. Take 3 zastavky na novej trati by mali byt.. a pod 5 minut to urcite nepojde... a v Ruzinove ked to bude ako teraz stat pri kazdom druhom strome to taktiez moc rychlo nepojde..
Ja by som preferoval drahsie, ale omnoho pouzitelnejsie riesenie:
Letisko - Avion (zastavky Letisko, Avion) - Galvaniho (zastavky Stara Ivanska, Bojnicka - Roznavska (zastavka Trnavka) - Trnavska cesta (zastavky Trnavska, Bajkalska, Zimny stadion) - Trnavske myto.. alternativne by to z Roznavskej mohlo pokracovat k ZST Nove Mesto.

vyhodou by bolo, ze by to obsluzilo dalsie "obyvane" oblasti bez toho aby sme museli zakopavat (vyuzilo by sa miesto zabrane krikmi v strede cesty)... Lenze sa obavam ze by to bolo prilis drahe riesenie na BA..
Reply on: SDX #72521:
Ak sa z letiska elekticka rozbehne na 80kmh a stat bude az na Astronomickej, tak to do 3 minut da. Ak po Ruzinovskej bude moct ist 60-70kmh (menej priecesti, vsetky chranene, trat "za plotom"), tak aj na stanicu pride skor.
Ovsem to treba mat nove tramvaje na to a zvysit trapnu maximalnu rychlost z 50kmh na vyssiu. No a na useku letisko - Astronomicka na 80kmh ako rychlodrahu. Ovsem obavam sa, ze na tom useku by to stalo 5x pri Ikei, 3x pri Avione, 4x pri Hornbachu...
Reply on: tr3mp #72520:
Lenze pokial sa to bude tahat z Astronomickej, tak to nema zmysel. Nezrychli to dopravu. Ako priklad uvediem trasu Letisko - Hlavna stanica.. momentalne to 61-kou trva 25 minut. Linke 8 to tam z Ruzinova trva 22 minut. V praxi to znamena ze aj keby ta elektricka spravila usek Letisko - Astronomicka za 3 minuty (nerealne) tak sa aj tak zrychlenia dopravy nedockame. To radsej kupme nove autobusy a pouzime tie.
SDX a ostatní: K električke na letisko, riešite veci, ktoré sú už dávno vyriešené 🙂

Treba si pozrieť Všeobecne záväzné nariadenie hlavného mesta SR Bratislavy č. 7/2005 (http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=76114), ktorým sa mení a dopĺňa všeobecne záväzné nariadenie hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy č. 2/1994, ktorým sa vyhlasuje záväzná časť aktualizácie územného plánu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, rok 1993, v znení neskorších predpisov.
Odporúčam najmä: Príloha 10: ZaD v dopravnom riešení - Ružinov (http://www.bratislava.sk/soubory/700000/2640650%5FPriloha%2D10.zip),
kde je graficky znázornené trasovanie električky na letisko (ako číslo 10 - územná rezerva nosného systému mestskej hromadnej dopravy).
sorry, zabudol som ho tam dat ?

Nasa "oblubena" Sona Pacherova zo seba opat dostala "skvely" "clanok":

Normálne pravidlá

Glosa

Trolejbus číslo 205 sa na nástupište pred Charlie centrom normálne presunul v čase stanovenom cestovným poriadkom. Pasažieri pokojne nastupovali, vozidlo sa normálne zapĺňalo, až kým... sa na dve sedadlá nevycapili dvaja nenormálne páchnuci a spoločensky už veľmi unavení chlapíci. Jeden mal v ruke fľašu alkoholu, tiež prvok jasne vybočujúci z normálu. Najprv si z nej riadne glgol, potom ju za rovnakým účelom podal kamarátovi. A zrazu, stal sa zázrak, kabína vodiča prestala byť jedno nenormálne plechové „nevidím-nepočujem", vykročil z nej normálny živý chlap v uniforme Dopravného podniku a normálne tých dvoch vykázal von. Pozoruhodné, aj cestujúci na ten normálny čin reagovali normálne, t. j. šoféra podporili a nezačali hučať čosi v duchu - čo ich chudáčiskov úbohých nenecháte na pokoji... Bola to prosto normálna jazda MHD. No je toto normálne?!

omg..
Nasa "oblubena" Sona Pacherova zo seba opat dostala "skvely" "clanok"
Reply on: ufo #72515:
39-ka nemala byt trolejbusova 😉
Reply on: Beus #72512:
Plne suhlasim, toto by bolo fajn.. az na to ze z novej trate by sa muselo na letisko odbocovat cez podjazd, lebo kombinacia vlak+trolejbus by asi nevysla..
Reply on: Beus #72512:
61 trolejbusmi kadial? A trolejbusova 39 by si takisto zasluzila klby, vzhladom na to, ze 204 len z Trnavky jazdi natrieskana. Nuz a ked na Trnavku bude len 205, tak tam tiez budu potrebne klby, ranna spicka byva na hranici unosnosti (vidavam kazde rano...).
Reply on: Andy #72510:
Dokonca by som povedal ze najmenej nicene su tie autobusy...
Predsalen tam chodia uz vysokoskolaci, co nemaju potrebu trhat oznacovace a gravirovat ci pisat na sklo, popripade nozikom vyrivat do sedadiel... Takychto ludi je tam vazne maximalne minimum...
Jedine co sa moze stat je v noci sem tam nejaka tycka-dve a pod...
Reply on: SDX #72511:
Takže keď bude linka 39 premávať na Mlynské Nivy alebo ich len zvážať k Mlynskej doline, tak už cestujúci tie vozidlá ničiť nebudú? ? Lebo nejak si sa tým riešením odklonil od pôvodného problému... 🙂
Ad diskusia o 39: Riešite tu vec, ktorá je už dávno ideovo vyriešená.
1) Zadrátovať Trnavskú cestu od križovatky s Tomášikovou po Ostredky, optimálne s pokračovaním odbočkou na letisko
2) 209 presmerovať od Trnavského nie do Ružovej doliny, ale po trase súčasnej 39 až na Ostredky, a optimálne aj celú 61 vypravovať trolejbusmi
3) Úplne zrušiť 39, posilniť 31 na interval, aký má momentálne 31+39
4) Z historických a tradičných dôvodov prečíslovať 31 na 39

Toť celá veda 😉 Chce to už len vôľu na magistráte na postavenie tých pár metrov trolejov, a kúpenie pár kĺbových trolejbusov (pre 61) 🙂
Reply on: Andy #72510:
Plne som si vedomy toho aky je tam stav naplnenia, sam tam casto cestujem, ale moje skusenosti s vozmi su dost zle.. ak 39 nechat v Sl.Udoli tak potom ju presmerovat na druhom konci.. ja by som ju hodil napr. na Nivy, hlavne v piatok a nedelu by to urcite naslo uplatnenie.. malo ludi chodi celu trasu.. alebo skratit na Cintorin Slavicie Udolie - Slavicie udolie a bude sa hromadne prestupovat ?
Dnes sa nejaké dieťa podpísalo sprejom okolo 17.40 na zastávke Hraničná zvonku na ľavú stranu trolejbusu ako "DICK" a ušlo, vodič to odstavil.

Re #72503 SDX: Niekedy sa choď do toho Slávičieho údolia pozrieť. Chcelo by to už teraz posilnenie intervalu. Prvý krát počujem názor, že na linke 39 sa nejak extrémne ničia alebo znečisťujú vozidlá. Možno tak v neskorých večerných hodinách, ale to sa deje rovnako aj inde. To zrušenie dopravy nemyslíš asi vážne. A mimochodom do slávičieho údolia narozdiel napr. od Vrakune necestujú rasovo privilegované individuá a deti vo veku 10-15, ktoré si v MHD trénujú písanie, keďže v počas vyučovania sa im v škole sedieť nechce.
Reply on: SDX #72500:
Ak 39 nemá chodiť pre študentov tak kľudne môže končiť aj niekde v meste, trebárs na Kollárku, alebo na stanici. Predsa k Chatamovi cestuje minimum ľudí, na PKO detto, prestup na električky je na Račku a na Trnavskom, na Patrónku sa môžeš dostať z Trnavskej 63 a ak chceš aj 204. Proste tá linka má podľa mňa v tejto západnej časti mesta zmysel hlavne pre obsluhu Slávičieho a keď jej tento zmysel chceš zobrať, tak potom možno ju naozaj stačí nechať v trase: centrum - Súhvezdná.
Reply on: hefo #72505:
Vlastne treba mysliet aj na to, ze tam bude cestovat o 1200 ludi viac, ked ich Hreha znova zamestna. ?
Reply on: jandro #72506:
Neviem si celkom predstavit to odbocenie... kade by si to chcel tahat? Navyse trat do Vajnor tak skoro aj tak nebude.
Reply on: SDX #72497:
Aj zo Zlatych pieskov by mohli jazdit k letisku elektricky. Vsak aj tak sa vraj maju predlzovat do Vajnor.
Reply on: SDX #72503:
Neviem, kde si to ničenie nabral - ja som si za tri a pol roka nič nevšimol... pozri si skôr tagy v električkách a pod...
A okrem iného by sa tam hodilo skôr zahustenie ako nejaké zriedenie - už sa tam začína stavať aj nový bytovo-obchodný komplex.
Reply on: SDX #72503:
Mohli by tam jazdit tie stare Ikarusy, ked uz su aj tak znicene.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.