V pôvodnom príspevku je napísané: "Heh, dva rozchody. To je ako Liberec? Alebo Karslruhe, keď je tam aj ten voz?" Karlsruhe som spomínal kvôli tomu vozu a napísal som to aj v pôvodom príspevku. ? Uznaj že si si to nevšimol. ?
Tak ako pri vsetkej ucte k Beusovym vedomostiam okolo MHD, myslim si, ze stavbarom nie je ani zdaleka, ako tu uz naznacil aj sam. A tvoja otazka je CISTE stavebneho razenia.
A moja odpoved je - co chces betonovat ? Najprv musis spravit hydroizolaciu, potom mozes riesit povrchovu upravu. To nie je len tak "vybetonovat". ?
Buď 1, alebo 4 ako ich poznám najskôr zrušia. Hoci obe by sa dali točiť cez Vazovovu. 2 by mohla ŽST NM - Zlaté Piesky.
A poradie opráv podľa mňa:
1. tunel
2. Miletičova
3. Krížna od Legionárskej po Trnavské mýto vrátane
4. Hanulova - Pri kríži
5. I. Karvaša - Predstaničné nám.
6. ŽST Vinohrady - Nový záhon
7. Jurajov Dvor - triangel + ten krátky úsek smerom na Zlaté, ktorému sa všetky opravy v okolí úspešne vyhli
8. spojka na Americkom nám. (L 7, 11, 17)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
to aby postavili konecne velku stanicu v style tej uplne starej stanice a vnutorne ju zariadili moderno, to ich nenapadne...