Buď 1, alebo 4 ako ich poznám najskôr zrušia. Hoci obe by sa dali točiť cez Vazovovu. 2 by mohla ŽST NM - Zlaté Piesky.
A poradie opráv podľa mňa:
1. tunel
2. Miletičova
3. Krížna od Legionárskej po Trnavské mýto vrátane
4. Hanulova - Pri kríži
5. I. Karvaša - Predstaničné nám.
6. ŽST Vinohrady - Nový záhon
7. Jurajov Dvor - triangel + ten krátky úsek smerom na Zlaté, ktorému sa všetky opravy v okolí úspešne vyhli
8. spojka na Americkom nám. (L 7, 11, 17)
OK, nepochopili sme sa Myslel som si, že myslíš odvodnenie trate, nie tunela ako celku A tamto som zasa ja zle napísal, s tým zatesnením som to myslel tak, že obloženie (asi) rozobrať, zatesniť okolie aby ani do obloženia nepresakovala voda, a zložiť nazad Ale keďže do týchto vecí sa príliš nevyznám, ako sa také niečo ako odstránenie priesaku dá robiť, možno teraz tliacham blbosti, no každopádne som mal na mysli odstrániť priesak z kopca do obloženia
Neviem kto tu začal s tými priecestiami ale pridam sa:
Je dokázané, že gumové sú trvácnejšie ako asfaltové. Menej sa opotrebúvávajú a investície sa vrátia. Ľahká je s nimi manipulácia, či pri stavbe alebo prípadných opravách.
Dokonca jedna firma v UK sa prezentuje tým že vytvorila celú cestu z gumy, teda z panelov ktoré vznikli zo starých použitých gúm. Síce je pravda že má len 300 metrov a využili na to starú trať, kde medzi koľaje vložili dané panely. No štyria ľudia ju postavili za päť dní. ?
Bol o tom článok v časopise Quark, našiel som aj link na stránku tej firmy v angličtine: http://www.wrap.org.uk/wrap_corporate/news/world_first_for.html
Hasenie nasledku je zatesnenie vnutorneho oblozenia. Ked niekde presakuje voda, treba ju odvadzat prec, aby nestekala kadetade po muroch. Inak by si musel zatesnit cely hradny kopec, aby tam ta voda nesla. ?
Môj zoznam:
1. Legionárska - Slovanet
2. Tunel - zrekonštruovať, dať konečne ten parovod preč, káble T-Comu takisto, aby keď prišli robiť údržbu, nezdržovali premávku ako sa mi stalo minulý týždeň
Nejaká linka pôjde určite na Vinohrady, nejaká sa otočí na Vazovovej a nejaká pôjde možno do Ružinova ale je času o tom rozprávať, ako to vidno a písal Mike, Miletičova a pri Krasňanoch je number one ?
Je pravda, že mladomanželia radšej pôjdu do dvojgarsónky v paneláku v Petržalke, ako do skoro trojmiliónového bytu v novostavbe. Aj tak skoro všetci z nich budú mať autá.
No skor spravne odvodnit. Tie kolaje uz teraz asi nie, suhlasim, pred nejakym casom par rokov dozadu to mohli spravit.
Re #72421 SDX: To hej, ved preto by som si tam byt nikdy nekupil.
Som zvedavy ako bude pri vyluke na Vajnorskej vyriesena doprava.. tipujem ze 2-ka premavat nebude, nahradne linky budu X2 a X6 (alebo ju nazvu inak?).. otazka je ako bude jazdit 1 a 4. 4-ka minule jazdila na Vazovovu a spat.. ale netusim co spravia s 1...
Socialne byty? Mne tie ceny moc socialne nepripadaju..
Re #72418 LifeStar: Ja viem ze tam bola automobilova doprava a suhlasim s tym ze si zasluzi rekonstrukciu, nikdy som nepovedal ze nie. Dokonca si myslim ze je uplne nevyhnutna!
Re #72419 Martin Fundárek: no, moze sa to naplanovat na jul-august a aj tak to bude predlzene na september, lebo robotnici sa budu opierat a fajcit.
Ak sa dobre pamätám, tunel bol zrekonštruovaný na električkový v roku 1984. Takže tento rok bude tá trať mať 23 rokov. A na niektorých miestach je celodenne a celoročne zavlažovaná kvapkajúcou vodou, čo je na nej aj vidieť... Tam je viac problémov, Mike ich už spomínal...
ufo: Položením nových pásov by si pramálo vyriešil - odstránil by si síce následok, no nie príčinu, a za pár rokov by si bol tam kde teraz (keďže to zatekanie sa stále zintenzívňuje). Tam to chce hlavne zatesniť vnútorné obloženie, aby tam nezatekalo, potom môžeme debatovať o trati...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LifeStar