Papyr>
mne sa zda, ze rozdelene dvere su dobry napad. ked si vezmem, ze aj cez jendodielne a aj dvojdielne dvere vysupuje/nastupuje vzdy iba jeden clovek. a ked ten klb vypada tak ako pises, tak je to super riesenie.
Martin>
niektore veci uz naozaj zapadli prachom. vies ale sem-tam sa stane, ze sa veci oprasia. nechajme sa prekvapit. ale mozno iba snivam...
22Tr: ja som sa nim v Usti n.L. viezol. To rozdelenie tretich dveri mi pripadalo cudne skutocne len kym som 22Tr poznal len z fotografii. Ale vo vnutri je to vyriesene tak, ze tymi delenymi dverami nastupi a vystupi mozno este viac ludi, nez tretimi dverami na 15Tr. Ono totiz 22Tr nema v klbe take tie klasicke polkruhy, o ktore sa mozno opriet, ako to poznate z 15Tr, K74x, I280, I435. Dokonca tam nema ani take riesenie, ako K94x, proste je tam plosina (priestorovo dost velka), ktora je po stranach ohranicena iba gumou tej harmoniky. Takze priechodnost klbu je omnoho vyssia ako v tradicnych klbakoch. Okrem toho ta plosina v klbe, na ktorej cestujuci stoja, je napevno pripojena k prvej casti trolejbusu, tj. k vzajomnemu posunu pri otacani dochadza iba medzi klbom a zadnou castou vozidla. Naozaj, viem, ze sa to nezda, ale vo vnutri je to vyriesene dost salamunsky.
Zacestujte si niekedy do Usti n.L., 22Tr ev.c. 601 (mimochodom, UL ma len JEDEN 22Tr, kde je druhy, cert vie) je pravidelne nasadzovany na linky 54 a 56. More info: www.dpmul.cz
Nie ze by som chcel podpichovat, ale vidim ze akcia "Vlak Vychodne-Trnavske myto" akosi zapadla prachom. Ako vsetko dobre co mohlo vzniknut... Taktiez DPB super poriesil otvaracie doby na Hlavnej stanici. Asi tam bolo v nedelu vecer vela ludi a pracovnicky boli z toho nervozne ... Nuz co vsetko nespravime pre zakaznika
sorry prispevok #7243 mal byt to Juro, nie iba J ako som napisal!
Este nieco dodam. Juro, napisal som kto je autor mojich informacii - a kazdemu normalnemu cloveku je jasne, aky typ info moze podat s urcitostou a ake iba odhadom - ale vsetko som to tu uz raz pisal -neviem preco sa opakujem vobec.
to J:Ta informacia, ktoru som nemal povedat nesuvisi s BA vobec - je to o konstrukcnych zmenach - ktore vobec este nie su odsuhlasene, preto nemam o nich hovorit.
A ako si si iste vsimol napisal som, ze nemusia byt komplexne - bohuzial nie je to sef firmy, aby mi vedel o vsetkom podrobne napisat. A on mi tvrdil, ze existuju iba tieto 4-ry prototypy. TAk som to tu povedal a to je vsetko. Ak mas nieco lepsie, tak povedz - budem rad (urcite nie len ja).
Andrej co to mas za informatora? Ved druhy prototyp 22Tr je uz hodne davno hotovy a obehal uz nejedno ceske mesto.
Ta tvoja tajna informacia je asi to, ze sa to tu mozno bude skusat, ale to uz na K-reporte prebehlo fest davno. Vsetko su to take info typu JPP.
Nech sa skusa, ale tiez by som si nechal predviest aj Trolino od Solarisa.
Ja osobne by som do prototypov a nultej serie nesiel. Nedavno predaval Presov 3 kusy 15Tr, tie mohol DPB kupit.
Tie rozdelené dvere by sa dali rozlýšiť na nástup a výstup a ľuďia by s v kĺbe len točili... No neviem či moje uvažovanie je vtomto prípade dobrá vec, ale jeden s variantov to je.
Dnes som videl na Zkusebni jizde voz 7303. Kokos celkom cool to vzyera bez spriahadiel, s tymi plechmi ! To tak bude premavat ? A ako tam funguje spriahanie ?
deti moje, konecne som zistil, o com sa tu cely cas bavite preto pre pripad, ze je tu este niekto taky neuvedomely ako ja, do zahlavia pridavam osvetlujuci link...
a ked uz som si ten link pozrel, musim priznat, ze to rozdelenie tretich dveri na dve casti okolo klbu je dizajnovo velmi podivna, povedal by som priam pochybna vec. okrem toho (ad "#7233") sa mi nechce verit, ze by sa takto ta spominana bublina odstranila. ludia budu podla mna nadalej stat napchati pri dverach, lebo sa nik nebude chciet podat hlbsie do voza a este budu vsetci nadavat, ake su tie dvere uzke...
ferro: Neviem, ci sa za tym skryva aj nejaky technicky problem, ja viem len, ze z dopravnych skusenosti medzi druhymi a tretimi dverami vznika vzdy "vzduchova bublina" (moze byt cely trolejbus plny a prave tam je volno) a preto by toto riesenie malo prispiet k rovnomernejsiemu obsadeniu vozidla. Mozno to ma aj ine prinosy...
to KLF: no aha - takze no tazko ich charakterizovat - jedna potencionalna zmena sa tyka vonkajsku tbusu (dvere to ale nebudu) a druha "vnutornosti" . Ta druha, ale nebude standardna a bude to volitelna vec.
Ale ked to bude iste, tak to poviem
Co sa tyka toho kupenia - to ho bombardujem, ako sa da, ale on skor vie technicke veci, ako obchodne - bohuzial, ale slubil mi zistit, co najviac toho.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KLF