No, docital som sa tu aku mame udrzbu a ake je to komplikovane s tymi 22Tr. O tej udrzbe mozem suhlasit, privatizacia je +. Co sa tyka uz samotnych 22Tr: Este ani jeden tu nie je a uz sa tu vadime, to je sranda . Ale ci chceme alebo nie, potrebujeme rozsirit vozovy park klbovych trolejbusov a ked Skodovka uz 15Tr/6M nevyraba tak mame smolu. Musime si uvedomit ze prave kvoli Bratislave Skodovka vyrabala 15Tr/6M ako vybehovy model a tym bol brzdeny typ 22Tr. Lebo 22Tr bezi na montaznej linke 15TrM-ky. Tu treba k vyrobe 22Tr prestavat a potom uz 15Tr bude minulostou. Takze aj o tom je to. Ostatne Ceske mesta urcite neboli radi, ze prave kvoli nam nebola v ponuke Skody 22Tr. Ale nech pride cokolvek, hlavne nech to pride. Dalej tu niekto spominal ze ake je to nevyhodne mat vozidla z overovacej serie. Suhlasil by som, ak by islo o take serble ako RT6N1. Ale 22Tr je odvodeny od 21Tr a ten je velmi uspesny, preto sa nebojim o to, ci bude jazdit alebo stat v depe. Vseobecne mame z trolejbusmi Skoda dobre skusenosti (aspon si to myslim). Ked si to vezmeme, tak kazdy novy typ vozidla mal pri zavadzani problemy, ved si spomente ako to vyzeralo s T6A5. Zo 17-tich suprav jazdili dve, ostatne boli na poruche. A dnes su to najspolahlivejsie vozy. To iste ked dosli prve 14Tr-ky. Zmena typu vozidla znamena aj novu udrzbu a to vzdy chvilu trva. Nemozeme donekonecna jazdit na starych typoch, treba vozovy park obnovovat. Technicky aj moralne.
ALIENI NA NETE. Kto ma rad cierny humor na temu ALIENI (dochodcovia) nech neleni a hupsne na stranku www.cossack.cz Su tam bezva historky. Len pre silne zaludky. :-)))))))) :o)
J: s tou transformaciou dielni s tebou uplne suhlasim, vsetko co je sukromne funguje efektivnejsie ako statne ci mestke, sukromnik moze mat kludne aj 60%, pokial bude v zmluve zakotvene ze mesto ma vacsinu v dozornej rade.
Ja suhlasim ze dielne treba modernizovat a taktiez suhlasim ze nemozeme donekonecna jazdit s 14Tr a 15Tr, akurat si myslim ze kym sa nezmeni ten system prerozdelenia dani, tak je dost velky luxus a mozno aj zbytocne kupovat nizkopodlazaky. Totiz aky uzitok bude z troch nizkopodlaznych t-busov? Ked ich bude 20-30 tak to je ine... Ale 2-3 nic nevyriesia, suhlasim ze raz treba zacat, ale ja osobne by som najprv preorganizoval a zlepsil pracu dielni, pockal na zmenu systemu prerozdelovania dani a potom by som rozvijal mhd jedine nizkopodlaznymi vozmi. V sucasnosti sa mi to skutocne zda unahlene. Viem ze je to krasna predstava ze Blava bude jedno z prvych miest kde budu jazdit seriovo vyrabane 22Tr, ale treba zvazit ze ci si to mozme dovolit a co ine okrem prestize nam to prinesie.
Totiz sam pises ze sa maju zvysit najma kapitalove dotacie, ale to nic neriesi. Totiz naco sa maju kupovat nove vozy, ked vdaka nekvalitnej - ba az ziadnej udrzbe tu za par rokov uplne zhniju. Aky to ma vyznam?
No co sa tyka Tr22 - tak (aspon, co viem) sa v blizuckej buducnosti pripravuje spustenie seriovej vyroby. Este sa robia posledne upravy na troch prototypoch (vsetky tieto tri jazdia v nejakom meste ceskom - neviem si spomenut ktore presne - v praci pozriem do mailu od kamosa, tam to je napisane), resp. ak som to dobre pochopil prve dva prototypy upravuju po vzore tretieho - zhruba finalneho.
Takze je kludne mozne, ze do konca roka uz bude bezat seriova vyroba (ale sa ho cez tyzden popytam, ako to asi bude - snad uz bude o tom nieco vediet).
No mam otazku. Vcera som videl elinu - novu kratku rekonstruovanu (typ neviem urcit). A chcel by som vediet, co to bolo zac - cislo 7303 - isla hore do dubravky - isla sama, mala napisane skusobna jazda a co bolo zaujimave, ze nemala vpredu, ani vzadu spriahadlo. Cely predok, zadok a aj boky boli uplne zakrytovane.
To je ta, na ktorej sa skusa ta detvianska vyzbroj, ci co? Lebo som si vsimol,ze zberac nemala taky ako ostatne K2s (ted dvojramenny), ale mala ho taky ako ma T6A5 - teda tiez dvojramenny s tym, ze horne rameno nebolo iba jedno, ako pri K2s, ale bolo rozdvojene.
tulenique: Ešte som zabudol. Možno by bolo najlepšie keby sa dieľňe privatizovali (napr 60% aby mesto malo kontrolu) a súkromník by sa postaral o ich dobré fungovanie. A DPB by dávalo len zákazky tak ako si otom uvažoval skrz trolíky. Oni by sa postarali o tech. zázemie a know-how. Mesto by len platilo za prácu. Bolo by to efektívnejšie a lacnejšie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy