Reply on: El Sergio #72098:
ono toto nie je mozno az taka velka chyba DPB ako komunalnej politiky v DNV..no napriek tomu by dpb mohol skusit viacero experimentov...
linka 20 - kedysi jazdila pod oznacenim 61, na tejto linke v podstate nie je co menit, obcas mi vadi zachadzka k technickemu sklu v rannej spicke, ale chapem ze ine riesenie nie je, jedine ze by tam zachadzal iny spoj (to by ale obyvatelia DNV co tam pracuju museli prestupovat)
linka 21 - je to asi jedna z mala liniek s absolutne genialnou trasou... Patronka - Stanica - Racko - Trnavske (s prizmurenim oboch oci) - AS Nivy... no problem je s jej prevadzkovanim, pretoze ju hojne vyuzivaju pracovnici VW. V minulosti bola rozdelenia na linky 121 a 122 - v linke 122 nachazali obyvatelia sidliska volne kapacity... 122ku zrusili prave v najnevhodnejsom case ked generacia deti, ktore sa pristahovali do DNV po jej vystavani zacala cestovat za stredoskolskym vzdelanim, cim sa pocet cestujucich zvysil aj o 100%. Ista zachrana by bola linka 122 ale tu zrusili, co ale nie je vina DPB ale skor MZ DNV.
Linka 22 -tato linka uz lepsia nemoze byt...
Linka 23 - obsluhuje VW a oblast J.Jonasa, cize de facto DNV obsluhuje len okrajovo (cca 6 panelovych domov a skolu PZ SR)
Linka 24,25,26 bezny smrtelnik v DNV sa k tymto linkam nema ani ako dostat, pretoze nastupiste maju pri novej vratnici VW ktora je najposlednejsich domov v DNV (oblast J.Jonasa) vzdialena tak 2km a nasledujucu zastavku maju az v Dubravke/Mokrohajskej - beztak si nemozem pomoct, vzdy som ich videl naplnene tak do 50%
Linka 28 - v podstate super linka, hoci obsluhuje staru cast DNV (napriek tomu ze vacsina cestujucich je zo sidliska). Vycitam jej len to ze nie je expresna, co si myslim ze by urcite spoje mohli byt. (Clovek sa ponahla na prednasku a caka kedy dedusko s taskou vystupi pri kamenolome a ide do zahradky)
Linka 92 - kedysi chodila po ulici Vapenka v DNV, neskor ju presmerovali priamo do VW. Starosta nam slubil/slubuje (uz dobrych 5 rokov),ze ju presmeruje cez DNV, no brani v tomu jedna nebezpecna krizovatka (Mlynska-Istrijska) ktora je priliz uzka a dalsia autobusova linka by sposobila ze by sa tu autobusy nemali ako obchadzat. Riesila by to prelozka ulice, ktora sa planuje velmi velmi dlho
Linka 501 - v podstate ma nezmyselnu trasu... logickejsie by bolo keby chodila od Patronky ako Linka 22 bez Tesca...
Myslim ze skvalitnenie dopravy nie je velmi narocne... co sa DPB tyka... rozdelenie linky 21, zexpresnenie urcenych spojov 28, zmena trasy 501.
Zato MZ DNV ma co robit - Vybudovanie obratiska (mam doma ulozeny mail kde mi isty poslanec pisal, ze v juni 2003 bude obratisko stat), prelozka Mlynskej ulice
Peon