Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #72078:
Organizacnu strukturuu Ti poskytnu na DPB podla zakona o informaciach, ked splnis vsetky nalezitosti.
Vnutropodnikovy casopis sa vola Dopravny Kontakt, pokial viem nie je na internete a ani v univerzitnej kniznici.
Reply on: El Sergio #72040:
Na potvrdenie o návšteve školy vydané v škole však treba rukou dopísať svoju adresu (bydlisko) A číslo obcianskeho preukazu (ak sa tam na to nenachádzajú kolónky).
Potvrdenie o návšteve školy od DPB je možné si aj vytlačiť z http://www.dpb.sk/download/dokumenty/doklad1_dpb.doc

- Predajňa DPB v Dúbravke pri zastávke "Švantnerova" od včera alebo predvčerajška znovu funguje. Myslel som, že spravia takú, kde sa bude dať vojsť aj dovnútra tak ako v meste... Je to iba taká biela plechová búda o, možno o niečo vkusnejšia než tá predošlá...

- Nemáte niekto náhodou v počítači čisto organizačnú schému DPB? Teda rozdelenie na jednotlivé prevádzky, ktoré oddelenia spadajú pod ktoré rezorty a pod ktorého riaditeľa? Ak áno, rád to prijmem na peon@slovanet.sk ? Myslíte, že na požiadanie by mi to z DPB poskytli (či už v elektronickej alebo tlačenej podobe hoci aj za poplatok)?

- DPB vydáva aj nejaký svoj časopis? Ak hej, môže sa nachádzať aj v nejakej verejne prístupnej knižnici (napr. v Univerzitnej)?
!!!NEPLATME ZA TO CO NEJDE!!!
Reply on: Milionar #72075:
co myslis pod pojmom nove trolejbusy???:) 67xx??? 6401 ? ? ??? alebo nejake 14/15TrM???
Vaše weby sú úžasné len tam treba trochu viec fotiek trolejbusou ale tych novších!!! ?
Reply on: aNTI #72066:
velmi dobre argumenty, tiez sa pridavam.... oci ma z pseudovyhladu tiez bolia, a najhorsie je to, ked je vonku sero... Reklamu nemam rad ani z dovodu ze cez tu zadnu nie je vidno aky autobus zastavil za nami...
Reply on: miso1234 #72069:
Recar má príjmy 74 miliónov a to aj s inými mestami. ČO Z TOHO VIEM O ROZDIELE PRÍJMOV A VÝDAVKOV ČISTO V BRATISLAVE? HOVNO.
Preto ani nemožno posúdiť, či odvod 16 milión pre DPB je veľa málo ... nič.
Má niekto nejaké hodnotnejšie informácie?
Reply on: SDX #72061:

Lakovanie je technická zmena. V techničáku svojho IGK mám písanú farbu, akej je. Keď si ho natriem povedzme na bielo, už to musím ísť nahlásiť, platiť kolky, zápisy do TECHINCKÉHO... Keby to nebola technická zmena, ako napr. výmena šedého čalúnenia za béžové, tak to nemusím hlásiť.
Reply on: SDX #72070:
no hej, ale s reklamou už duplom
Reply on: miso1234 #72069:
"Ale ked prší, a aj keď je vonku tma a vodič má osvetlenie rozsvietené naplno, tak to je už problém vidieť von ..." - v takej situacii je to problem vidiet von aj bez reklamy..
kebyže si prečítate ten link na hospodárske noviny a rozhovor so Zacharom, tak zistíte, že....

-Aké sú príjmy za reklamu na prostriedkoch MHD?
Realizuje ich dcérska spoločnosť Recar, samostatná a. s., ktorá očakáva príjmy z reklamy za rok 2006 za oblasť Bratislavy a aj v iných mestách vo výške 74 miliónov korún. Odvod pre DPB by mal presiahnuť výšku 16 mil. Sk.
-Ste spokojný s touto sumou?
Je nadštandardná, pretože boli v tomto roku dve volebné kampane, na druhej strane vieme, že dcérska spoločnosť je obsadená odborníkmi, ktorí - z hľadiska reálnych možností, ktoré poskytujú naše prostriedky a táto forma reklamy - robia, čo sa dá.

A ešte k tým reklamám po celom voze .... myslím, že cez deň by človek nemal mať problém s výhladom cez tie dierky ....
Ale ked prší, a aj keď je vonku tma a vodič má osvetlenie rozsvietené naplno, tak to je už problém vidieť von ...
Reply on: KLF #72065:
Súhlasím, poďme na párky.
Ale keď naprší, že tie miniokienka z ktorých sa CVR skladá - tá "sieť" je z vnútra úplne nepriehľadná a nadáva na to aj normálny substrát všetkého veku - mám s tým skúsenosť aj priamo z vozov.
Reply on: Ala1 #72062:
Skoro nic.. iba par milionov...
Reply on: KLF #72042:
"Vozidla MHD maju v 1. rade sluzit na PREPRAVU ludi a nie na vyhliadkove jazdy pre turistov."
Prepac ale musim reagovat. Cim vacsie nepohodlie cestujucim vyrobis (napriklad aj zakryvanim vyhladu) tym menej budu ochotni vobec akceptovat hromadne prepravovanie, ked si mozu uzivat pohodlie auta. MHD ma oproti IAD uz dost vela nevyhod (obmedzena pruznost, pritomnost inych ludi v bezprostrednej blizkosti, prestupy a v bratislave este mnoho ineho).

Tie reklamy mozno tebe nevadia, ale napriklad moje oci, maju problem pozerat sa von. Jednoducho sa chcu stale preostrit na bodky a rusi ich to. Kazdy sme iny, a kedze aj mne to robi problemy, chapem ze niekoho z toho moze aj hlava boliet.

CVR je fajn a da sa vyriesit aj tak, ze nie vsetky okna budu zatrepane, alebo ze nebude nejake okno komplet zatrepane. Skor tie busboardy su neprijemne, ak sa ti stane ze musis stat v tej casti vozidla a nemas sa potom kam kukat.

Re #72044 Beus: Od "politikov" suhlasim. Mohli by inzerenti uz pochopit, ze tym, ze reklamu daju na miesto, kde ludi otravuje dosiahnu mozno opacny efekt ako chceli. Vid politici a solaris SPP vzadu podla mna sposobuje, ze miesto, kde s clovekom najviac hopsa nema vyhlad a teda ma clovek presne ten pocit ako nachylni ludia vzadu v autobuse ked zacnu citat noviny.

Re #72051 S499.1023: "Po tretie, kto a kde deklaroval aký nárok cestujúceho na výhľad? "
Preco sa vobec robia dopravne prostriedky s oknami? Ved 100% populacie miluje cestu vytahom a prijalo by, keby trvala 20minut, ako ich cesta do prace elektrickou. ?

Vieme vobec co su to tie tazke peniaze ktore ma Recar z reklamy? A kolko z toho potom DPB?
Recar na stranke rocenku nema, z beusackej neviem ktora super nazvana polozka prijmov moze co i len obsahovat cislo "prijem z prenajmu ploch vozidiel". Vie niekto? Viete zistit?
Podla mna tu uz niet co riesit, pome na parky.
CVR je zjavne legalna (inak by to asi drazny urad nepovolil a ani DI na busoch).
CVR si zadavaju firmy, vypracuje a zrealizuje ju Recar, vozidla poskytuje (NAPR. !!!) DPB. Vsetci su spokojni okrem zopar sotousov, takze pohoda na plazi. 😉
Reply on: eripmav #72059:
Len podotknem, ze ked sa tu ohanate DI, ze elektricka je drazne vozidlo............................
Reply on: eripmav #72059:
Samozrejme, že na vozidlách možno bez súhlasu (a už vôbec neviem, kde si vzal, že dopravného inšpektorátu) robiť úpravy, ktoré neobmedzujú výhľad VODIČA a bezpečnosť.
Podmienky v zmluve si predsa kladie majitel dopravnych prostriedkov, potom on sam si robi chybne nevyhodne zmluvy na reklamy, ked z toho skoro vobec nic nema. ?
Reply on: eripmav #72059:
lakovanie a polepenie vozidla NIE JE TECHNICKA ZMENA.
Reply on: S499.1023 #72051:

"Po tretie, kto a kde deklaroval aký nárok cestujúceho na výhľad?" Mozes mi potom vysvetlit, naco sa vyrabaju vozidla s oknami? Kazde je vybavene vo vnutri svetlami, takze taky ,,luxus,, ako okna su zbytocne..to sa len snazim mysliet ako ty...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.