Myslel som, že je to vymyslené aj pre automaty používané v DPB.
Re #71745 Nick: No ja som raz tak pre 3mi rokmi daroval jeden polhodinový lístok. Keďže som cestoval 15 minút a bolo to cez víkend, tak sa ten dotyčný ešte potešil, keďže lístok mal platnosť ešte 30 min.
A akú zamestaneckú výhodu by si im potom poskytol? Denne liter natfy (pre električkárov možnosť nabiť si za firemné baterky? ? ) alebo by si im jednoducho nedal nič? Ešte by som pochopil, keby sa železničiarom obmedzila ich režinka na územie napr. kraja kde bývajú, ale v MHD?
Re #71756 Ámos: Preskúšanie by malo byť povinné pre každého vodiča min. raz za 5 rokov. Ono vlastne neexistuje možnosť že by niekomu vodičák nikdy nedali. Pri veľkej dávke štastia by ho mohol dostať aj úplný analfabet.
Zakon 315/1996, § 22:
(4) Vodič vozidla, ktoré zastavilo alebo stálo a opäť vychádza od okraja cesty alebo od chodníka, nesmie ohroziť ostatných účastníkov cestnej premávky. Pritom je povinný dávať znamenie o zmene smeru jazdy. Vodičovi autobusu verejnej hromadnej dopravy osôb alebo trolejbusu sú v obci vodiči ostatných vozidiel povinní umožniť vyjdenie zo zastávky alebo zo zastávkového pruhu, a to znížením rýchlosti jazdy, prípadne i zastavením vozidla. Vodič autobusu alebo trolejbusu pritom nesmie ohroziť najmä vodičov vozidiel idúcich rovnakým smerom.
Suhlasim s tebou.
Najhorsie priklady su myslim na Mokrohajskej v poobednajsej spicke smer Dubravka.?
Chvalim umenie a trpezlivost vodicov jazdiacich na 34, 83. Pichnut sa zo zastavky pred kamion a potom sa dostat do laveho prudu je umenie. ?
Nebol by som proti keby zacali policajti vysoko pokutovat prednost MHD...
Dnes som isiel autom a akurat vychadzal autobus zo zastavky, tak som ho pustil (podla vyhlasky ma prednost), a ti za mnou ma skoro zozrali... Vodic na mna nechapavo pozeral...
Aj autobusom som dnes isiel, autobus si asi 3 minuty veselo blika a auta ho veselo ignoruju, potom sa vodic nahneval a pichol sa tam... zacali na nho trubit...
to je analogicky to iste, ako keby som isiel po vedlajsej a vyrutil sa na hlavnu s tym ze trubim na auta ktore maju prednost..
Ale inak o inom som chcel. Už je v UDJD 7125 z Parsu .O pár dní pôjde do Krasňan,len čaká kým sa na ňu dokončia podvozky.Prišla niekedy v piatok poobede.
čo máš furt s tými režínkami,aj na železnici ich majú a čo!Pre veľa zamestnancov je priam nevyhnutnosť ich mať v rámci pracovných povinností ,hádam si nebudú cez ne platiť cestovné.A je to pre mnohých možno posledná výhoda ktorá ich drží v podniku!
Poviem ti to s tými režínkami po lopate: pozri lesník dostane vianočný stromček, pracovník z Figara čokolády a zamestnanec v doprave, sa dívaj, dostane možnosť voziť sa grátis. Áno tie firmy sú napojené na štátny a verejný rozpočet, ale ak zamestnancom nedáš tie výhody, tak zamestnanci majú o dôvod viac na odchod do súkromnej sféry.
darovať lístok: jasné, keď boli niekedy dávno klasické "dierovače" lístkov, tak sa už označené lístky pri vystupovaní strkali späť do "dierkovačov", už vtedy boli časové lístky... ? a aspoň nebol neporiadok... ?
orange a iné spoločnosti produkujúce zisk, môžu dať kredit svojim zamestnancom alebo iné výhody, lenže tie režinky sú vo "firmách" , ktoré produkujú stratu, sú naviazané na verejné financie, takže je tam jó sakra rozdiel... ? ?
inak nevie mi niekto povedať, ako funguje SOR zadelenie??
Sú v ňom všetky vozidlá, ktoré nie sú pridelené? a menia sa vozidlá v zadelení nejak výrazne ? A zadelenie platí len cez týždeň, že ?
Myslíš 14TrM? No, budú 6265, 6271 - neviem, v akom poradí, ale jedna z nich sa tušim už robí v dielňach a tá druhá to je skelet čo tam čaká. A ešte nejaká bude, ale ev. č. neviem - tipujem, že bude z Trnávky. (to je druhý skelet, čo tam čaká)
Valec
Re #71745 Nick: No ja som raz tak pre 3mi rokmi daroval jeden polhodinový lístok. Keďže som cestoval 15 minút a bolo to cez víkend, tak sa ten dotyčný ešte potešil, keďže lístok mal platnosť ešte 30 min.
A akú zamestaneckú výhodu by si im potom poskytol? Denne liter natfy (pre električkárov možnosť nabiť si za firemné baterky? ? ) alebo by si im jednoducho nedal nič? Ešte by som pochopil, keby sa železničiarom obmedzila ich režinka na územie napr. kraja kde bývajú, ale v MHD?
Re #71756 Ámos: Preskúšanie by malo byť povinné pre každého vodiča min. raz za 5 rokov. Ono vlastne neexistuje možnosť že by niekomu vodičák nikdy nedali. Pri veľkej dávke štastia by ho mohol dostať aj úplný analfabet.