Reply on: fobust #71421:
Unas doma je to odjakziva mucholapka a ako ma poznate psp mi moc nehovori ? Ties som sa narodil v CSSR, ale ziaden vztah k tomuto statu nemam. Ale to moze byt vyraznym anticeskym naladenim mojej mamky. Rodicia ovplyvnuju svoje deti...
Re #71403 S499.1023: Az taka p94ovina to nebola ?
Re #71417 S499.1023: Dbanie na pomlcke ci S je presne tak dolezite ako dbanie na celostnom nazve Ceskoslovensko... Ani jedno znich nie je dolezitejsie akurat jedno je platne... To ze niekto pomlckovu vojnu zneuzil na vytlkanie politickeho kapitalu vo forme " Hele, co ty Slovaci vlastne jeste chtej" resp. "Tie k***y cehunske nam ani tu pomlcku nechcu dat" je jedna vec. To ze to mal byt nastroj na prezentovanie toho, ze sme rovnocenne a bratske narody sa niekde zabudlo ?
Re #71416 Papyr: A co posilnovna?
AAA
Re #71363 Ámos: No ja som to čítal v knihe, ktorú napísal jeden historik, dosť uznávaný, ale nechcem sa hádať.
Re #71385 Ike: No od roku 1998 je pre nás určite výhodnejšie byť sami. Kam by asi išli zahraničné investície, že? Samozrejme do ČR. A Československo, nech by sa písalo akokoľvek, vždy bolo v zahraničí vnímané ako Checko - ? (niečo), takže známejší by sme vo svete neboli. Ty keby si išiel do Rakúska, Ruska, Belgicka, vedel by si presne, v ktorej časti federácie si?
Re #71391: Lenže prepravný poriadok je zmluva vychádzajúca z Občianskeho zákonníka (je naň aj odkaz v 164/1996), teda ide skôr o zmluvnú pokutu.
Re #71394 Ámos: Už som sa pýtal, lenže ide o komplikovanú otázku (zákon o dráhach/cestnej doprave, priestupkový zákon, zákon o PZ, trestný zákon,...), takže odpovede som sa nedočkal.
Re #71401 Ike: Jednoznačne ti menej uškodili Poliaci, Ukrajinci (nie ZSSR!!!) a asi aj Rakúsko.
Re #71403 S499.1023: Úradný jazyk v 1. ČSR bol jazyk československý, je to napr. aj v učebnici dejepisu, ale aj inde.
---
A čo sa týka 1, 6 a 13:
L 1 ako bola do spojazdnenia trate do Petržalky, kedy by vzťah centrum - stanica spravila nová linka Petržalka - HS a samostatná linka je hlúposť.
L4 predĺžiť do Dúbravky a skrátiť po ŽST Nové Mesto s predĺžením prevádzky,
L 6 dať na Zlaté Piesky, s tým, žeby premávala len v rozsahu v akom teraz L 4 a
L 12 skrátiť po KV.
Tým pádom máme spojenie Dúbravka - Polus, o ktoré asi tým ľuďom išlo najviac a nemáme nezmyselnú L 13.
Alebo 2. možnosť:
L 1 na stanicu cez tunel,
L 13 zrušiť a predĺžiť 210 na agregát na Šafko