Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #71295:
"Co sa tyka safka, aj odtialto by som vylucil dopravu + ako sa planuje, zo stareho mesta... ak by sa zvolil vhodny variant estakady tej petrzalskej elektricky nad dostojevskeho rad, mohla by sa tu zrusit ta blba krizovatka cim by sa ciastocne znizili zapchy..."

Znížili by sa síce zápchy na Šafku, ale zvýšili by sa zase inde. Pretože tí vodiči by si našli iné trasy. ?
Reply on: Ámos #71293:
pri doprave nie je dolezita kvantita, ale kvalita a preto sa pytam naco mame v meste v historickom mimochodom plnu prdel elektrickovych trati, po ktorych eliny chodia len aby chodili (vid 17) ? ked trat, tak poriadnu ... a preto by som obchodnu rusil... neviem v com vidis kvalitu dopravy, ked sa elektricka suchce obchodnou rychlostou 5kmh... Mne pocas rekonstrukcie elektricky nechybali... nechybaju mi ani teraz, ked odtial idem vecer... namiesto toho by tam mohla byt pekna ulica kde by sa v lete dalo sediet vonku, ked by domaci aj zahranicny ludia isli do mesta
Mozno som v tomto radikalny ale dopravu by som vylucil aj zo spitalskej (ale tu by som eliny ponechal - zrekonstruoval trat) a Sturovej (v bocnych ulickach by mohli byt)... bolo by to taku druhe Champs Elizees.... a namiesto Kyjeva by som dal nejaky poriadny park, najblizzsi park je odtialto dost daleko... popripade by som nechal par poschodi z kyjeva a spravil z toho muzeum socializmu, kde by som vystavil vsetky veci co sa tohto tykaju (aj z inych krajin)... mozno to znie smiesne ale o 40 (teda v casoch ked budu vladnut same biznis centra, shopping parky a podobne) rokov by to bola atrakcia jak svina...

Co sa tyka safka, aj odtialto by som vylucil dopravu + ako sa planuje, zo stareho mesta... ak by sa zvolil vhodny variant estakady tej petrzalskej elektricky nad dostojevskeho rad, mohla by sa tu zrusit ta blba krizovatka cim by sa ciastocne znizili zapchy... Niekde by sa postavilo velke P+R parkovisko (naprv v podzemi v blizkosti safka) + upravili by sa smery v (uz) slepych ulickach a bolo by....

http://imageshell.eu/img/68523968490cdc3580dbfc22406b4624/BA.jpg tu som zvyraznil kde by bola pesia zona + elinove trate (cierna je neexistujuca).. zeleny je park
Reply on: hefo #71288:
A odkial pokial by si spitalsku zakopal. Respektive ako by sa dostali elektricky z podzemnej spitalskej v pripade problemu na povrchovu Obchodnu? Vytahom na SNPcku?
Reply on: Ike #71289:
A odkial si vlastne dosiel na to, ze z Obchodnej bude poriadna pesia zona vtedy,ked tam nebude elektricka? A co je historicke jadro ak nie pesia zona, respektive vcom nie je "poriadna"
Reply on: aquila #71290:
A Ikeho navrh rusit trat na Obchodnej je skvely napad co skvalitnuje dopravu v meste?
Reply on: aquila #71287:
No ved hej, cize rusit Obchodnu je uplny nezmysel aj keby bola Spitalska pod zemou... Mne by Spitalska pod zemou vobec nevadila, co mi vadi je rusenie Obchodnej. Tej obchodnej, ktoru zrekonstruovali len pred par mesiacmi za 200 melonov.

Re #71288 hefo: Ale preco, komu tie elektricky na Obchodnej vadia? Obchodnikom urcite nie... Ked pred troma rokmi bola vyluka na Obchodnej pre opravu kanalizacie tak obchodnici mali 60% prepad trzieb. Niektori radsej na tie dva mesiace zatvorili... Najst vtedy v nedelu otvorenu restiku na obchodnej bol problem...

Re #71289 Ike: Napjr jednu kolaj a potom druhu. Takze najprv by sa ti dostali elektricky len do Dubravky, ale spat nie a potom naopak. A nad californiou nerozmylsaj... Pri tak plnej premavke ako by tam vznikla...
A co sa Ruzinova tyka (Rosetown je skutocne zly preklad) nemiesaj hrusky z jablkami... Ti navrhujes rusit trat, v ruzinove pojde o niekolko mesacnu rekonstrukciu s nahradnou dopravou a nie nenavratne zmenenie situacie elektrickovej dopravy v Ruzinove...
Reply on: Ike #71289:
tak nejako. mna niekedy az zaraza ako obhajuje amos vsetko co ti neschopaci na meste odklepnu, popripade zavrhuje vsetky konstruktivne navrhy.

bratislave jednoznacne chyba dopravny generel a zrealnenie dopravnych zamerov.

keby neboli na radnici neschopaci, tak uz maju davno aspon na papieri poriesene elektricky v CMO pod zemou.

pri prestavbe CMO to mohlo mesto velmi levne urobit ...
Reply on: Ámos #71286:
to iste co aqila... ked sa bude rekonstruovat Zahradnicka, tak ti nebudu vadit chybajuce elektricky v Rosetowne?

Keby sa opravovala spitalska tak by opravili najprv jednu kolaj a potom druhu.. nic zlozite...

zobojsmernil by som tam zastavky a obchodnu zrusil... nech mame poriadnu pesiu zonu
Reply on: Ámos #71286:
azda by sa mohla Obchodna (samozrejme az po zakopani Spitalskej) nechat len ako zalozna trat, pripadne ze by tam premavala tak 1 linka
Reply on: Ámos #71286:
ako keby sa to netykalo aj pozemnych trati ?
Reply on: Peon #71247:
Mam pocit, ze zakon nieco take ako MP v civile nepozna. Zato pozna pojem revizor (mozno v inom tvare) a jemu si sa povinny preukazat OP. Ak sa nie, zavolaju PZ SR a este aj od nich dostanes pokutu 🙂

Re #71252 miso1234: Mam rad takychto... Skus precitat zakon, ktory podpisal este Rudino Suster. Okrem ineho uz predtym mohli dat tvoje udaje zastupcovi DP, kedze ty si DP sposobil skodu. To uz by sme kde boli, keby ti policia nemohla dat udaje na ziadanie nahrady skody... (Ako by si to riesil pri dopravnych nehodach)

Re #71265 miso1234: A preco by si nemohol? Ak ti niekto sposobi skodu zadrzat,ho mozes aj ty...

Re #71275 SDX: A este aj hnusyn kapitalisti to su, ze?

Re #71279 SDX: Na obchodnej je hostel a z jedneho Kyjeva budu hoteli dva... Uz neries to linkovanie, robit prelinkovanie tak, ze navrhnes 11 liniek... Sorry, ale to je sila.

Re #71280 Ike: Hej podme rusit trat, ktoru sme len nedavno zrekonstruovali a ked budeme potrebovat rekonstruovat tu na Spitalskej tak si na par tyzdnov odstavime elektricky v polke mesta... Rozmyslas obcas nad tym co pises?

Re #71285 aquila: Jedna vykolaj alebo samovrah a stojis dve hodiny...
Reply on: SDX #71281:
supnut salinu na spitalskej pod zem a myslim, ze by nemala problem stihat.
ked už o tých zmenách linkovania....
tak aj podla mňa je 13 zbytočná... už aj keď ide plnšia zo stanice, všetci vystúpia na obchodnej, lebo 13 ich nikam nedovezie...
13 sa dá využiť len vtedy, keď treba zabiť čas a urobiť si vyhliadkovú jazdu ?
Reply on: janohej #68906:
nieco som nasiel: ...BID sa už od začiatku t. r. podieľa na príprave a realizácii niektorých čiastkových zámerov, ktoré zapadajú do vyššie uvedeného systému. Sú to:
* Otvorenie koľajovej dopravy na trati Záhorská Ves - Zohor (29.5.2006).
* Predĺženie MHD do Chorvátskeho Grobu.
* Spracovanie projektu na napojenie obce Mariánka na MHD s realizáciou v roku 2007 po odovzdaní tunela Sitiny do prevádzky. http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=78897&p1=51337
Reply on: Ike #71280:
Za uplne zrusenie nie som kvoli naslednemu pretazeniu Spitalskemu.. ale mohol by sa postupne znizovat pocet liniek tade jazdiacich, dokym by to Spitalska zvladala.. Optimalne by bolo postavit nejaku inu trat kade by sa eliny trepali z vychodu na zapad mesta a na Obchodnej nechat len jednu linku..
Reply on: SDX #71278:
to potom vlastne suhlasis so mnou, co sa tyka otazky zrusenia trate na obchodnej... 🙂 je v pesej dostupnosti z trate na spitalskej...
Reply on: SDX #71278:
pardon, privat na obchodnej tam hotel nie je 😉
Reply on: Ike #71277:
Ja som pisal ze 13-ku turistom netreba, lebo ide len ku Carltonu.. hotel na obchodnej - 15, Kyjev, pesia dostupnost z obchodnej (navyse ho buraju).
Reply on: SDX #71270:
a kto povedal ze sa bavime o bohatych turistoch? 🙂 mozu to byt mladi studenti ktori sa chcu ubytovat napr na private kdesi na obchodnej, v Kyjevi, alebo hocikde inde... odkial ide z mesta vela liniek

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.