hmmm: ja Ti rucim, ze od Budkovej na Sulekovu bude 41 skoro prazdna !
d3k0: si sa zdul ? SOR na 51 ? Alebo som ja malo informovany a SOR uz vyraba aj klbove autobusy ???
Turbo: Ale nebolo by to prilis velke plytvanie, keby sme nahradzali relativne zachovale vozy novymi? Vezmi si napr. prehistoricku vyzbroj TV1. Zacali ju montovat na prelome 70-tych a 80-tych rokov a po dojazdeni T3Miek sa presunula na T3SUcka...
Juro: Mne by sa pacil aj SOR s celoplosnou reklamou :-))) Ked pridu dalsie, nepochybujem, ze aj na 50ke budu
hroch: Ale pozri sa na cenu odstranenia celoplosnej reklamy - za tolko penazi sa da prelakovat cely voz... Najlepsie to vyriesili s ex. Sarisom (tusim 2938), kde odlepili "Slovenske more" a nalepili Recar
No aby som len nehromzil na Recar, robia aj zasluzne veci, ako napr. podporu roznych projektov
d3ko: a ty by si sa na ich mieste nehneval, keby ti na autobuse, ktory ti premava k obchodnej prevadzke bola reklama tvojho priameho konkurenta? s tym sa budem musiet dpb popasovat, lebo nie je sranda rozhadat si takeho to klienta...
co sa tyka zle odlepenych reklam, ty ako klient sa sice mozes stazovat, ale to je asi tak vsetko. hoci tebe robi zle odlepena samolepka zlu reklamu (mojou oblubenou je storocna reklama na corgon na jednom z ikarusov... ), uz si raz zaplatil. a kedze ako klient uz nechces platit viac, recar sa s tebou velmi bavit nebude. poriadne odstranenie (pripadne prelakovanie, ak by sme chceli byt detailisti) by totiz stalo dalsie prachy. takze ti ako jedina moznost ostava nabuduce s recarom nespolupracovat... smutne, ale fakt...
mimochodom, vcera som na vlastne oci videl tu samolepku na zadnom okne 88 - ten clovek, co to tam lepil, musel byt fakt totalny magor...
d3ko: Avionu doporucujem zaplatenie celovozovych reklam na busoch z Krasnan a cert by v tom bol aby sa nevyskytli na 50, a trochu provokovat Polus a Aupark.
Hroch: Ale Recar ako dobra reklamna firma by mala klienta usmernit v tom co je vhodne nacpat na tak malu plochu. Ide tiez o jej dobre meno a to co pacha je dost humac. To by si mohli DPB robit aj vo vlastnej rezii.
Inak jednotky 4200 OBB mozes este stale vidiet v Petrzalke.
Myslim, ze bude treba najst prachy(zdroje) na eliny (a nielen na ne, ale na vsetko), lebo vyrobca, ktory by vyrobil moderne elina za take ceny, sa asi nenajde.
Iba narychlo, lebo rano robim, tak idem spat.
Co sa tej 41 tyka. Mne sa to stale zda ako sranda. Konecna na Sulekovej. Chcem vidiet toho fanatika, co sa bude chciet zo Sulekovej dostat trebars na Hlavnu stanicu a bude cakat na 41. Aj ked mu tam pojde relativne priamo.
Kokos, ale bude to krasna vyhliadkova linka ! Asi najkrajsia ! Len na nic ine asi sluzit nebude a trvacnost jej davam tak par mesiacov, ak to cele nie je len joke.
Si:
Ano, mal by som povedat aj B, ale zabudol som co mi na to Vegh povedal, takze to skus napisat ty. Ale ved si vezmi taky dvojosak, na meniarni si ho nikto nevsimne a duplak T6A5 urcite. Dvojosak ale nema taku kapacitu, to beriem. No, vsade kde si spomeniem sa na tyristory neprechadza, napr. cela Amerika aj s PCCckami dodnes jazdi na zrychlovacoch. A nove vozy su tiez odporove. Amici nesetria, typicke... Preco sa na tyristory prechadza v europe je jasne: moderne vozidla. Ale naco montovat do zhnitych 20-rocnych serblov drahe vyzbroje, ktore este aj robia zle, a vyzaduju si specialnu udzbu? V novych vozoch to uplne v pohode beriem, vyzbroj je moderna, a samozrejme, setrnejsia. Vyuziva sa najma pri novych nizkopodlaznych vozoch s asynchronnou vyzbrojou. Neveim si predstavit asynchronnu elinu s odpornikmi (nanajvys so zaskokovimi pre elektrodynamicku brzdu). Vieden: Modrenizuju tam snad stare Duwagy na tyristory? Ja o tom neveim. Oni radesj kupuje z brusu nove nizkopodlazne SGPcka a stare vozy udrzuju v povodnom stave a robia to naozaj dobre. Modernizacia je vec dobra, ale oplati sa? Napcham do T3 novu, podotykm nie lacnu vyzbroj a za 15 rokov (aj skor) mi zhnije skrina a mozem to rozpalit a dat do srotu. Este raz: Oplati sa to? Mne sa zda ze ani nie. Treba kupovat elektricky nove. Mozno vodicom to ulahci pracu, ked nemusia slapat po pedaloch, ale budu jazdit rucnym radicom. Pre cestujuceho ale nie je rozdiel medzi T3SUCS a T3G. Mozno medzi K2 a K2S alebo T3 a T3S. Ale to je vsetko. Cize traba nove elektricky. Ale preco nove elektricky nebudu som uz pisal, to je o inom....... A takto je to stale dokola o tom istom, stare serble s roznymi vyzbrojami (TR37, TV1, TV3, TV8, TV12, TV13, TV14, TV Alstom Progress, TV asynchron...........), nic naozaj nove. A ostane to takto, kym sa nenajde vyrobca ktori by vyrobil vozidlo za cenu ktoru si mozeme dovolit a kym sa zmeni myslenie.
V sobotu mozno pojdem pozriet do Kosic, takze ak sa miestni znalci dopravy chcu stretnut, najdu ma na mobile 0907 169 795. Pojdem vlakom v piatok o 23:50 z BA a rano budem tam. Neveim este presne, ci to vyjde, ale dufam ze ano.
Andy: Na tych linkovych nalepkach je vidno to "setrenie"...
Andrej: U nas taki nepracuju. To v DPB...
Hroch: Ale vysvetli mi jednu vec - ako je mozne, ze napriek tomu, ze klient si plati odstranenie reklamy, sa tie reklamy odstrania az na par vynimiek vzdy zle. Vid rozne farebne cirkusove supravy, lepidlo na sklach, ktore zostalo po Novom case, atd., atd., atd. Byt na mieste tych klientov, tak sa stazujem, pretoze oni zaplatili to, co Recar neurobil... (Vid cennik reklamy od Recaru.)
BTW, Avion je vcelku nastvany, ze reklama na Aupark (2310) sa dost casto objavuje na linke 61, ktora chodi k Avionu (Teda takto to bolo minuly tyzden. Neviem, ci to odvtedy nahodou nejako nevyriesili...)
Color: chech, rurotel jak telecom, majitel je ten isty a obaja maju na tak sluzby ako aj ceny... Ale mohol si sa ich spytat ci v tom co vyhravas su aj impulzy zdarma :-)))
Som dnes siel vozom 7102, pekny voz, az na tie brzdy... zacal brzdit, hrozny skripot (tusim druhy podvozok to bol:-))
No tak teda diki... Len uz-uz som presviedcal (znovu) rodinu, aby sme zrusili pevnu linku a kupili 200Viac a teraz toto Ale nevadi...
k1>Tie clanky su dobre, az na to 200 rocne sci-fi.
andy: to mi je jasne, fsaq som ani nereagoval na teba. to, ze to prelepia cez cislo linky je cista blbost. ten, kto to tam lepil bol bud lenivy doniest si rebrik a nalepit to vyssie alebo to bol absolutny magor, ktory hlavu nepouziva prave na premyslanie. je to ale dost pravidlom, takze sa priklanam skor k druhej moznosti... ja som dost cumel, ked som zistil, ako sa v DPB vysporiadali s reklamou auparku, ked prestala chodit 99 - jednoducho odfikli kusok textu a hotovo... na mieste zadavatela by som ich asi zaloval...
ad TEZ a OBB: ludia moji, vy tiez pochopite len to, co chcete mne je jasne, ze supravy OBB sa na slovensku pouzit nedaju, fsaq co to dalo prace, aby sem cez petrzalku mohli chodit rychliky. moj narvh bol pouzit v bratislave rovnake supravy, ako najnovsie chodia v tatrach. podla mna su si ucelom aj vzhladom dost podobne. len sa daju pouzit aj v BA...
tr3mp: fakt este stale chodia aj do petrzky? je pravda, ze som do viedne uz nesiel dlho, ale mal som pocit, ze ich uplne nahradili dvojposchodovym "wieselom". panabeka, to vam je ale vlak! citil som sa v nom ako v lietadle - tichy, rychly, relativne pohodlny... take nieco by mohli ZS zakupit a nahradit tym tie starodavne motoraky s motorom z autobusu... hehehe
a este jedna poznamka ad recar "#6982": ver tomu, ze v recare dobre poznaju pravidla reklamy. vyrabaju ale to, co klient ziada a kaslu pri tom na styl. a klient vacsinou ziada co najviac informacii... takze z toho vznika taky sit aky z toho vznika... DPB aj take kraviny tolerovat MUSI, lebo za to dostava peniaze - a nie malo. keby to odmietli, peniazky nebudu. to je kolobeh reklamy v prirode...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hmmm