Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kĺbové t-busy: 15 Tr: 201, 202, 212. 25 Tr 33, 133, cez víkend + určité odchody na 32 (prejazd z 33) a zväčša aj určité odchody na 206 a 207.
Reply on: Eury #69470:
Aj na 17 som už videl aj dvojice T6A5 resp. T3
Dvojice : L1, L2, L4, L5, L9, L11, L12
Obcas sa objavi aj na L17 a to 17/11 alebo 17/12. Obidve tieto linky robia pocas sluzby L17, L8 aj L14, preto obcas vidiet dvojicky na tychto linkach. Inak Linka 8 a 14 su vyhradne K2S s vynimkou K2 7076, ktora je vybavená BUSE displejom a moze informovat cestujucich pri dojazde do vozovne na konci sluzby.
K2 vyhradne na L3 a L13, ale objavujú sa aj K2S, hlavne na 13/4 a na L3 u "protekcnych ludi".
Reply on: m@rtin #69466:
Noo na tie elektricky ti neviem celkom funodvane odpovedat bo co som pozeral tak sa to nejak posledne poprehadzovalo.. na 14 vecsinou k2/k2s ale posledne som videl aj t6a5 co som len kukal.. to iste aj 8 a 13 myslim 1 a 4 vacsinou dvojice t3 na devine cacsinou 2x t6a5 a obcas aj 2x t3.. na 2 chodievali tiez 2xt3 (teraz neviem ci este stale je to pravidlo) noo a smer raca - tam 5 - 2xt6a5 (myslim ze aj 11), 7 byvali k2s (aspon myslim) a 3 tam teraz neviem ci 2x t3 (alebo mozno k2) co je zle ma opravte prosim.. ?

a trofliky : klby su pravidelne na 201 202 a 212 (tam as obcas zamiesa nejaky kratas) noo a tie nove 25Trky byvaju 33 133 cez vikendy aj 32 a 206 (ale to neviem ci je pravidlo)
Reply on: Ike #69462:
Ľudia by to nechápali... ?
Reply on: m@rtin #69466:
Cez víkendy jazdia trolejbusy-klbáky na linkách 33, 201, 202 a 212.
Električková linka, na ktorej pravidelne premávajú sóla (okrem záložných vozidiel) neexistuje. Dvojice premávajú na linkách 1, 2, 4, 5, 9, 11, 12. Najnovšie vídavám dvojice okrem K2 aj na linkách 3 a 8. K2 pravidelne jazdia na linkách 13 a 14. Stále hovorím o víkendoch.
Reply on: gejza #69461:
Je to autobusová linka 128 slúžiaca pre cyklistov, ktorá pri výjazdoch a dojazdoch premávala okrem úseku Starý most - Devínska Nová Ves, aj cez Ružinov k ŽST Vinohrady. 22. októbra sa tohtoročná premávka na tejto linke skončila.
Může mi, prosím, někdo napsat na jakých tramvajových linkách jezdí sóla, dvojice či K2 a to i o víkendech? A na jaké trolejbusové linky jsou vypravovány klouby včetně víkendů?
Díky
Reply on: gejza #69461:
Nemohla to byt nahodou 128? to je ten cyklobus a myslim ze na vyjazdoch z a do vozovne premaval nielen od stareho mostu po devin ale siel tusim nejako cez ruzinov.. tak to by mohlo byt ono ale nie som si 100% isty.. ak je to blbost tak ma niekto opravte.. ☺
Reply on: gejza #69461:
Ide o experimentalny spoj, ktory premava tak, aby ho nikto nevidel. Ide o novy druh prepravy, kde sa cestujuci pomocou experimatnalneho zariadenia premenia na subor nul a jedniciek a prenesu sa do pozadovaneho ciela pomocou vysokofrekvencneho radioveho signalu. ? ? ?

POZOR Moja fikcia
Reply on: Ámos #69460:
To nie je tramvaj, to je sopa
Chcel by som sa opytat preco sa zastavka MiU DNV vola MiU DNV napriek faktu ze Miestny urad je uz dva roky prestahovany na Novoveskej ulici kde sa v sucasnosti nachadza zastavka "na Grbe" pre zachadzkovu 28... nikto s tym nic nebude robit? 😛
Mám na Vás jednu prosbu. Na zastávke Slovanet som si dnes ráno všimol označenie tadiaľ premávajúcich liniek. Okrem liniek 50 a 66 tam bolo aj číslo 127. Nakoľko takú linku som tam zatiaľ premávať nevidel, zaujímalo by ma, či o tom neviete niečo viac. Vopred srdečne ďakujem.

Gejza.
Reply on: tomas1 #69456:
Musím sa ešte raz vrátiť k tvojmu príspevku. Jednak k vyjadreniu "v Bratislave žiadna kvalita nie je" - samozrejme, že je. Kvalita nie je digitálne kritérium áno-nie. Ďalšiu pripomienku mám k tzv. nefungujúcej doprave. MHD v Bratislave funguje, a to tak, že za dané peniaze celkom slušne. Má v podstate len dva veľké problémy - rozpadávajúce sa autobusy a faktickú neexistenciu nočnej dopravy. K autobusom som sa už vyjadril v našej diskusii o MHD Trnava - radšej budem jazdiť plesnivým Ikarusom po piatich minútach ako Čitárom po hodine. A obdobím neexistencie nočnej dopravy si prešlo prakticky každé mesto veľkosti Bratislavy v západnej Európe a mnoho z nich dodnes nočnú dopravu okrem pi/so a so/ne nemá.
Reply on: tomas1 #69456:
Hehe, síce so mnou absolútne nesúhlasíš, ale súčasne mi dávaš plne za pravdu - hovoríš o nekvalite zadarmo. A pokiaľ platíš, máš proste aspoň morálne právo požadovať kvalitu.
Inak k osobe Mariána K. ako takej - máš niečo konkrétne?
Reply on: TeBeCe #69395:
KOČNER - Hej, veru dobre hovorí, tak súvisle, až mi je to divnô... Len samozrejme, že nemá šajnu odkiaľ zoberie tie prachy. ? Okrem toho je ešte otázka - jeho osoba ako taká..
__________________________________
Re #69411 S499.1023: "odpadla aj minimálna možnosť ovplyvňovať KVALITU cestovania"
- v BA žiadna kvalita nie je. Hovorí, že nech sa neplatí za to, čo nefunguje, čiže chce prevádzkovať naďalej nefungujúcu MHD akurát zadarmo, o skvalitňovaní nehovorí. ?

BTW absolútne nesúhlasím s tým čo píšeš. Podľa mňa sa možnosť ovplyvňovať kvalitu nemôže zmeniť. Služby verejného podniku s monopolom môžeš ovplyvňovať jedine cez voľby, bez ohľadu na to či platíš 100, 14 alebo 0Sk. ?
Reply on: Miro #69454:
Naše dopravné predpisy sú harmonizované s EÚ. Myslíš, že Daimler-Benz by vyrobil len tak naverímbohu vozidlo, ktoré by nezodpovedalo predpisom EÚ?Pomôcka: Autobusy Solaris Urbino 15 CNG sú široké 2,55 m ? .
Reply on: luky133 #69453:
A vyhovuje našim predpisom? My sme sa v autoškole učili, že najväčšia prípustná šírka vozidla je 2,5 metra, tanto má o 5 cm viac

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement