Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #69462:
Ľudia by to nechápali... ?
Reply on: m@rtin #69466:
Cez víkendy jazdia trolejbusy-klbáky na linkách 33, 201, 202 a 212.
Električková linka, na ktorej pravidelne premávajú sóla (okrem záložných vozidiel) neexistuje. Dvojice premávajú na linkách 1, 2, 4, 5, 9, 11, 12. Najnovšie vídavám dvojice okrem K2 aj na linkách 3 a 8. K2 pravidelne jazdia na linkách 13 a 14. Stále hovorím o víkendoch.
Reply on: gejza #69461:
Je to autobusová linka 128 slúžiaca pre cyklistov, ktorá pri výjazdoch a dojazdoch premávala okrem úseku Starý most - Devínska Nová Ves, aj cez Ružinov k ŽST Vinohrady. 22. októbra sa tohtoročná premávka na tejto linke skončila.
Může mi, prosím, někdo napsat na jakých tramvajových linkách jezdí sóla, dvojice či K2 a to i o víkendech? A na jaké trolejbusové linky jsou vypravovány klouby včetně víkendů?
Díky
Reply on: gejza #69461:
Nemohla to byt nahodou 128? to je ten cyklobus a myslim ze na vyjazdoch z a do vozovne premaval nielen od stareho mostu po devin ale siel tusim nejako cez ruzinov.. tak to by mohlo byt ono ale nie som si 100% isty.. ak je to blbost tak ma niekto opravte.. ☺
Reply on: gejza #69461:
Ide o experimentalny spoj, ktory premava tak, aby ho nikto nevidel. Ide o novy druh prepravy, kde sa cestujuci pomocou experimatnalneho zariadenia premenia na subor nul a jedniciek a prenesu sa do pozadovaneho ciela pomocou vysokofrekvencneho radioveho signalu. ? ? ?

POZOR Moja fikcia
Reply on: Ámos #69460:
To nie je tramvaj, to je sopa
Chcel by som sa opytat preco sa zastavka MiU DNV vola MiU DNV napriek faktu ze Miestny urad je uz dva roky prestahovany na Novoveskej ulici kde sa v sucasnosti nachadza zastavka "na Grbe" pre zachadzkovu 28... nikto s tym nic nebude robit? 😛
Mám na Vás jednu prosbu. Na zastávke Slovanet som si dnes ráno všimol označenie tadiaľ premávajúcich liniek. Okrem liniek 50 a 66 tam bolo aj číslo 127. Nakoľko takú linku som tam zatiaľ premávať nevidel, zaujímalo by ma, či o tom neviete niečo viac. Vopred srdečne ďakujem.

Gejza.
Reply on: tomas1 #69456:
Musím sa ešte raz vrátiť k tvojmu príspevku. Jednak k vyjadreniu "v Bratislave žiadna kvalita nie je" - samozrejme, že je. Kvalita nie je digitálne kritérium áno-nie. Ďalšiu pripomienku mám k tzv. nefungujúcej doprave. MHD v Bratislave funguje, a to tak, že za dané peniaze celkom slušne. Má v podstate len dva veľké problémy - rozpadávajúce sa autobusy a faktickú neexistenciu nočnej dopravy. K autobusom som sa už vyjadril v našej diskusii o MHD Trnava - radšej budem jazdiť plesnivým Ikarusom po piatich minútach ako Čitárom po hodine. A obdobím neexistencie nočnej dopravy si prešlo prakticky každé mesto veľkosti Bratislavy v západnej Európe a mnoho z nich dodnes nočnú dopravu okrem pi/so a so/ne nemá.
Reply on: tomas1 #69456:
Hehe, síce so mnou absolútne nesúhlasíš, ale súčasne mi dávaš plne za pravdu - hovoríš o nekvalite zadarmo. A pokiaľ platíš, máš proste aspoň morálne právo požadovať kvalitu.
Inak k osobe Mariána K. ako takej - máš niečo konkrétne?
Reply on: TeBeCe #69395:
KOČNER - Hej, veru dobre hovorí, tak súvisle, až mi je to divnô... Len samozrejme, že nemá šajnu odkiaľ zoberie tie prachy. ? Okrem toho je ešte otázka - jeho osoba ako taká..
__________________________________
Re #69411 S499.1023: "odpadla aj minimálna možnosť ovplyvňovať KVALITU cestovania"
- v BA žiadna kvalita nie je. Hovorí, že nech sa neplatí za to, čo nefunguje, čiže chce prevádzkovať naďalej nefungujúcu MHD akurát zadarmo, o skvalitňovaní nehovorí. ?

BTW absolútne nesúhlasím s tým čo píšeš. Podľa mňa sa možnosť ovplyvňovať kvalitu nemôže zmeniť. Služby verejného podniku s monopolom môžeš ovplyvňovať jedine cez voľby, bez ohľadu na to či platíš 100, 14 alebo 0Sk. ?
Reply on: Miro #69454:
Naše dopravné predpisy sú harmonizované s EÚ. Myslíš, že Daimler-Benz by vyrobil len tak naverímbohu vozidlo, ktoré by nezodpovedalo predpisom EÚ?Pomôcka: Autobusy Solaris Urbino 15 CNG sú široké 2,55 m ? .
Reply on: luky133 #69453:
A vyhovuje našim predpisom? My sme sa v autoškole učili, že najväčšia prípustná šírka vozidla je 2,5 metra, tanto má o 5 cm viac
Už som našiel kĺbaky ,ktoré by boli dobrá náhrada za straré Ikarusy. Ale také tu nikdy nebudú. Výhody: Zmestí sa tam viac cestujúcich. Nevýhody: určite vysoká cena.
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2331&PHPSESSID=aa25f9b9ab79572dfb2f1bda2fd3bb3a
Reply on: aNTI #69449:
Neviem prečo je každý taký kritický. Viem ,že doprava je tam stále chaotická ale aj tak sa tam doprava po daní trolejbusov zlepšilo zhruba o 20%. Tých 20% je prepravná kapacita. Nehovorím ,že sa zlepšila priepustnosť. Starosta hovorí ,že po otvorení tunela. No ale firma ,ktorá to stavia hovorí médiam ,že len minimálne. Podla mňa sa doprava aj tak nezlepší po otvorení tunelu. Ale prepravná kapacita sa zlepšila. Nehovor ,že nie! Určite sa viac ľudí zmestí do kĺbaku ako do starej karosy! ?
Reply on: Mike #69450:
Erata: Nie oni, ale ony = 25Trky citelsiy ☺
No tento rok sa kupilo 6 v zmluve je opcia na nakup dalsich 6 ks 25Tr. Pri otváraní trate na DD povedal Bystrík Hollý (starosta KV), že nákup ďalších 6 25Triek je iba otázkou času. Aj deko a imhd prostredníctvom noviniek do toho dosť rýpali a to si občas aj niekto veľmi vysoko postavený prečíta. Aj my sme to Koladovi viackrát poveadli a on to pochopil, že je viac ako nutné nakúpiť tých zvyšných 6 kusov, ak nechce byť označený za klamára, twda aby šla "duobusová" aj L32 a 133 viac ako dnešných 6 spojov v priebehu hodiny a pol.
Takže oni by asi došli bez ohľadu na voľby a sľuby, tie peniaze na ne sa nájdu. ale ta klíma to je asi nejaké sci-fi, to asi sľubujú ako bonus kvoli voľbám... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.