Ano, ale v diskusii hádam nebude každý pokaždé vypisovať centrálne mestská oblasť, individuálne automobilová doprava, mestská hromadná doprava... a bla ☺
? ? ? ? ? ?
Ale minule som tu uz aj ja rypal do toho, ze co to je CMO a pamatam sa, ze sa ku mne pridali aj dalsi. CMO sa fakt nepouziva bezne, je to skor take z frajeriny podla mna. A hlavne v praxi som nepocul, ze by sa ma niekto v zivote spytal, ako sa dostane do CMO.
Naklikaj si do vyhľadávača IAD, možno zistíš. Mimochodom, CMO je bežne použité aj v článkoch na oficiálnej stránke mesta... Prídeš sem a začneš zabŕdať. ?
and Galiyosha - aj ja mám k nemu veľký rešpekt, pretože ho považujem za rozumného a umierneného človeka.
Možno jedna z mála represií o ktorých môžem tvrdiť, že v sebe mám je "alergia" na činnosť a pôsobenie podnikov SAD v rámci BA a okolia - proti ktorým by som dokázal byť represívny až až. ? Ber to ale s rezervou - zajtra sa idem odstreliť s náložou na linke BA - Pezinok - okolo 14:38 ?
Istý nemenovaný námestník primátora pre dopravu spomínal, že zatrolejovanie Patrónky obojsmerne stojí a padá na policajtoch (dopravný inšpektorát, či kto sa k tomu vyjazdruje), ktorý nepovolí, aby pri dnešnej premávke išiel trolejbus zo zastávky krížom cez x pruhov do ľava. Autobus áno, ale trolejbus nie, lebo má vedenie, a čo keď mu padnú palice...
Preto ja som navrhoval, aby bola jedna trolejová stopa v zastávke apokračovala v pravom jazdnom pruhu a druhá v úplne ľavom pruhu a medzi nimi séria zasebou idúcich spojok (krátkych stôp) oddeľujúcich sa od tej úplne pravej výhybkami ovládanými jazdou a to miestne. Fungovalo by to nasledovne: t-bus zo zastávky smer kramáre bliká doľava kde stoja kamióny a idú igk. Posúva sa cez spleť výhybiek v tom svojom pravom pruhu a v momente, keď ho nejaký kamión a následne IGK pustí cez pruhy doľava, t-bus našlapne jazdu (logicky, lebo chce vyštartovať) a tým by si prehodil výhybku v mieste, kde sa chce preradiť a prešiel by cez tú patričnú stopu. ? ? ?
zjavne si ma nepochopil - mal som tým na mysli nekupovať prvé a posledné (keď chceš aj fábie) - pretože na prvých sa (vzhľadom na výrobné "zákonitosti" vychytávajú muchy a hľadajú vhodní dodávatelia a posledné už mávajú problém s tým, že sú zlepené z posledných kusov - nie som v tom úplne znalý, tak ma pochop.
Z čoho berieš, že JA chcem kupovať voz zo začiatku výroby ? Som sa vyjadril, že niečo chcem kupovať ? Nevyjadril.
K druhému odstavcu nemám čo dodať - azda len, že to je už tvoje zrkadlo. A ak si si nestačil všimnúť, človek, ktorý chce meniť vzťahy súčasné na "podľa Teba ☺" diametrálne iné, musí vziať do úvahy a viazať sa na súčasnú situáciu - pretože nestaviam na zelenej lúke, že ?
Zabudni na to, že by som niečo popieral. Veľmi dobre vieš, že pokiaľ si Ty alebo ktokoľvek iný mali pravdu, uznal som to. To sa ale v Tvojom prípade povedať rozhodne nedá - aj keď si to možno niekedy zistil - zavrčal si ako besný pes, aby ti to náhodou niečo nezobralo.
Samozrejme, že to nezvládlo. Ale teraz je tu rečo o zatrolejovaní Pražskej až po Tresko (s možným následným pokračovaním do Lamača), čo je až doteraz technicky možné, financovanie bolo zaistené a mesto to odmietlo. To ja, ako keby ťi niekto povedal, že ti dá tisíc EUR len tak a ty by si mu povedal, že nechceš, lebo ich práve teraz nepotrebuješ.
Naozej? No ešte že som si pri nákupe nedal radiť od teba.
Keby som tvoju za vlasy pritiahnutú paralelu bral vážne, tak by to odporúčanie v roku 2000 asi znelo "nekupuj si Fabiu, lebo niekedy sa možno raz bude vyrábať niečo ako Roomster".
Inak tých prototypov je už asi desať a TY, nie ja, si práve chceš kupovať voz zo začiatku výroby, dokonca ešte pred zayčiatkom výroby, tak nechápem, prečo tu dávaš odporúčania, ktoré sú v priamom rozpore s tovjou filozofiou.
K Plynárenskej a Pribinovej od Šafka? Ale však to je radiála! Fuj! Prečo chceš voziť ľudí do centra? Však oni tam nechcú! Odvez ich radšej do Biskupíc alebo do Malaciek! Ale, len tak mimochodom, kam by si tú trať v tom tvojom trasovaní chcel umiestniť?
Si trápny! Za dôstojnú diskusiu by som pokladal, keby si argumentoval pre tebou navrhnuté riešenia a nie keď tu ako malé decko popieraš, že si niečo také tvrdil.
Vážne si myslíž, že mu všetci rozumejú? naozaj VŠETCI? Máš predstavu čo znamená to slovo? Pokiaľ je tu aspoň jeden, čo tomu nerozumie, tak už to nie sú VŠETCI. Zváž slová a nepreháňaj.
Skutočnosť, že pár jedincov sa snaží dokázať svojmu okoliu, že sú odborníci v danej problematike tým, že používajú inak málo zaužívané skratky neznamená nič. NIČ. To presne to, čo si ty, Sommelier, NIČ.
To Račko a Istrochem už nechám stranou - nebudem sa dohadovať o tom, kto ako a čo myslel - Istrochem ani Račko centrom nie sú - patria do MČ Nové mesto - a to je minimálne širšie centrum.
Prečo chceš niečo riešiť represívnou formou ? To je nomožné. Ako sa podporujú hypermarkety prosím Ťa ? Si uvedom, že od prvého Carrefouru v Petržalke stúpli príjmy pospolitej spoločnosti natoľko, že boli schopné uživiť ďalšie desiatky takýchto obchodov. Chceš snáď povedať, že sa stavať nemali ?
Ty si volal po stanovení funkcii budovám - nie priestoru.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Chicco
OPRAVA
myslíš a nie mysliž.
preklep