Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #68742:
vsak to vsetko bolo odovodnen/vyvratene 🙂 a docela v pohode.

problem BA je ten, ze sa snazi zakrty "vacsou" perinou ako na aku mesto realne nasledujucich 30-50 rokov ma. cize v konecnom dosledku je pod roztrhanou starou dekou.

inak povedane, bratislave chyba _realisticky_ koncept rozvoja dopravy. na magistrate zjavne stale nepochopili, ze ked maju problem zohnat aj 5-6 miliard na petrzalsku elektrickovu radialu (bez suprav), tak odkial chcu zobrat 30-100 miliard na vybovanie metra ?

toto je problem BA, ze niekedy je menej mozno daleko daleko viacej.

keby sa vypracovala seriozna studia s vyhladom na 20-50 rokov ako to bude s dopravoua nie taky zlepenec co tu magistrat dava na ministerstvo, tak by to bolo o inom. t.j. mimo ine aj moznosti/alternativy zakopania elektriciek v centre aj ked v inych trasach, napojenie petrzalky elektrickami aj cez potencionalne prestavovany pristavny most. ale hlavne riesenie bodovych zavad, ktore tu boli vymenovane. a nejaky plan do buducnosti. tak to je o inom.

ale aj tak sa bavim o nicom, mesto neni schopne poriadne zrealizovat ani "posranu" trolejbusovu trat za par desiatok milionov korun, alebo zatrolejovanie totalne rozkopanej mlynskej doliny, tak kto by ocakaval nebodaj nieco take ako vseobecny dopravny ramec ? 🙂
Reply on: Sommelier #68738:
Akých 330 "nie najpodarenejších" tramvají? Tých, čo ešte nikdy nikdo nevidel?
A "cestovateľský komfort" je v čom konkrétne vyšší, ako v T3RP?
A na záver - však daj 8,5 miliardy ročne dotáciu a kúpi aj BA...
Reply on: Sommelier #68741:
A ja som myslel, že vlky vozila len 9111 a na 9112 sa robili kurzy vodičov a skúšky až do jej "slávnej" nehody. No čo, 6101 bola "Ječmínek", 9112 bude "Octavia" ? .
Reply on: Sommelier #68739:
Existujú prepravné prieskumy, takže vieme, koľko ľudí ide DO centra a koľko tranzituje, rozumieme?
Reply on: Sommelier #68742:
A načo, keď ti to už zdôvodnil/vyvrátil minerálnik?
Reply on: KLF #68736:
Nevadí, že to metro bude stáť rádovo povedzme 20-krát viac? A že keď bude metro, tak mesto veľkosti BA si nemôže dovoliť nechať súbežne s ním na povrchu električky?
Reply on: S499.1023 #68730:
vyslovujem pochybnosť nad tým, že dokážeš racionálne zduovodniť, popísať či vyvrátiť nižšie uvedené skutočnosti, ktoré tomu tunelo nápadu budú značne prekážať...
Reply on: S499.1023 #68724:
iba 9111 - 9112 iba na testovacích jazdách...
Reply on: KLF #68737:
To asi VEĽMI ťažko. Ford Transit tento rok oslavoval 40 rokov...
Reply on: S499.1023 #68732:
a je momentálne iná možnosť ako necestovať cez centrum ? Tak z čoho robíš tieto závery ? Z toho, že všetci chcú alebo z toho, že musia do centra ?
Reply on: S499.1023 #68728:
Vždy lepších 330 nie najpodarenejších tramvají a stovky zgenerálkovaných T3 ako Bratislavské labu lízať.
Z muojho pohľadu sa mi T 14 páči, cestovateľský komfort oproti T3 je značný. Vsio.
Napísal som, že neviem, ozrejmiť si to mohol aj bez obvyklých cavikov. ? Vďaka.
Reply on: S499.1023 #68735:
Ejj... tu by sme mozno mohli polemizovat. 😉 Oba modely sa "objavili" v 80tych rokoch.
Koncepciu iste... ale ten dizajn je VIAC ako podobny.

Ale sak je to jedno, zaoberajme sa radsej sucastnostou.
Reply on: S499.1023 #68731:
No nemusime to nechavat zrovna tak, len potom ked uz sa do kopania pod mestom ideme pustat, otazka znie, ci nie rovno metro.
A elektricky mozu ostat na povrchu.
Reply on: KLF #68726:
Ford Transit 1. generácie existoval dááávno pred protoypmi z BAZ a lhavne mal úplne inú koncepciu ? .
Reply on: KLF #68727:
No práve, že je to subjektívna záležitosť - ja by som neodporúčal nič konkrétneho. Každé z vymenovaných vozidiel má svoje výody a nevýhody, pričom Poršetra máí najviac nevýho a najmenej výhod.
Ja by som čiste subjektívne uprednostnil ULF, čo je zo známych dôvodov nereálne), potom Bombardier Flexity Outlook a s ohľadom na nie nekonečné zdroje peňazí "trojvaňa" v prevedení "Fully Loaded".
Reply on: KLF #68723:
Na Slovensku hlavne nebola mozgová kapacita na to, aby sa tu niečo moc vyvíjalo. BAZ bol do odkúpenia VW asi podobne perspektívny projekt, ako Metro Bratislava - nikdy nekončiaca výroba prototypov.
Reply on: Sommelier #68712:
Žiadal som o výkald slova "ješitný". A nemám žiadnu centro doktráínu. Mám doktrínu služieb cestujúcim - čiže ak chcú ísť do centra, neodveziem ich tangentou z Dúbravky na Dolné Hony.
Reply on: KLF #68703:
Takže sa na to vykašleme a necháme to tak?
Reply on: Mike #68701:
Ja minerálnikovi.
Reply on: SDX #68689:
Fakt? A parná tramvaj sa ako povie? Parná električka?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.