Reply on: Andy #68534:
co je to "prijatelna pre vodicov"? Ak by vyska myta, ktoru by bolo mozne vybrat za prejazd krizovatky Patrkonka, nepostacovala na stavbu tunela Sitina, tak by sa ziadny tunel v trhovom prostredi nestaval, a ani zapchy na Patronky by neboli - lebo logicky, ked vodici nebudu ochotni zaplatit take myto - nebudu tolko jazdit (pojdu vlakom, autobusom - ktory sice tiez zaplati myto, ale menej na jednu osobu) - o tom to je - ak by vodici neboli ochotni platit tak vysoke myto - nejazdili by, isli by inak a nebol by tu neprirodzeny rozvoj IAD. Ten tunel jednoducho niekto zaplatit musi, a je na zvazeni ci to budu danovi poplatnici, alebo ti co ho potrebuju ak ho potrebuju. A je rozdiel prave v tom, ze ked sa postavi "zadarmo" (teda z dani) tunel - tak nevyuzi to... ale ked si to mam zaplatit - tak uz si zvazim - treba ten tunel, alebo pojdem z Malaciek vlakom do roboty...
Ike
-vravis ze by platila MHD aj IAD rovnako...
-spominas tu system dopyt
-cesty su dost upchate...
v tom pripade by cena za prejazd myta musela byt dost vysoka na to aby odradila vodicov IAD prejst na MHD... to by bolo v poriadku... lenze aj MHD by platila, to znamena ze MHD by zdrazela tiez, teda by sa dostala na uroven ako je dnes, akurat by bola IAD aj MHD o vela drahsia...
teda tak som to z toho co pises pochopil