Reply on: KLF #68256:
Nejde o to, či je prenos elektrický, mechanický či hydromechanický. Ide o merný výkon vozidla. Ak je dnes zaužívané, že kĺbové vozidlo má výkon minimálne 160-180 kW (v praxi zvyčajne aspoň 200 kW), je jasné, že vozidlo s výkonom nejakých 100 kW asi úplne rovnocenné nebude.
KLF
Skoda, ze ich nie je viac a aj kratke verzie (ciste trolejbus Skoda 24Tr). Bratislave by pomohli popri existujucich 14tr a 15tr.
Ujasnime si ale ten motor a teda aj to, co je duobus. Ja som bol doteraz v tom, ze tato 25Tr ma dieselagregat, ktory vyraba elektrinu a ta pohana elektromotory vozidla. No a pod skutocnym duobusom zas rozumiem vozidlo, ktore ma oba plnohodnotne motory (cize aj sprevodovany diesel).
No a nakolko toto vraj nie su duobusy, tak ako to teda je ?