Reply on: KLF #68256:
Nejde o to, či je prenos elektrický, mechanický či hydromechanický. Ide o merný výkon vozidla. Ak je dnes zaužívané, že kĺbové vozidlo má výkon minimálne 160-180 kW (v praxi zvyčajne aspoň 200 kW), je jasné, že vozidlo s výkonom nejakých 100 kW asi úplne rovnocenné nebude.
Mike
Re #68238 Engerau: no ja mám zase také info, že ešte nie je hotová výhybka smerom od Trhoviska čo ťa pošle buď na Trn. mýto, alebo na zimý štadión. Neviem, či teraz tade chodia dojazdové 207 a 208, ale ak áno, tak potom sú všetky výhybky funkčné. ak nie, tak sa čaká na ňu. Okrem toho, spustenie miletičovej bola taká huráakcia, teda ohlásené zo dňa na deň, že sa nestihli spraviť nové grafikony. Autobusy ich mali vycapené už k 4. septembru, ale trolejbusy bežali podľa výluky. Je chystaná väčšia zmena t-bus grafikonov a vtedy as vráti, snáď, aj 209 na Ruž. dolinu. ?