Reply on: samuliak #67991:
Ale to je hlúposť. Auto je totiž štátom považované za vec, ktorá nie je zväčša nevyhnutná, preto nie je zväčša dotovaná, štát ti totiž ponúka cestu iným spôsobom, ktorú dotuje verejný sektor, teda VHD.Re #68002 samuliak: Lebo SRo robí zo zákona verejnú službu (čiastočná analógia s výkonmi vo verejnom záujme) na rozdiel od Expresu. Lenže porovnávať Apollo a električku je niečo také, ako keby si porovnával koľko dotácí dostane Rádio Patria a koľko Rádio FM.
eripmav
- naklady na most
- frekvenciu dopravy
- navratnost (20 rokov je pri urokovej miere NBS 4,5% p.a. az prilis vela zvolene)
a z toho jednoduchym pocitanim dostanem naklady na jeden prejazd - ktory mimochodom, ak by sa to spoplatnilo, silno predpokladam, ze by sa frekvencia dopravy znizila - a tak cena zvysili - a bludny kruh by skoncil pri tom - ze ten most sa vobec nemal stavat...
a na tom, ze zoberem pocet prepravenych cestujucich a vydelim tym dotaciu na mhd...