Zaujimalo by ma, prečo nemôže byť vyasfaltované obratisko autobusu 77 na zastávke Vodostav... Chápem, že keď tam zachádzajú len tri či štyri spoje denne, asi sa do toho neoplati investovat. Ale aj tak, ked sa tam autobus točí, vytvára toľko prachu, ako keby štartovalo lietadlo.
Tiež je zaujímavosťou, keďže sa jedná o bežnú a nie o konečnú zastávku, že autobus pri výjazde z nej musí cúvať, aby sa otočil smerom naspäť do Vlčieho hrdla. Nie som síce vodič, ale miesta mi tam pripadá napriek tomu dosť.
Tiež je zaujímavosťou, keďže sa jedná o bežnú a nie o konečnú zastávku, že autobus pri výjazde z nej musí cúvať, aby sa otočil smerom naspäť do Vlčieho hrdla. Nie som síce vodič, ale miesta mi tam pripadá napriek tomu dosť.
Emo
3; Zreme ich je málo, prečo by tam inak jazdili aj iné autobusy.
4; Ťažko povedať, v hre sú všetky ostatné krasňanské linky. Ak ich teda čírou náhodou nepresunú do inej vozovne.
"Na tej zastávke v tom smere som si dnes za sklom v prístrešku všimol vyblednutú mapu siete MHD ešte z apríla 2006 (autobusové trasy tam už nevidieť). Na tej mape sa ešte nachádzajú aj 6-ciferné čísla napr. na vodárne a z reklám ma zaujala Devín banka..."
Ak tam bola reklama na Devín banku, tak tá mapa musela byť vydaná skôr, než v apríli 2006 ?