Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
neviete niektopreco sa neda dostat do linkovych tabuliek????? ? ?
Reply on: gastan #66063:
Diky a neplanuje sa nejaky extra spoj ktory pojde az tam ked uz ma ta markiza dod? Nebolo po minule roky take nieco?
Reply on: detailista #66062:

Takze:
najskor zijdi dole na zstávku SAV na Šancovej.
Nastúp na L21 alebo L63 a odvez sa na Patrónku.
A odtiaľ L37 do Záhorskej Bystrice.
Cawte vseci!!Pocujete neviete ako sa dostanem do markizy z hlavnej stanice? Za pomoc Dakujem!
Reply on: Andy #66059:
Zaujímavé skúsenosti máš. Ešte, že v plastovom obale s električenkou nosím aj predplatný cestovný lístok (CL) na papieri (a doma mám obvykle odloženú fotokópiu). Lebo neviem ako by to vodič skontroloval bez toho, keďže predpokladám, že nemá čítačku ako revízory...

A vo vlaku vrámci BID môže sprievodca skontrolovať cestujúceho len na základe toho papieriku. A nie raz sa mi stalo, že tá čipová karta nechcela revízorovy fungovať po priložení, po chvíli to však jeho kolegovi išlo.

Inak, keďže vodiči oficiálne nemajú kontrolovať CL, môžu vyhodiť cestujúceho za to ak sa mu ním nepreukáže? Asi nie, že? Aj keď reálne predpokladám, že vyhodia. Ale pokutu už vôbec nemôžu dávať, že?
Reply on: Peon #66057:
No to hej, ale nie je to nemožné..
Revízori keby chodili občas, tam by aj tak moc nepomohlo, lebo tam chodí málo ľudí, a keďže je to dedina, asi sa aj dosť navzájom poznajú, a tak by mohli jazdiť s lístkom v ruke a keď vidia neznámu osobu, označia si ho...

K tým kontrolám mi napadol taký ilustračný príklad - Mňa už dva krát kontrolovali vodiči MHD. Jeden vodič na linke 67 z 2. kolóny kontroloval v Biskupiciach, lebo som mu fotil voz a jemu sa to nepáčilo. Potom skontroloval aj ostatných a nejakých cigánov aj vyhodil. Druhý mňa aj s ďalšími kontroloval vo Vajnoroch na nočáku potom, ako sme si ho cez dispečing "zavolali naspäť", keďže nám nezastavil na zastávke. Tak mi nehovor, že keď to niekto je schopný robiť od zúrivosti sám od seba, zadarmo a proti predpisom, že sa nenájde niekto, kto by to robil za odmeny, a navyše pri takom nič moc plate.. 🙂
Reply on: untrop #66048:
tiez som si vsimol, o taku notifikaciu nestojim, to si ju idem rovno celu vypnut ked im slo o to ze budem klikat na ich stranku viac...
Reply on: Andy #66053:
Myslel som to tak, že jednoduchšie skontroluješ nastupujúcich ľudí prednými dverami ako ľudí už nastúpených. ?

A s tými revízormi som to samozrejme myslel tak, že by tam chodili každý deň tak 1 - 2 týždne a o také 2 mesiace by si raziu zopakovali atď. ?

No dobre, tak za príplatok by to teda mohol robiť vodič, to by asi naozaj bolo najlepšie. Ja len tak, že pokiaľ viem, v bratislavskej MHD ešte ASI nikdy vodiči nekontrolovali tarifné vybavenie cestujúcich, tak povinnosti naviac by sa asi ani za príplatok veľmi nepotešili... ?

Šak načo vznikla firma Bratislavská integrovaná doprava? Nech to napr. vymyslia tak, aby cez pracovné dni nešla z Chorvátskeho Grobu 53-ka 17:10 h a SAD do Bratislavy 17:11 h... Aby si dopravcovia nekonkurovali, ale na seba nadväzovali. A za jednotných tarifných podmienok.
Reply on: Peon #66043:

Ale mohli by kontrolovať z Grobu do BA, potom by sa predišlo tomu, že niekto v autobuse už sedí, alebo nie. Prípadne by revízor mohol odtať v autobuse dlhšie ako jednu zastávku až do 30. pásma. To by mohol skontrolovať všetkých. ?
Nie, niektoré tabule to majú tak, niekto len bez Bratislavy, takže v tom je chaos.
Reply on: untrop #66046:
Nepotrebuje, ale keď je to takto, tak bežný človek si po rokoch jazdenia okolo tabule myslí, že napr. Čunovo je samostatná obec.
Reply on: Peon #66043:
Prečo by to bolo ťažké? A prečo by to nemohol robiť vodič? Proste by mali cestujúci povinnosť v Čiernej Vode ukázať lístky, a ak ho niekto neukáže, tak mu ho vodič predá, alebo ho vyhodí. Napríklad v SAD a ZSSK som si nevšimol, že by niekto chcel íst silou-mocou zadarmo a tobôž som nevidel aby sa niekto bránil vyhodeniu. Dal by som vodičom za jazdenie na tom úseku vyššie odmeny (dokopy by stačilo o dosť menej ako plat revízora) a bolo by (možno) vybavené.

Keby tam chodili revízori každý deň, na platoch revízorov by sa minulo viac, než na získaných tržbách. To bude asi tiež dôvod, prečo v SAD predáva lístky vodič a nechodí revízor (teda vraj chodí, ale v živote som ho teda nevidel, takže je možno tak jeden na celom Slovensku :D).

S tou BID - Nápad dobrý, len terajšia BID je len o použití regionálnych dopravcov na území mesta, nie opačne, takže to by museli celý systém prerobiť odzačiatku. A ako to tu poznáme, budeme radi, ak to bude o 20 rokov.
Reply on: untrop #66046:
Ano.
Reply on: Andy #66039:
Presne tak, má to vyzerať asi takto:

--------------
Bratislava
-Jarovce
--------------
Reply on: si #66044:
Možno ma imhd.sk potom vyššie ratingy zobrazených stránok. A možno sa potom lepšie predá reklamné miesto, aj keď radšej chcem celú správu v maily s dvoma riadkami reklamy na konci.
Reply on: Puki #66045:
Hmmm.

Na Kapucínskej bol asi mesiac málo na sprevádzkovanie automatov na lístky a ten drôt zo zeme, mňam.
Reply on: KLF #66038:
A ako šofér osobného auta potrebuješ z dopravného značenia vedieť presné územnosprávne členenie????
BTW čo sa týka nových zástavok tak napríklad na zástavke "Čunovo-námestie" pribudol nový prístrešok JCDecaux aj s infopanelom. Zatiaľ však nie je funkčný ?
dost by ma zaujimal dovod preco prestali chodit kompletne novinky mailom a pridu len neake 2 riadky a potom link...
Reply on: Andy #66041:
No hej, ale ak by sa v 3. tarifnom skutočne nastupovalo iba prednými dverami, aj tak by bolo ťažké v Čiernej Vode skontrolovať tých, ktorí už v autobuse v smere do Chorvátskeho Grobu sú... Je jasné, že to by vodič bratislavskej MHD nemal mať v náplni práci.

No polemizujem o tom preto, lebo to považujem za celkom zaujímavú tému na diskusiu. ? A tipujem, že viacerí diskutujúci, ktorých to možno tiež trochu zaujíma netušili, že je to tam tak ako to tam je. ?

A čo keby tam začali chodiť revízory každý deň? Stále by sa oplatilo radšej oželieť ušlú tržbu za lístky? ? Keď sa takto nejaké pravidlá dlhodobo nedodržujú, tak to len nahráva tým, ktorí sa celkovo riadia heslom: "Pravidlá sú na to, aby sa nedodržiavali".

Re #66042 Andy: Aha, to je dosť možné, že by tam doteraz nič nejazdilo ? Tak prečo neumožnili používať aj električenky s BID keď to teda nemôže byť za takých tarifných podmienok ako vrámci mesta? Žeby im to nenapadlo?

Inak, čo si myslíte, nie je tak trochu zle, že keď si človek kupuje napr. 3-mesačnú električenku, nemôže si BID zaplatiť len na 1 mesiac, ale musí až na 3 mesiace?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement