Reply on: Peon #66040:
Nechápem, čo tam o tých revízoroch tak polemizuješ, kontrola revízormi sa tam kvôli nejakým pár ľuďom za hodinu asi proste neoplatí. Plat revízora je vyšši ako ušlá tržba za lístky, ktoré si tam ľudia neoznačia, a tak radšej revízori chodia po centre. A to ani nehovorím o pokutách. A keby Grob mal uzavierať nepísanú dohodu, to už radšej uzavrie dohodu písanú, lebo by to bolo lepšie aj pre obyvateľov, avšak mám pocit, že by potom pre Grob mohol byť problém tú dopravu financovať. Takže terajší stav je skôr dobrá vôla DPB, resp. lenivosť vodičov tam jazdiacich. Keby tak hrozne chcelo DPB tie tržby, tak by vodičom skutočne prikázali kontrolovať nastupujúcich.
Peon
"Obec tvoria dva hlavné sídelné útvary - Chorvátsky Grob, Čierna Voda a hospodárskopriemyseľné sídlo Triblavina." www.chorvatskygrob.sk
1; Hm, takže MHD vlastne premáva mimo Bratislavy odvtedy odkedy zachádza do Čiernej vody ALEBO tá bola v minulosti súčasťou Vajnor?
2; A odkedy vlastne 53-ka (resp. ex 32-ka) zachádza do Čiernej vody?
3; Podľa čoho vznikli názvy zastávok na predĺženom úseku? Názov "Výhon" mi pripadá tak trochu kuriózny...