Reply on: fobust #36789:
Neviem ci to niekoho zaujima... ale ja sy myslim ze v BA by sa predsalen mala dobudovat elektricka... Metro je zbytocne...Financne prostriedky ktore sa totiz daju (a aj bohuzial dali, a nic z nich nevzniklo okrem velkej jamy) do metra, by sa dali vyuzit omnoho efektivnejsie ako postavenim svoch liniek metra... Pokial by to metro zahrnalo okolite obce bratislavy, tak to ano..
podla mna bratislava je na metro prilis male mesto a metro by tu nebolo efektivne, to je, ako keby si devinska spravila vlastnu MHD na svojom uzemi... a mala by napr. 2 linky zo severu na juh a z vychodu na zapad.
Financne prostriedky na nakup metra by sa dali lepsie vyuzit na zlepsenie terajsej situacia, nakup novych vozidiel, zpodzemnenie Raciansekho myta a Trnavskeho myta, vybudovanie obchvatu a upravu ciest.. Mesto nema ani na obnovu vodorovneho znacenia, a my chceme stavat metro. A povedzme si uprimne, ze to metro bude aj tak po kratkom case vyzerat ako trat v tuneli...
tolko moj nazor na metro v BA
spokojný čitateľ
Nedávno (dátum a číslo vozu linky 53 zámerne neuvádzam) som cestoval z Pezinka autobusom SAD cez Slovenský Grob s príchodom do Chorvátskeho Grobu na námestie o 15:03 h.
Odtiaľ ide v pracovné dni 15:09 h. do Bratislavy linka č. 53. Prekvapilo ma, že vodič na každej zastávke v 3. tarifnom pásme otvoril všetky 3 dvere a vôbec ho nezaujímalo, či si ľudia označia alebo neoznačia lístok. Samozrejme, označil som si iba a tuším ešte 1 pán, ktorý nastupoval až na zastávke "Horný dvor". Zaujíma ma teda, či do 3. tarifného pásma chodia revízori.
Podľa mňa by bolo ideálne, keby sa v tom 3. tarifnom pásme mohli okrem lístkov použiť aj električenky s BID (príplatok 50,- Sk k obyčajnej, resp. 25,- Sk k zľavnenej za mesiac). Pre ľudí, ktorí to využívajú pravidelne by to bol určite prínos. Čo myslíte, je to finančne reálne aj z pohľadu DPB?
Prekvapilo ma ešte, že všetci ľudia nastupujúci v Slovenskom Grobe, ktorí cestovali do Bratislavy si kupovali od vodiča SAD lístok až do BA. Určite by časovo aj finančne ušetrili, keby prestúpili v Chorvátskom Grobe na 53-ku tak ako ja ? Škoda, že takto neoficiálne napojený spoj SAD na linku č. 53 je len tento jeden popoludňajší v pracovné dni. ?
Ďalej ma prekvapilo, že to predĺženie si zaplatil práve Chorvátsky Grob a nie Slovenský Grob. Veď určite má Slovenký grob väčšie príjmy z daní vďaka reštauračným a ubytovacícm zariadeniam presláveným husacinou.
Podľa mňa by bolo dobré, keby aspoň teraz "v jesennej sezóne" trošku zainvestoval Slovenský Grob. 53-ka by mohla z Čiernej vody ísť do Chorvátskeho Grobu, pokračovala do Slovenského Grobu a bez prestávky išla späť do Bratislavy. Obyvatelia Slovenského Grobu cestujúci do Bratislavy cez Bernolákovo a Ivánku pri Dunaji by sa iste veľmi potešili. A ľudia, ktorí si pri jedle z reštaurácie radi trochu vypijú by sa mohli pohodlne a rýchlo odviezť MHD naspäť do Bratislavy. ?