Reply on: KLF #64848:
Plný súhlas.Re #64856 81-71: No neviem, ale ako poznám spolužiakov, kamarátov a tak, tak 90% z nich by jazdilo načierno, a keby videli revízora už na zastávke, tak by rýchlo vyskočili a počkali na ďaľší bus. Teda by sa do značnej miery stratila aj preventívna úloha revízora.
Re #64866 Sommelier AD1: Ale zaviazali.
Povedal by som, že EÚ sa tak dramaticky nezmenila našim vstupom. Ona taká bola už dlhší čas, no európsky ,,uvedomelí" politici a novinári to nespomínali.
Re #64870 tomas1: Odpovedal Andy.
Re #64872 hoppusmark: Je však otázne, či by sa to oplatilo.
tomas1
diaľková doprava by mohla byť komplet na Filiálke. Keď si to zhrnieme tak teoretická HLST Filiálka je oproti súčasnej HLST pre smer:
- Kitsee, Rajka (+Wolfsthal? - myslíme do budúcnosti) oveľa výhodnejšia
- Komárno, Senec, Trnava miernúčko výhodnejšia
- Marchegg, Kúty o nie viac ako 5min. dlhšie
Takžeee diaľková doprava stratí akurát zo smeru z Kútov - z Viedne sa už rozhodlo o koridore cez Kitsee.
A benefity pre regiodopravu aj vnútromestskú sú(/môžu byť) značné...
____________________________________
Re #64826 AAA: "Totiž inde sa nemôžu a ani po dobudovaní Filialky nebudú môcť stretnúť všetky tieto vlaky relatívne rozumným spôsobom."
- Prečo?