Cize preto preferujes elektricky na hl.st. lebo tam cestujes ty?
Presne ako pisal eripmav, aj ja som musel m i l i o n k r a t vystupit na Trnavskom/Racianskom z liniek 2,3,8 a neskutocne ma stvalo ze musim cakat (vecer aj 10 minut) na linku ktora ide do centra..
A tu nejde iba o jediny prestup, ale napr. ak prestupujem este do petrzalky tak mam v takom pripade prestupy 2, z toho jeden uplne zbytocny "elektrickovy".
Keby aspon dojazdy z Ruzinova do vozovne Krasnany vozili ludi. Vecer ma vzdy na zastavke zasypu prachom tri elektricky rutiace sa do Krasnan, kym pride nieco, co vezie aj ludi...
Jedine rano funguje takto jeden dojazd na linke 9.
Prec so Zacharom, bleee.
TeBeCe v dispečeri písal, že vraj od zajtra. L8 je na to, aby ľudia išli PRIAMO z Ružinova na Hlavnú Stránku. Nespamujme tu diskusné fóra, zriaďujem o tom stránku a tam dám aj diskusiu.
linka na trase raca-ruzinov som myslel nie tak ze by sa niekto nasiel, kto by isiel touto linkou celu trasu - ale tak, ze je tazke aby sa linky otacali na vazovovej, a tak je nemozne spravit linky raca-vazovova a ruzinov-vazovova, aj ked z toho hladiska, ze vela cestujucich chce ist prave len po trnavske ci racianske myto, cize by to bolo logicke... kedze sa ale otacat elektricky na vazovovej ci racku ci trnavskom myte nemozu, je dobry riesenim linka iduca dalej do susednej radialy aj ked mi je jasne ze malokto ju vyuzije na celej trase, asi tak ako 88 nikto nevyuzije na cestu z noveho mosta na autobusovu stanicu, lebo aj pesi to ma rychlejsie... Totiz MHD sa ma robit tak ze co chcu ludia, nie ze co by bolo dobre (napriklad pre elektrickovu dopravu)... Niektore riesenia mi ale tak pripadaju, ze nerobia to kam a ako chcu ludia cestovat, ale nieco ine ? Napriklad si predstav ze si na Trnavskom myte. Myslis ze niekto sa najde taky ze vyuzije linky 8+2??? Alebo 201 (nevylukova trasa!)+61+74 - interval, dlzka cesty su kriteria v ktorych nekompromisne vitazi druha varianta, aj preto linky 2 a 8 na trase trnavske myto - hlavna stanica podla su na nic a mali by sa zrusit, aj ked uznavam ze to je zle pre elektrickovu dopravu, ale co chces cestujjucich nasilim nutit, aby sadli na tie eletricky? Aky ma vyznam elektrickova linka na stanicu, ked z tak dolezitych bodov ako trnavske myto alebo racianske myto ICH NIKTO VZIVOTE NEPOUZIJE, ked tak omylom...
Eripmav, a keď dobre rozumiem, snažíš sa mi vytykať, že môj návrh je polopatistický. A ten čo mal byť od 5.9 nie je? No zoberme si napríklad L3. Načo bude chodiť z Rače do Ružinova, keď nastúpi pri Slimáku na L50? [[[ rozmýšľam ako ty ]]]
Takto nemôžeš uvažovať. Keby si bol vo vedení tak rovno zrušíme celú električkovú sieť. Načo mať tam nejaké linky, keď tam chodia autobusy. Však? L8 je praktická a to dosť. Tu to neber, že ideš od Ružinova, ale že ideš od Hlavnej Stanice. Dobre, na Trnavské sa doťerigaj L61, resp. L74... ale potom fakt neviem, prečo ešte nám tu chodia električky.
A co L8? Suhlasim ze L3 najlepsie zrusti, ale L8 je rovnako neprakticka, z Trnavskeho myta je to na stanicu este rychlejsie autobusom/trolejbusom ako z Racianskeho. Takisto L2... Z Dubravky ma L1 vyznam len preto, ze ide cez centrum a tam aj vsetci vystupuju (novy most, safarikovo nam, kamenne nam, obchodna...). Osobne s vetou "zrušíš trať na hlavnú stanicu tak vykopeš hrob električkám v bratislave" vobec nesuhlasim. Myslim ze trat na hlavnu stanicu v sucasnej podobe je vhodna akurat tak na zrusenie ☠ a elektrickova doprava by tym nijak neutrpela, skorej naopak, kedze by sa posilnil interval na ine smery, mozno by bola este atraktivnejsia. Samozrejme trat na hlavnu stanicu v sucasnej podobe, ak by sa nasli niekedy peniaze na trat na hlavnu stanicu pod Sancovou ulicou, aj ako spojnica Racka a Trnavskeho myta, a ako pokracovanie pod Stefanikovou ulicou na Hodzovo namestie, to treba privitat a to by bolo naozaj velke plus pre elektrickovu dopravu. Ale sucasnu trat vidim ako neperspektivnu, slepu a nepouzivanu...
Re #45834 (dispečer) eripmav: Vyťaženie úseku Vazovova - Hlavná Stanica nie je nízke, veď po úseku Vazovova - vyhybka TU jazdí teraz všetko, čo (išlo) na obchodnú ulicu. S tou linkou do Ružinova si musím dovoliť oponovať, keďže touto trasou občas cestujem, nemyslím si, žeby zniesla svoje ovocie. Tú L3 treba zrušiť a nechať L5 a L11. A stále platí známe porekadlo - zrušíš trať na hlavnú stanicu tak vykopeš hrob električkám v bratislave.
Chcel by som sa spýtať, keď vystúpim z L93 na zastávke ŽST Petržalka, či sa dostanem podchodom na stanicu, či ten podchod je v prevádzke. Nerád by som s malým deckom behal niekde cez koľaje...
hoppusmark