Mapu navrhovanej trate v clanku Alternatívne riešenie k metru - električka by bolo vhodne nakreslit kompletnu. Ukazala by aj cast v Dubravke, ktoru jeden Dubravsky poslanec miestneho zastupitelstva vystizne nazval vyhliadkovou a ziadal este v r. 2001 v mene Dubravcanov posilnit autobusove spoje. Svoju ziadost zdovodnil pozadavkami obyvatelov Dubravky na napravu dopravy po posilneni elektrickovej dopravy, oslabeni autobusovej dopravy a zruseni autobusovych spojov cez K. Ves. Povedal, ze ked dany problem nebude rieseny, odstupi zo svojej funkcie, pretoze nevidi dovod v nej zotrvat. Problem sa ciastocne vyriesil aj ked 83 a 34 su preplnene dalej asi ako v rokoch 1975 - 1985. Cestujuci na zast. Damborskeho ul. a dalsich maju miesto uz len na schodoch. Ak sa chcu dostat do autobusu normalnym sposobom, nie tlacenim ludi na schodoch ako v japonskom metre, cestuju napred opacnym smerom. Tym nechcem povedat, ze elektricky 1, 5 a 12 su prazdne a treba ich zrusit alebo "upravit" im harmonogram.
KLF