Andrej (Anndy008): Plynovy pedal, elektromotoricka brzda a mechanicka brzda. Elektromotoricka brzda by mala byt v polovici zdvihu spriahnuta s mechanickou brzdou.
Vladimir: Hehe, cakal som, kedy sa to niekto spyta... Tu anketu navrhoval ktosi v diskusii uz v januari a nepamatam, ze by vtedy niekto protestoval, tak som to tam dal v povodnom zneni. S Urbinom 15 je problem v tom, ze nie je dlhy ako U18, ani kratky ako U12...
to all: vzdy ma zaujimalo, no az teraz konecne napadlo sa spytat: naco su tri pedale na troflaci? - resp. nie preco su tri, ale na co sa kazdy z nich pouziva.
Mapu navrhovanej trate v clanku Alternatívne riešenie k metru - električka by bolo vhodne nakreslit kompletnu. Ukazala by aj cast v Dubravke, ktoru jeden Dubravsky poslanec miestneho zastupitelstva vystizne nazval vyhliadkovou a ziadal este v r. 2001 v mene Dubravcanov posilnit autobusove spoje. Svoju ziadost zdovodnil pozadavkami obyvatelov Dubravky na napravu dopravy po posilneni elektrickovej dopravy, oslabeni autobusovej dopravy a zruseni autobusovych spojov cez K. Ves. Povedal, ze ked dany problem nebude rieseny, odstupi zo svojej funkcie, pretoze nevidi dovod v nej zotrvat. Problem sa ciastocne vyriesil aj ked 83 a 34 su preplnene dalej asi ako v rokoch 1975 - 1985. Cestujuci na zast. Damborskeho ul. a dalsich maju miesto uz len na schodoch. Ak sa chcu dostat do autobusu normalnym sposobom, nie tlacenim ludi na schodoch ako v japonskom metre, cestuju napred opacnym smerom. Tym nechcem povedat, ze elektricky 1, 5 a 12 su prazdne a treba ich zrusit alebo "upravit" im harmonogram.
hehe, sa mi paci, ze tato diskusia sa naozaj vyuziva aj na debatovanie o veciach, ktore nas trapia (uniformy) , ale fakt, je dobre vypocut si viacere nazory na tu istu vec.
Ajax 7759:
V ramci prveho jarneho dna v nej predavali kvetinky a samozrejme Ajax. (Co ine by ste v elektricke Ajax aj cakali, ze ). Neveim odkedy tam ten vagonik stal, ale viem ze tam bol do 17:00. Aspon som ho stihol odfotit, taku fotku este naozaj nemam.
Bon-Cu