Reply on: Ámos #63021:
Prosím Ťa, nerob zo seba hlupáka. Väčší DP má aj adekvátne väčšie peniaze, takže žiadne "ľahšie" tam nefunguje. Ďalej - Bratislava nemá 400 ale 500 tisíc obyvateľov a tie percentá si počítal ako? Už aj s novými, ešte nejazdiacimi vozidlami? Tak to nech kolegovia z Prešova si tam tiež započítajú to, čo ešte len majú tento rok dostať. Nesnaž sa ospravedlniť tristný stav bratislavského vozového parku (najmä autobusov), ten je proste neospravedlniteľný.Re #63025 Ámos: Ja si teda myslím ,že by to za úvahu nestálo a bolo by to vysoko úchylné.
Re #63029 Ámos: Prosím Ťa, nestrápňuj sa. Na žiadny nosný systém sa v BA neštetrí, naopak, zobrala sa naň pôžička, ktorá sa teraz bezhlavo a nesystémovo pre*ebáva. Pre Prešov znamená s ohľadom na celkový rozpočet mesta vyčlenenie 40 mil. omnoho väčšiu záťaž, než pre Bratislavu 400 miliónov.
Re #63030 81-71: Intervaly Ti dodá Vladimír. Naozaj si taký zakomplexovaný, že nemôžeš pripustiť, že Bratislava je v *iti?
Re #63031 Ámos: Takže lepšie negarantovať NP spoj vôbec a invalidov poslať do *iti? Máš zase nejaké zlé štádium, čo?
Re #63034 81-71: Prepáč, ale ja mám pocit, že je to presne naopak - že Ty útočíš na všetko nebratislavské a samotný fakt, že niečo by niekde mohlo byť lepšie ako v Bratislave, v Tebe vyvoláva záchvaty zlosti.
Re #63041 81-71: Opakujem, Bratislava na žiadny NDS nešetrí!!! Kam všetci chodíte na tieto bludy?
Vladimír
Pokiaľ ide o to, čo sa deje v ostatnom čase. Pribudli nízkopodlažné autobusy, ktorých je dnes zatiaľ päť, absencia trolejbusovej dopravy sa pokúšala riešiť aspoň zavádzaním CNG pohonu na autobusoch (7 ks)... Ďalej sa inštaloval nový odbavovací systém pre cestujúcich, zaviedli sa čipové karty (mimochodom, v NR sú tie isté označovače ako v BA)... Nikdy sa nezaviedol nástup prednými dverami ako v iných SAD a väčšina cestujúcich má možnosť nastupovať všetkými dverami neobmedzene... V roku 2005 pri poslednej väčšej úprave CP sa zaviedli pravidelné intervaly na linkách, čo je u SAD, ale i mnohých DP stále nie celkom bežné... Pomerne silne sú zastúpené elektronické transparenty na vozidlách (mimochodom, na vnútornom transparente je viac informácií ako v tých v BA). Vozový park sa intenzívne zlepšuje s ohľadom na nedostatok finančných prostriedkov aspoň strednými opravami vozidiel.
A pripravujú sa ďalšie veci. S plným odhodlaním sa pracuje na zavedení "električeniek", pripravuje sa obnova vozového parku ďalšími novými vozidlami, v štádiu rozrobenia je systém garantovaných v CP značených bezbariérových spojov a pod.
A to všetko sa dialo a deje za takej malej dotácie, že to hádam ani možné nie je.
HODNOŤ SVET OKOLO SEBA S POZNANÍM VŠETKÝCH SÚVISLOSTÍ. Nejde o to, ktorý DP si čo kúpil alebo nekúpil. Ide o to, čo mohol spraviť a spravil a čo nespravil, aj keď spraviť mohol. A SAD Nitra sa rozhodne môže hľadieť iným MHD-čkám smelo do tváre.