Petržalke ich asi neprihodia, lebo sú CNG a s plničkou na Prístavnej sa perspektívne neráta (už - už by mala byť údajne zatvorená). Na Jurák by to bolo dosť jalových km a zvlášť, keď už sa reálne uvažuje o novej petržalskej vozovni na južnom okraji Petržky, ktorá taktiež NEbude vybavená Cng plničkou.
20tka je dnes obsluovaná 6timi vozmi. Ten zvyšný siedmy tam ide iba kolo ráno a kolo poobee (to je prejazd z 24)
Mike:
1) skludni nervy
2) a hovorim ze by som ich tam chcel stale? Aby si vedel, ty si este nepocul o prepravnom sedle? O 11.00 (kedy obcas jazdim) su tieto linky UPLNE prazdne a vtedy by sa oplatilo radsej nasadit kratke, pripadne 15 metrove busy a klbove sustredit tam, kde je ich NAOZAJ treba. Ako priklad uvediem linku 83 ktora je plna stale.
Podla najnovsich sprav sa vyskytli navrhy o nasadeni Solarisov na linku 20 kde by vyriesili problem s vzdy-plnymi Ikarusmi 415.
Emo:"Neviem, neviem, ak to budú dávať na linky ako 21, 39... "
No aj tak lepsie. Mne sa v Stredu na linke 21 v plynovej Karose B741 sa mi uthla tyc (!). Vtedy, ale aj v inych pripadoch typu: "mal som od sprejerskych vytvorov na sedadlach cervene rifle" by som naozaj radsej bol v novom solarise. Kapacita je uz ina vec. Ale vsak, ked su plne aj klbove tak v 15-metovych to uz snad nemoze byt horsie.
Neviem co to bol za polovicny napad tie zlte papiere (vlastne len nalepka)s navodom na pouzitie oznacovacov listkov ponaliepat od buka k buku. Aky vyznam to ma u T6,K2S a u busov co mavaju oznacovace pri dverach a navod je nalepny niekde na okne aj tu v miestach priblizne ako su stredne dvere , len naprotilahlej strane. A u ostatnych vozoch kde su oznacovace pri oknach tak nalepit na kazde sklo ktoje najblizie k oznacovacu... A nie len do stredu vozidla. Uz vidim ako sa turista hrabe prave pozerat tam niekam do stredu voza. Ked uz to lepili tak aspon k oznacovacom. Vyuzit miesto toho presklenia medzi dverami a sedadlami (T6, K2S, Ik..) Napad to bol sice dobry ,ale ucinost minimalna #hurt
Mne by stačilo aj keby tie Solarisy zostali takéto biele. Podľa mňa by takto vyzerali asi najkrajšie lebo niektoré nátery ten autobus skôr zostarnú. Ale zase v zime by boli ešte špinavšie ako tieto dnešné Karosy.
Tak ja nevidím do toho, ale je možné, že by tým napr. prišli o dôveru SPP a nakoniec by nebol náter žiaden. Ono ťažko sa takto diskutuje, keď nemáme na stole tie zmluvy a podobne..
Ináč zaujala ma jedna vec: cez víkendy v centre mesta vidieť vždy v tesnom závese za sebou 5 a 11 (smerom do Rače) a smerom do KV 4 a 9, prípadne ešte aj do Ružinova 9 a 14..
Prečo do kelu nikto neupravil intervaly súbežných liniek tak aby nejazdili za sebou jedna narvaná a druhá prázdna?
"To si SPP platí, to nie je žiadne podlizovanie. Keby tam dali reklamu Bratislavy, tak by o to prišli."
Najlepším riešením zo strany DPB by bolo, ponúknuť reklamné plochy na nových Solarisoch všetkým subjektom, ktoré by o ne mali záujem. Kto by zaplatil najviac, dostal by plochu na Solarisoch.
A nie tak ako teraz, že Solarisy ešte ani neboli vyrobené, a už sa vedelo, že budú mať NÁTER SPP ?
KLF