Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S tymi elinami v centre je to imho asi taq, ze by eliny mali ostat aj na povrchu, ale to uz len tak pre image... Mala by existovat aspon jedna trasa pod zemou krizom popod stare mesto, aby ked ides z dubravky k polusu, tak aby si nemusel 15 minut stravit cestou cez stare mesto.
No veru, to s tym VALom som ani ja nepochopil...???

E...teda, som za to, aby elektr. nepremavali v centre po povrchu...ale nebude to bez nich ono...ved patria k mestu...a, zvdy lepsie elektricky, akoby tam mali chodit afta...tak ako teraz, snad uz dlho nebudu 🙂
No neviem co mam dodat na clanok v dnesnej pravde. Pan Kovalcik ocividne cital projekt Klubu dost nepozorne - vraj Klub zabudol zapocitat naklady na vozovnu a meniaren... a este aj tych 8 osob na m^2 ma dostalo. Zaujimalo by ma akym prepoctom sa k tomu dostal. Dajako sa mi to totiz nezda.

Takisto neviem o akych 380 mil. za VAL hovoril p. Kovalcik. Ved VAL je uz zamietnute, takze tych 380 mil. je uz davno vyhodenych von oknom.

Hovori ze elektricka bude nebezpecna, lebo bude chodit 60-80 km/h. Ved tolko by chodilo aj metro, a to tiez nebude v Petrzalke pod zemou (hovori sa o dajakom polozapustenom tuneli) - imho stavat drahu v petrzke pod zemou je nerealne, lebo je tam velmi vysoka uroven spodnych vod, preto ani petrzalske panelaky nemaju pivnice pod urovnou terenu.

Ako chce Metro a.s. postavit metro popod Dunaj a popod Stare Mesto a to vsetko len za 500 mil??? cena stavby elektricky v petrzalke na povrchu urcite neprevysi cenu stavby metra a tak logicky ked na metro je "len" o 0.5 mld vacsi rozpocet, tak tych 500 melonov "postaci" na cestu popod Dunaj a Stare Mesto.

trosicku citacie p. Kovalcika (zdroj: Pravda)

---[..del..] A dôjdem s ním až po Kamenné námestie, popod zem v celom úseku Petržalky, poprekladám všetky inžinierske siete, prejdem popod Dunaj, postavím všetky petržalské stanice i stanice Pribinova a Kamenné námestie. Som síce o päťsto miliónov drahší, ale išiel som rádovo o jednu zástavku ďalej, som absolútne bezkolízny, garantujem beznehodovosť
A dôjdem s ním až po Kamenné námestie, popod zem v celom úseku Petržalky, poprekladám všetky inžinierske siete, prejdem popod Dunaj, postavím všetky petržalské stanice i stanice Pribinova a Kamenné námestie. Som síce o päťsto miliónov drahší, ale išiel som rádovo o jednu zástavku ďalej, som absolútne bezkolízny, garantujem beznehodovosť
[..del..]

---koniec citatu

imho stavat drahu (metro/elektricka) v petrzke pod zemou je nerealne, lebo je tam velmi vysoka uroven spodnych vod, preto ani petrzalske panelaky nemaju pivnice pod urovnou terenu. Neviem o com nas p. Kovalcik zasa presviedca, ja viem tak ze draha ma byt podla projektu Metro a.s. vedena v polozapustenom tuneli a teda netusim co to je. Mozno niekto kto bol minuly stvrtok na tej schodzi bude vediet viac, ja som zial musel ist do prace.


na dalsie argumenty voci osobe p. Kovalcika a spolocnosti Metro a.s. dajako nemam naladu. Mozno neskor.

rozculeny tulenique
tbc: Možno projekt nečítal ale fakt je ten, že ten schvalovaci projekt je naozaj taký dlhý.A to hovoril stredné časy.Môže to trvať aj dlhšie.Naši úradníci stále majú socializmus a čo sa nepripravuje 10 rokov a viac nie je dobre. Ale ja som tiež viac za metro. Viem, že sa vtom vyznáte ale to že metro poskytne väčší luxus je fakt. Lebo metro je rýchlejšie, ráta sa s intervalmi 60 s (aspoň tak si pamätám) a hlavne v meste ide pod zem.
#6150> vidno, ze ani ty si ten projekt necital....
Z nudy som prepol na j0j, a prave tam bol Weigl. Vyzeralo to celkom zaujimavo, ale po prvej minute bolo jasne, ze moderatorka skace do reci viac nez je max limit pripustnosti a vzdy uprostred vypovede Weigla mu skocila do reci s tym, ze aj ona pouziva MHD a ze ci prinesie nieco komfort. Weigl hovoril o rekonstrukciach, zdrojoch financii a metre, ale nic nedopovedal /vdaka pani moderatorka X-( /
si: to si s tym piestom napisal blbost, piest funguje vtedy, ked je utesneny. ved bude okolo metra kooopec volneho placu+vedlajsia kolaj, takto ten vzduch maximalne rozviri!

mate niake protiargumenty, k tomu co v dnesnej pravde povedal riaditel Metra?

zrebec? ak si ten koho myslim, tak z paanom bohom.
No je to proste bordel ! 😢 Neviem ako do konca marca ten zacvik dojazdim... 😢
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

heee - no mozno si myslia, ze sak elina ma kolaje tak ide sama - ty sa len musis starat o to, aby si nikoho nepresiel 😃
alebo ze by tym akurat setrili na tvoje vyhybky? 😃
PRESNE tak to je ako hovoris ! Proste bordel ! Navyse mi povedala, ze ma aj brigadnik, co jazdi mesiac moze vziat do zacviku, ale to uz CHCEM brat s humorom, bo ak to myslela vazne, tak to je uz dost zle....
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to klf: to akoze si mas niekoho zastavit a on ti ma dat jazdit???

ty brdo - to fakt nebudu mat na vyhybky 😞
Je to bordel jak svina. Idem na vypravnu, nech mi niekoho pridelia (bo v dopravnej kancelarii mi tak povedali) a na vypravni mi povedali, ze si mam ist do mesta zastavit nejakeho vodica a ze ten ma vezme. Akoze mam dost. Zas ja rad jazdim, ale taketo trapasy, to trosku moc. ONI by mi mali pridelit zacvikara a ne ja by som si mal zhanat ! 😢 Si to predstav, ze zastavis v meste neznameho vodica a spytas sa ho, ci ta vezme. Oni su radi, ked nemaju na obtiaz zacvikara, ne este aby brali. Kokos, no trapas. kua, neviem teraz ako to vyriesim, ako dokoncim zacvik... 😢 Som z toho sklamany.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

klf: hee no sak v poho - sa ozvi ked skoncis :DD - nech mozeme zagratulovat 😃
Klidek Andy008... 😉 Este som len v zacviku. 😉 A ja mozem tak akurat predostret moj vodicak dispecerom... hehe. Ale bolo by to dobre mat tu tie vyhybky radiove...
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

klf - ty si vodic eliny? 🙂

ako ta spoznam? :DD

No a nemozete to ako vodici nejako predostriet vedeniu, ci kto to ma na zodpovednosti? 😃 - mozno by sa vam to podarilo pretlacit. Ked uz take nieco funguje aj pre tbusy.
No nemuselo by to byt zle ani u nas. Mne osobne sa na T6 dost blbo prehadzuje, nakolko musim prehadzovat zadnym zberacom. 😉 Blby odhad. 😉
Sak snad to spravia aj u nas... Snad niekedy v 2018... 2023... 2041.....
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to klf: no v prahe maju uz zopar takych vyhybiek. Jasne ze su blokovane. Daju sa prehodit radiovo, alebo aj klasickym sposobom. Ako nahle sa voz dostane na urcitu vzdialenos voci nim, tak sa automaticky zablokuju a neda sa s tym pohnut. Taktiez, ked vodic pouzije radiovy signal na zmenu, tak klasicky system cez vedenie nefunguje - a opacne myslim. Zaroven maju aj novu znacku, resp oznacenie pre vodiocv elin.


viac pozri: www.prazsketramvaje.cz
All: DIskusia o metre vs. eliny je uz natolko velka, ze by mozno nebolo zle zriadit niekde diskusiu zvlast len pre tento problem. A pripadne aj nejaku verejnejsiu (pri vsetkej ucte k IMHD.SK, zial mnoho ludi tuto stranku nepozna). Myslim, ze ked sa zapoji este viac ludi do diskusie, bude to zaujimave. Je tych prispevkov uz fakt vela a myslim, ze keby sa vytvoril priestor ciste pre tuto problematiku, bolo by to mozno aj efektivnejsie.
Radiove vyhybky pre eliny: Nuz... to, aby sa nedali podhadzovat dalsim vozom, by sa mozno dalo osetrit nejakym blokovanim vyhybky. To by mozno nebol az taky problem. Ono takto nejak to totiz funguje v Strassburgu myslim.
Trolejbusy: Odkial vezmu tolko 15Tr pre 201 ? Z akej linky ich stiahnu ? Inak suhlasim s tym, ze Bratislava potrebuje HLAVNE klbaky, cize 21tr by sa zatial mozno neoplatilo kupovat.
Tusim dnes vecer by mal ist na JOOOOOOOOOOOOOOOJke film K2. Dufam, ze tam uvidim Beusa a este nejakych Krabustov (ale dufam ze tetu Madaricovu tam nepustili) 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.