si: to si s tym piestom napisal blbost, piest funguje vtedy, ked je utesneny. ved bude okolo metra kooopec volneho placu+vedlajsia kolaj, takto ten vzduch maximalne rozviri!
mate niake protiargumenty, k tomu co v dnesnej pravde povedal riaditel Metra?
zrebec? ak si ten koho myslim, tak z paanom bohom.
PRESNE tak to je ako hovoris ! Proste bordel ! Navyse mi povedala, ze ma aj brigadnik, co jazdi mesiac moze vziat do zacviku, ale to uz CHCEM brat s humorom, bo ak to myslela vazne, tak to je uz dost zle....
Je to bordel jak svina. Idem na vypravnu, nech mi niekoho pridelia (bo v dopravnej kancelarii mi tak povedali) a na vypravni mi povedali, ze si mam ist do mesta zastavit nejakeho vodica a ze ten ma vezme. Akoze mam dost. Zas ja rad jazdim, ale taketo trapasy, to trosku moc. ONI by mi mali pridelit zacvikara a ne ja by som si mal zhanat ! Si to predstav, ze zastavis v meste neznameho vodica a spytas sa ho, ci ta vezme. Oni su radi, ked nemaju na obtiaz zacvikara, ne este aby brali. Kokos, no trapas. kua, neviem teraz ako to vyriesim, ako dokoncim zacvik... Som z toho sklamany.
Klidek Andy008... Este som len v zacviku. A ja mozem tak akurat predostret moj vodicak dispecerom... hehe. Ale bolo by to dobre mat tu tie vyhybky radiove...
No a nemozete to ako vodici nejako predostriet vedeniu, ci kto to ma na zodpovednosti? - mozno by sa vam to podarilo pretlacit. Ked uz take nieco funguje aj pre tbusy.
No nemuselo by to byt zle ani u nas. Mne osobne sa na T6 dost blbo prehadzuje, nakolko musim prehadzovat zadnym zberacom. Blby odhad.
Sak snad to spravia aj u nas... Snad niekedy v 2018... 2023... 2041.....
to klf: no v prahe maju uz zopar takych vyhybiek. Jasne ze su blokovane. Daju sa prehodit radiovo, alebo aj klasickym sposobom. Ako nahle sa voz dostane na urcitu vzdialenos voci nim, tak sa automaticky zablokuju a neda sa s tym pohnut. Taktiez, ked vodic pouzije radiovy signal na zmenu, tak klasicky system cez vedenie nefunguje - a opacne myslim. Zaroven maju aj novu znacku, resp oznacenie pre vodiocv elin.
All: DIskusia o metre vs. eliny je uz natolko velka, ze by mozno nebolo zle zriadit niekde diskusiu zvlast len pre tento problem. A pripadne aj nejaku verejnejsiu (pri vsetkej ucte k IMHD.SK, zial mnoho ludi tuto stranku nepozna). Myslim, ze ked sa zapoji este viac ludi do diskusie, bude to zaujimave. Je tych prispevkov uz fakt vela a myslim, ze keby sa vytvoril priestor ciste pre tuto problematiku, bolo by to mozno aj efektivnejsie.
Radiove vyhybky pre eliny: Nuz... to, aby sa nedali podhadzovat dalsim vozom, by sa mozno dalo osetrit nejakym blokovanim vyhybky. To by mozno nebol az taky problem. Ono takto nejak to totiz funguje v Strassburgu myslim.
Trolejbusy: Odkial vezmu tolko 15Tr pre 201 ? Z akej linky ich stiahnu ? Inak suhlasim s tym, ze Bratislava potrebuje HLAVNE klbaky, cize 21tr by sa zatial mozno neoplatilo kupovat.
Tusim dnes vecer by mal ist na JOOOOOOOOOOOOOOOJke film K2. Dufam, ze tam uvidim Beusa a este nejakych Krabustov (ale dufam ze tetu Madaricovu tam nepustili) .
Mno, co sa tyka tych solo tbusov... Bratislava ma solo vozov az moc... Skor potrebujeme klbaky... Ked z 201 budu dalsie solo vozy, mozno by bolo fajn spravit dalsiu linku...
Inak nechcem kritizovat, Ale mysliet si, ze sa s elektrickou dostaneme na most Kosicka je utopia. I jaby som to videl ako najlepsie riesenie, ale proste to nejde... Treba sa zamerat hlavne na stary most a rekonstrukciu Safka. Ja osobne by som na Safku spravil este slucku. Umozni to potom spravit z toho uzol mestskej dopravy. 14 Potom moze ist rovno do Petrzalky, 12 tiez, ale pritom bude moct nieco koncit i na Safku.
Zrebec: Problem nie je v tom, ze by nechceli nakupovat kratke trolejbusy. Problem je v tom, ze Skoda uz 14TrM nevyraba a 21Tr nemozeme mat kvoli neprisbosobenej udrzbe. Jedine ze by nam tu postavili Komin
Votrelec: Velmi sa Vam ospravedlnujem, ale bola to len reakcia na to, ze ste vycitali veci, ktore boli v tych projektoch uz riesenie. Ale uznavam, ze Vase prehliadnutie bolo urcite len nahodne a moja reakcia neadekvatna. Ad automaticke metro: Pokial viem, stale je nutne mat tam cloveka, co to bude dohladovat. Ad stlpy: Ja som tiez proti podzemke a nemalo byt to byt ani metro.
Andrej #6116: Nikto nie je dokonaly. Ale ked su oba navrhy priblizne rovnake, iba jeden z nich lacnejsi, presadzovat ten druhy je hlupost. #6117: Hmm a kto s tym zacal? (Uz zasa rypem, ach jaj...)
Pilus #6122: I ked som zastancom normalneho rozchodu, s tymto prispevkom nesuhlasim. Su proste zle trate (BA, KE) a dobre trate (Brno). Kvalita nezavisi od rozchodu. Skuste sa pozriet niekde na zapade (Linz ci kde je to 900mm), urcite su tam aj kvalitne trate na uzkom rozchode. Myslim, ze skor je to otazka ceny a toho, ze na jednom telese dokazu jazdit rozne dopravne prostriedky. (I ked to druhe je trosku otazne.)
Si #6131: Prejazdove rychlosti su pri 1000mm prave vyssie ako u 1435mm. Predpokladam, ze to bol len preklep.
Pilus: aj ked som zastancom zmeny rozchodu na 1435 mm, nemozem s tebou vo vsetkom suhlasit. Prejazdove rychlosti a opotrebenie kolajnic a podvozkov je v pripade 10000ky v zaktrutach nizsie, dojdi niekedy na schodzu, vysvetlime ti to tam (na zaklade fyziky:-)) Navrhovana Petrzalska trat vsak nema niake prudsie obluky, takze tam je to v tomto pripade dve... Otazku rozchodu tu vsak teraz rozoberat nechcem, pretoze v tom je asi nasa najvacsia nejednotnost a nechcem oslabovat sily vnutornym triestenim. Petrzalka sa da postavit oboma sposobmi a v tejto chvili by 1435 mala akurat jednu nevyhodu a to taku, zeby sa pre zaciatok stratila moznost navaznosti na existujucu siet v meste....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
votrelec
mate niake protiargumenty, k tomu co v dnesnej pravde povedal riaditel Metra?
zrebec? ak si ten koho myslim, tak z paanom bohom.