Reply on: Sommelier #61289:
Tak, po prvé, neviem, čo tu stále dookola omieľaš a podstrkuješ Martinovi Fundárkovi nejaké zahusťovanie zastávok, keď on tu jasne písal, že ich chce zrieďovať. Si to skús dať do kontextu s tými návozovými autobusmi a bude Ti jasné, že na zhusťovanie nemyslel ani omylom a Ty si si to tam nevedome zamenil, abysi nemusel pripustiť, že sa mýliš v úplných východiskách svojich teórií.Po druhé, neviem, z akej teoretickej školy vychádzaš Ty, ale podstatné je, že je skutočne len a len teoretická. Ale zato mi čím ďalej jasnejšie z Tvojich teórií plynie Tvoje zamestnanie - konzultant. Po tretie, Martin Fundárek je možno väčší Bratislavčan ako Ty:-).
Kami
V prvej faze budovania IDS som skor na ponechanie volby na cestujucom - nech si sam vyberie kde chce. Pokial viem, dost cestujucich smerom do BA vystupuje na skorsich zastavkach, naopak pri ceste domov vyuzivaju prevazne Nivy. Radi si proste posedia, poobede kvoli tomu aj cestuju dlhsie.
Po zeleznici sa mozu cestujuci zo vsetkych smerov prepravovat ekologickejsie a rychlejsie - aj v ramci mesta (o tom je IDS). Preto by som rozsirujuce investicie miesto MHD prenechal skor ZSR (vie si lepsie a lacnejsie zohnat zdroje), v MHD je dostatok havarijnych stavov + PEPka.