Asi som trochu unavený, ale niektoré vetičky mi akosi nedávajú zmysel. Mohol by si, prosím, vysvetliť, čo si mal na mysli pri formuláciách:
"takzvané rozťahovanie mesta zlepšovania jeho dostupnosti" ???
"Časť by prepadla v prospech výstavby bytov a administratívy, aj vzhľadom na riešenie električkovej trate záhradnícka, svatoplukova, mlynské nivy dostojevského, zóna pribinova, šafárikovo námestie." ??? Aký súvis má potreba výstavby administratívy a riešenie električkovej trate?
"Úroveň intenzity MHD v Bratislave nie je dosiahnuteľná súčasnými cestujúcimi." ???
A pokiaľ ide o mestský park, ak by sa aj AS čiastočne zredukovala alebo hoci úplne zrušila, jediný park, ktorý by tu vznikol, je shopping park. Snáď nie si taký naivný, že by si si myslel, že by tam niekto zasial trávu a vysadil stromy, namiesto toho, aby zastaval každý centimeter plochy, ako je to v tomto pseudoveľkomeste zvykom?
Skús ísť niekedy ráno, aleo poobede na Patrónku a uvidíš, že ich nie je tak málo. A najviac ma fascinuje to, že z Patrónky idú tie SAD busy poloprázdne na Nivy a do 21 nastúpi možno 30 % všetkých čakajúcich a ľudia sa potom v buse tlačia ako sardinky.... To je tá úžasná BID. ?
"Vieš koľko modrých autobusov je v križovatkách bratislavy ? A keď vznikne zápcha, sú v nej výrazným miesto zaberajúcim elementom a v bežnej prevádzke časovou stratou pre ostatné formy dopravy ?"
Trošku zovšeobecňuješ. To sa týka možno pár križovatiek v okolí Mlynských Nív (najmä Svätoplukova-Mlynské Nivy-Prievozská-Košická), ale inak v ostatných častiach mesta nemám ten dojem.
to je len nuda v práci ☺ Ále tú miletičkovskú 210 nemáš kde inde otočiť, ale mohla by ísť možno až na Trnávku a to by mohol byt cool trolik.
Co je v bratislavskej doprave lahke ? O tom sa teda neoplati diskutovat. ?
Vcera som si dal peknu trasu Bernolakovo - hlavna stanica (aby bolo jasne po 21:07 sa odtial na hlst vlakom nedostanes). 21:58 som nastupil do modreho autobusu a vlak do Prahy mi odchadzal o 22:32. Wap dostaval zabrat, kombinacky a spol...
21:18 - autobus som ocami dotlacil na Bajkalsku
22:19 - vo chvili letmeho pohladu na druhu stranu ulice 2603 - L 61 brzdila na zastavke
21:19 - zatvoril dvere a postavil sa do fronty na červenu. L 2O4 - otvoril mi dvere a začala stíhacia jazda
21:24 - po pokuse o prestup na zimnom štadióne kedy mi ten imbecil opat zavrel dvere a postavil sa na cervenu som opat nastupil do 204... Druhy - uspešny prestupny pokus som absolvoval az na Racku
21:29 - hlst
21:31 - sedím vo vlaku
tej 2603 preskakovali kvalty ako sa chcelo, raz podvýživený, raz prehuleny... ?
Jo, bolo to načierno, lebo lístok som si vážne nemal kde ani kedy kúpiť.
A SADka dostala svojich 25,- a za tieto peniaze sa v Prahe vozím 3 pásma po dobu 75 minút, takže mi to ani neprišlo zvrátené... ?
Linka z Prievozskej na Bajkalskú by bola dobrá, ale vymysli nejakú takú, aby si mohol niekde inde niečo zrušiť bez ujmy. Lebo len tak zaviesť novú linku nie je také jednoduché. Čo sa tej tvojej 210 týka, tak tam by mi kvôli absencii 201 chýbal prístup na Trnavské mýto.
ako som napísal, trnavské a Miletičova sú podstatné.
Zamyslel som sa nad dolezitostou z hladiska tranzitu.
Mileticova - prestup na elektricky smer ruzinov - v cese spicky je mozne nahradit 75, 78, 87, 67 z lokality Dolne Hony. Tí, ktorí tím utrpia sú obyvatelia Prievozskej - mat ale kazde 3 minuty spoj na ASMN je dobry luxus.
Prestup na 215, 212 - linka 202, 208.
Ked sa dostaneš na Trnavske, mozes prestupit na elektricku smer ZP - co je ale tiez obkluka, riesim to tak nerad, radsej nakombinujem L 5O, atd.
Prestup smer bajkalska je tiez salamunsky a da sa vyriesit tiez inak.
By the way neviem preco sa este nikdy nezaviedla linka z prievozskej na bajkalsku smer mesto.
no a zvasne smery - krizna a sancova su uz dosiahnute terajsou trasou.
Ak by chcela L 210 premávat na trase HRANIČNÁ - Prievozská - Miletičova - JELAČIČOVA, mohol by to byt cool miletič spoj, obsluhovaný výlučne 6401.
?
To ponám, už sa mi to stalo aj na Račku aj na Trnavskom Desať rokov som zvyknutý, že mi odtiaľ ide 201, takže teraz sa občas stane, že zabudnem že je výluka.
Inak smerom na Trnavské to cestovanie je celkom ok, dá sa prestúpiť na 66 a 68, ale opačne treba ísť električkou a potom prechádzať zo zastávky Legionárska na zastávku Krížna, to už moc nemám rád.
Minule som si pripadal ako totálny blbec. Čakám na Trnavskom a po asi 12 tich minútach mi to prišlo divné a pekne som sa chytil za hlavu. Tak som sa postavil do situácie cestujúceho, ktorý sa o tom neinformuje... Kdežto ja som na to zabudol.
Andy