Až na detaily je trojka presne to, čo mám v hlave. A ako vraví K2S nápis bratislava a logo môžu byť na bielom podklade, červená asi trochu iná (tá z loga blavy?) a je to.
Táto unifikácia je podla mna uplne zbatocna...Zbytocne minanie penazi...Podla mna by uplne stacilo opravit povodne pekne natery ,a vagony dat do jednej farby...
Inak diskutovali ste tu o skryti spriahadiel za kryt do vozidla:
Ad:Zapory
1:Pri kuplovani elektriciek v nevyhnutnom pripade sa cas predlzi o neurcito
2:Pri nedobrzdeni tramvaje moze prist k zrazke ako sme videli na Soferovi...Samozrejme hovorim o mensej rychlosti...Zoberte si ze ak idete 10km/h a zrazu chytite sklz 5m pred vami je tramvaja...:
Mate kuplovacku...Narazite,kuplovacka pohlti vacsinu narazu a stojite...
Nemate kuplovacku...Brzdite a naraz nema co zbrzdit cize idete do tramvaje pred vami...U K2S-ky je isté že rozbijete predne sklo...A tie skody...
Ad:Klady
1:Pri zrazke s chodcom...Mensi naraz a mensie zranenie noh...No vacsia sanca ze ho dostanete pod kolesa...
2:Pri zrazke s autom...Bezpecnejsie pre osadku auta ,no vacsie skody na tramke...
Je to diskutabilne...Kazdy pripad ma svoje klady a zapory...
ja som zase za zvýraznené (alebo odlíšené) dvere ? dokonca sa to dá doviesť až do takých dôsledkov, že ppri usmernenom nástupe a výstupe (a lá BB) sa zvýraznia iba tie na nástup ?
No, kolko ludi tolko chuti, a o vkuse sa hadat neda De gustibus non est disputandum Takze neoponujem, len som vyslovil svoj nazor
Ale myslim si, ze vzdy sa nater da mierne poupravit aby respektoval linie vozidla, nemusi byt 100% jednotny vo vsetkych detailoch, podstatne je dodrzat isteho "ducha" napadu, a to sa aj pri prisposobeni sa konkretnemu vozidlu da
Ike
http://ike.szm.sk/navrhy/naterBAikarus.png
BMko> no tie plechy vyzeraju jak z 280ky