Pozi: este vzdy to nebude financne porovnatelne s metrom, lebo to metro naozaj planuju tak, ze zrusia elektricku, pod jej tratou vyhlbia jamu, postavia metro, zahrabu a postavia nazad elektricku. Okrem toho, na radialach mimo centra nemusis ist pod zem aby si dosiahol bezkolizny rychly system a taky zmiesany system sa da napriklad robit aj tak, ze mam elektrickove trate v centre aj na povrchu aj v podzemi, pred vstupom trate do centra je vyhybka a vjazd do podzemia a mam urcite mnozstvo liniek ktore sa mi motaju po centre pomaly a dalsiu cast liniek ktore centrum preletia rychlo cez podzemie. Na radialach rychlodraznost povazujem za samozrejmost a treba k tomu este priratat neaku doplnkovu dopravu ako sa tu uz spominalo :-)) Neviem preco ale mam inac z Teba a aj z Andy008ho dojem ako keby boli na vyplatnej listine Ing. Kovalcika :-))
Andrej (Anndy008)
Co sa mysli pod vyssou urovnou cestovania? Ja si (v sucasnej dobe) pod tym predstavujem kratke intervali medzi spojmi (to by mi vzhladom na sucasny stav MHD uplne stacilo - ci skor )