To je pravda ale potom by museli asi dajako upravit aj linku c.88 lebo od Ekonomickej by sa prekryvali. Ja som uz toto dsvno spominal ale v tej dobe to nikto nepovazoval za podstatne... ? snad by to uz teraz mohlo byt aktualnejsie a hlavne realnejsie. ? fuj... tolko odbornych cudzich slov... ?
Myslím, že je lepšie ak sa 191 dá do východnej časti mesta ako na Hodžovo. Lebo na Hodžovo/stanicu 1 prestup, do východnej časti mesta aspoň 2, ak nerátame prestup na 98 na Jasovskej, čo ale nepovažujem za výhru.
Re #60024 Mike: Lenže ak by sa ich trasy od Jasovskej rozdelili do odlišných smerov, potom si myslím, že preklad by nebol až tak dôležitý.
Jansé, to by bol celkom nový smer a nové dopravné spojenie; ak by to malo stáť aj na Žehrianskej, tak odtiaľ by to bola celkom fasa alternatíva k 98. ? Ale treba si uvedomiť, že nový systém linkovania v Petržalke nie je o mnohých smeroch, ale o minime trasách s hustým intervalom. Najmä od 5. 9. linky 91 a 191 slúžia okrem Jar, Rus, Ču dosť aj Petržalčanom, ktorí pôvodne využívali linky 80 (Markova a Prokofievova, ŽST Petržlaka obslúži oblasť z 2. strany) a 90 (prakticky celý čas paralelne.) Lebo 15minútová 91tka, ak by ostala po Panónskej "osamotená" by určite nestíhala. Čiže by musela dostať do špičky interval napr. 10 min., ale to by potom nebol preklad so 191, ktorá by mala 15 min. Alebo skôr by som to riešil, že ak teda tú 191 po Dolnozemskej, tak potom zaviesť špičkovú 291 (alebo označiť 90) Nový Most - Panónska - Jasovská. (Obrat cez Dolnozemskú) ☺
Osobne si myslim ze by skor linku c.191 mali potiahnut az na Hlavnu stanicu pripadne Vazovovu, aspon by sa vam tam lepsie cestovalo a nemuseli by ste stale prestupovat jak stado hore na Dvoroch... ?
papuca: No to mne sa este nestalo ale clovek nikdy nevie... tie vreckarske smecky sa vsade potuluju... ? na drzku by potreboval on ale treba akceptovat rozmyslanie malych deti... takze jeho kompexi jednym uchom dnu a druhym von... ?
Kolko by ich cestovalo okrem mna, to neviem, to by presne ukázala skúsobna prevadzka - prestup na Apollo moste a na Dolnozemskej, jedna zástavocka pri Peugeote na Jasovskej... ale ako to ide s MHD dalej tak si asi kupim auto.
Z toho si nic nerob... nemusis sa bat tu ta nikto nema a ani nebude za nic bit, pochybujem ze mas tak male IQ aby si dopadol jak doticny chlapec co ti to pisal, ber ho z rezervou on rad hovori z cesty, to je jeho posolstvo... ?
Inak k tomu "Hasickemu vozidlu" to bol perfektny clanok az kym som si nepozrel tie fotomontaze... ale pekne vymyslena haluz. ?
ano, ale nie je toho akustickeho hlasenia tak vela. a kedze pravidelne cestujem spojmi, ktore su dojazdove napr. 202 a kazdy den niekolkokrat elektrickov, tak mi to pride naozaj este zufale malo... ked si to tak zratam v tyzdni.. (nehovoriac o tom, ze v elektricke casto pocut iba `gong` a nie samotne hlasenie, ale to je ina tema).
no, snad sa dockame aj tu, ze sluzby dpb budu hodne hlavneho mesta. ved praha zije aj v noci aj vdaka tomu, ze sa tam da normalne cestovat (sorry, ze stale prahu spominam, ale tam som najcastejsie).
Autobus č. 191 vraj má myť presmerovaný od budúceho roku a to nasledovne: Konečná zástavka mlynské nivy - Most Apollo - Dolnozemská cesta -Jarovce - Rusovce- a späť. Všetci cestujúci z dedín by mali stkátenú cestu do Ružinova o 15 minút. čo vy na to?
Darro
Inak k tomu "Hasickemu vozidlu" to bol perfektny clanok az kym som si nepozrel tie fotomontaze... ale pekne vymyslena haluz. ?