? ZLEPŠENIE v MHD ?
Len tak pekne potichúčky sa na úvodnej stránke usmieva nový, ešte chrumkavý cesťák linky 191. Tak že naňho kliknem a čo nevidím ? . Pridanie spojov spod N. Mosta až do 18:50. A následne zo ŽST Rusovce do 19:42.
Lebo doteraz v tých kritických časoch, keď 191 skončila (posledná 17:28); a okolo 18tej keď 91tku hradil ZV nový most - kĺbak tak ten bol dosť plný a nie to ešte sólo - to bolo "ohubu".
Len tak pekne potichúčky sa na úvodnej stránke usmieva nový, ešte chrumkavý cesťák linky 191. Tak že naňho kliknem a čo nevidím ? . Pridanie spojov spod N. Mosta až do 18:50. A následne zo ŽST Rusovce do 19:42.
Lebo doteraz v tých kritických časoch, keď 191 skončila (posledná 17:28); a okolo 18tej keď 91tku hradil ZV nový most - kĺbak tak ten bol dosť plný a nie to ešte sólo - to bolo "ohubu".
Mike
Situácia sa málo zlepšila začiatkom 90tych rokoch, vznikli záložné vozidlá a zaviedlo sa hradenie výpadkov. Na dnešné pomery to bolo celom o.k. Ja si ako malý pamätám viacero výpadkov prúdu u električiek, náhradné autobusy chodili cca v dvojminútových intervaloch. Proste na ND sa operatívne stiahlo veľmi veľa busov.
V globále ale nebol stav vozového parku bohvie aký ale bol pravidelne obmieňaný.
Čiže takpovediac banalizované - chodili každú chvíľu šroty.
Dnes? Chodia každú chvíľu šroty iba do Petržalky, aj to vďaka 5.9. Inde chodia šroty s redšími intervalmi. Občas dojde aj nejaké seriózne vozidlo MHD v akom - takom štandarde, a to hlavne električka, alebo trolejbus. Pri týchto dvoch typoch dopr. prostriedkov je oproti minulosti zníženie prepr. kapacity kompenzované zvýšením kvality vozidiel. U autobusov je oproti minulosti taktiež znížená kapacita (aj keď tu to neplatí generálne), ale je aj zhoršený, resp. stále úbohý stav vozidiel.
Aspoň u električiek sa dosiahla presnosť a pravidelnosť, ale tá tu je už od roku 1993. Posledné nové električky prišli v roku 1997 v počte 10ks, a ešte na prlome rokov 2005/2006 v počte 2ks. ? ☺ ?