A ako chceš trasovať zjazd tej trate z mosta?
Re #59717 slovanista21: Viac neviem.
Re #59719 Ike: V lete sa tam niekdedy ledva zmestia ľudia do kĺbaku.
Kľudne by stačilo vopchať trať, smerujúcu na Štefánikovu a Hlavnú stanicu, pod zem až tesne pred Hurbanovým nám. a križovatku Šafko spraviť s cestným podjazdom... Lenže to by sa niekomu muselo chcieť.
Rozdiel medzi rýchlodrážnov a pomalodrážnov je ten, že rýchlodržna má mimoúrovňové križovatky. Takže bude to normálna koľajová trať s mimoúrovňovými križovatkami. Typ vedenia môže byť blbý ako je v celej Ba alebo reťazovkový a to nezáleží od rýchlodrážnosti a pomalodrážnosti. Sĺpy tak isto môžu byť v strede, na boku, na bokoch... atd...
Za Devínom by bola kĺbová 28 o dosť menej využitá, zachádzka je strata času. Aj 191 chodí niektoré víkendy v lete celý deň + kĺbová 91. Alebo v zime kĺbová 213 na Kolibu ako posila k 203.
Možno si nepämatáš, ale 29 chodila od jari do jesene kĺbová cez víkendy, pretože cez víkendy sa do Devína nahrnie oveľa viac ľudí ako cez týždeň. Čiže 28 by cez víkendy nestačila. Špičková 29 cez týždeň s 28 bohate stačí, aj tak je to najmä skôr kvôoli intervalu.
intony.sk