Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: E499.3056 #59707:
Ehm. Kedze slovanista pisal, ze ma niekde videl, tak nutne musel vediet, ze som to ja. Takze tak. 🙂
Reply on: Beus #59648:
Nic proti tebe, ale ako sme mali vediet, ako vyzeras? Ved ja som ta v zivote nevidel ?
Reply on: kampo #59687:
Ma nehnevaj a pocuvaj KLF a Andyho ? ?
Reply on: Ike #59704:
Ešte raz ?
Reply on: Emo #59702:
linka 122 vznikla kdesi v roku 1996 - (zda sa mi ze bolo chladno a skoro tma - asi zaciatkom alebo koncom roka) ako posilova linka pre liknu 121 (dnesnu 21).

Premavala jedine v spicke a obyvatelia sidliska v nej mali volne kapacity rano.
Trasu mala AS MN - Krizna - Racko - SAV/PN - Patronka - Zaluhy - Vrancovicova - OD Lamac - S.Kralika - M.Marecka - Hradistna - Na hriadkach

niekedy v roku 1997 ju aj s linkou 121 supli cez dialnicu D2 (to bola spasa), co sa dodnes niektorym Lamacanom nepaci.

Na slonku tisicroci sa zacalo oblastne cislovanie liniek a ich velke precislovanie a to sa v july 1999 nevyhlo ani Devinskej. Linka 121 bola precislovana na 21 no jej posilova linka 122 bola zrusena.

Este v roku 2003 som pisal na DPB preco a povedali mi, ze kvoli nedostatku miesta na obratisku na hriadkach (z dovodu rozsirenia parkoviska pred hostincom, dnes uz relax komplexom, Rolando). Je pravda ze premavala len v spicke, no byvavali tu odstavene aj 2 klbove autobusy co je uznavam vela.

Kvoli tomu sa stale hlada miesto na mozne obratisko v DNV, ktoreho sa asi nedockame... no teraz trocha pomaha aj linka 28.
Reply on: TeBeCe #59669:
Neviem, ale tá naša sa mi páči viac. ?
Reply on: Emo #59701:
Trošku sa mi tam preklepy rozmnožili, ospravedlňujem sa. ?
Reply on: Ike #59673:
A mohol by si prosím Ťa bližšie poísať tarsu tej 122? Dosť by ma to zaujímalo... ?
Reply on: Ike #59699:
Veľký ?
Reply on: AAA #59698:
este raz
Zaujímavosti> História MHD > scrollnes to pod bodkovanu ciaru a tam je nalavo ze "História liniek MHD od 27. augusta 1895L 😉

vyberes si elinu, trofel, alebo bus 🙂
Reply on: Ike #59697:
Ale však tam máš iba kompletnú sieť k určitému dátumu, najnovšiu k roku 1988, kedy ani jedna z týchto liniek nebola.
Reply on: AAA #59694:
Zaujimavosti > Historia > trasy liniek 🙂
Dnes som išiel L 13, mám taký dojem, že ľudia si naňu celkom zvykli, keďže bola slušne zaplnená.
Tá nová spojka Kollárovo nám. - Nám. slobody má nejaký hlbší význam, abo je a bude to len manipulačná trať, ktorá sa využije raz za uhorský rok?
Reply on: KLF #59683:
? ty si dobry dabel... co mu zavidis slobodu... kasli na to, to je moc sukromna tema. ?
Reply on: Ike #59673:
V akej sekcií je ten prehľad, pls. ?
kampo> Dunaj aj Morava uz 2 hodiny nestupaju, takze zacnu klesat...
Reply on: 81-71 #59689:
No ved mne je to jasne. 😉 Zatopenie nabrezia zatial nehrozi. Len som chcel poukazat na to, ze je lepsie spytat sa ci premava MHD (a aj logickejsie), ako na to, aky je stav Dunaja. Vsetci vieme, ze je vysoka voda.
Reply on: kampo #59687:
Lenže keď sa ten Dunaj vylieva na tú cestu, tak tie linky po tej ceste premávať nemôžu, že? ?
Reply on: Andy #59688:
Ja viem, ze dispecing, ale to bolo obrazne povedane.... na lahku predstavivost.
Reply on: KLF #59686:
MHD nemusi premavat vsade, ked je daka zla situacia ohladom vysokej vody, vid taka Praha aky tam bol problem. Ak by sa Dunaj vylial na nabrezi, pochybujem,ze by jazdili napriklad po nabrezi eliny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.