Sorry za kopec prispevkov. Zabudol som este dodat k predoslemu, ze ako si predstavujete subeznu trat metra a elektricky v Karlovej Vsi a Dubravke? Co si myslite, kto by cestoval elektrickou medzi Karlovkou a Dubravkou, ked by tam islo metro? Kto by cestoval tak, ze najskor by si 5 minut pockal na elektricku, potom by sa nou odviezol 3 minuty na najblizsiu stanicu metra, tam zase cakal na metro, ked by tam pesi mohol prist za kratsiu dobu? Podla mna by boli v tom pripade elektricky takmer zbytocne, lebo by jazdili nevyuzite, co by samozrejme viedlo k ich zaniku.
Pozi
Naozaj nemoze fungovat aby elektricky plnili na jednej trati aj funkciu rychlej, malozastavkovej, medzimestskocastovej dopravy a aj funkciu dnesnych elektriciek stojacich na kazdom polkilometri. Ono totiz potrebujeme obidva typy dopravy. A integrovat ich do jednej je nerealne, neefektivne a neverim, ze by to fungovalo.