Takze:
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...
DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...
DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...
si
ok, ked vravis ze to je zbytocne.... aj kopa inych veci je zbytocna a ty ich tu obhajujes
ja od toho ani neocakavam zeby tam mala byt tratova rychlost 200 kmh, ale tych 100 - 120 by som povazoval za rozumne...