Takze:
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...
DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...
DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...
aquila
mno trebars tie polomery zatacok, stupanie musia byt ine, ine zabery pozemku, komplikovane kedze to mas len 6km. a X dalsich veci. a ano nie kazdy vlak bude na kazdej zastavke zastavovat. ale hlavne je to zbytocne.
toto nie je projekt koridoru typu tunel turecky vrch kde bude tunel na 200kmh...
Re #59397 tomas1: jo je to pekne, takto to presne by to mohlo byt. ta zastavka einsteinova zrejme kvoli tej divokej krizovatke nebude. ta sa bude "zrejme" riesit inak.
inak co sa tyka pendolina, tak na nasej trati 110 nema ani kde moc ziskat cas, kedze je to okrem DNV cista rovina a ked sa pindo nenaklana, tak ide tak isto ako ostatne vlaky. teda oproti 350 nenazenie absolutne nic..
a je taktiez otazne ci prejde schvalovanim, lebo na rozdiel od CR, SR neupravovala normy ohladne rusenia ..