V sucasnosti je v Trencine z pohladu ZSR, ZSSK a cestujucich najlepsia stanica na celom koridore BA-KE. Ma rovne, dostatocne dlhe nastupistia a podchod. Nemusia zbytocne cakat vlaky pri vchodovych navestidlach, ako v inych staniciach bez ostrovov a podchodu, ked stoji nieco osobne v stanici. Nemusi sa pri tvorbe grafikonu uvazovat so stretnutim vlakov v stanici, ako je to vo vacsine stanic na koridore BA-KE. Tak ked uz vravis, ze to cvakne EU (zeby sme my nic nedavali EU?), preco tie peniaze nepouzijeme najskor tam, kde z toho bude aj nejaky uzitok? Moznosti medzi BA a ZA je neurekom, kde by tie peniaze aj nejako pomohli k zrychleniu a bezpecnosti dopravy.
igorko, zase kecas blbosti o niecom o com nevies si chod dat cajik a kuknut nejaky ten cenik yamahy ohladne PB je to za prve zlozitejsie, a PB to budu mat este velmi super. ako som povedal, staraj sa do veci comu sa rozumies, tu si mimo. dokonca este viac ako zmrzlinar :)))
v trencine sa zbura enem par domov a budu mat vynovenu stanicu, novy most a pekne uzemie navyse to cvakne EU, tak who cares ? progres nezastavi ani taky spiatocnik ako ty (chvalabohu).
Re #58331 BigMac: severna tangenta je (resp bola) vo verejnych pracach so zaciatkom 2007-2008. vyhral variant c.3 teda nastastia tunelovy poza jaskov rad z pionierskej na brnensku/prazsku, cim sa dokonci vnutorny okruh v BA. odhadovane naklady boli 5 miliard korun.
len tunak sa spekuluje, co zacat skorej, ci severnu tangentu alebo D4 a siesty most cez dunaj popod slovnaft s napojenim na D1.
to co si spominal ty lamac - krasnany je z kusok ineho cesta, to je na vonkajsi mestsky okruh, ale to sa tak skoro nebude stavat, lebo to je uz kusok drahsie.
to uz sa skor bude stavat karpatsky tunel od stupavy po D1, ale jeho cena sa odhaduje na 1-2 miliardy euro v dobe jeho stavby.
co je skoda, so zeleznicnym tunelom pod karpatami sa uz ani vyhladovo nepocita
Prečo sa vlastne zrekonštruovalo 3. nástupište na BNM? Veď sa malo pokračovať na hlavnej v rekoštrukcii 2. nástupišťa a oni hop na BNM. To bude na každej stanici ŽSR po jednom reko nástupišti?
Konečne som to pochopil - Ty si železničiar-modrogumník! Potom nieto divu, že sú postoje také, aké sú. Argumenty typu "pobrali vlaky Novému Mestu" sú na zastrelenie.
Aqiula, tangenta pod Karpatmi: tusim sme nasli spolocnu rec. Je to skoda, hlavne x-tej verzie projektu, ktora pocitala so zeleznicno-dialnicnym prepojenim. Jedna spolocna diera kdesi medzi DNV a Lamacom, druha (zeleznicna) tak, aby bola dosiahnutelna Odb. Vinohrady a jej spojky na BA-Vychod a treti portal (dialnicny) jeesi medzi Krasnanmi a Racnu tak, aby bol prepoj na "Karpatsku dialnicu" v smere Modra. Urcite zaujimavejsia a potrebnejsia vec ako megalomansky projekt podkopavania Dunaja.
Veľmi, priam by som povedal, extrémne hlúpe príklady. Asanácia časti Trenčína kvôli debilnej, nepotrebnej preložke (ak má v TN všetko zastavovať, nepotrebujem 140, ak nemá, tak nech si trhnú nohou a ťahajú si to okolo mesta) a stavba diaľnice krížom cez PX sú dva prípady na rozbitie papule Proko(kot/p)ovičovi. V TN ustúpil ešte Liška kvôli ministerskému fleku, PB ubil Pro*****ovič so Slintošom a Hejslovákom...
A momotín, čo si tam navymýšľali... Blikajúci pás okopírovali z Burandova, do úzkej ulice stĺpy chcú naxxbať, parčík chce zrušiť úchylný architekt... fuj.
V roku 1670 zakupil DP Presov bus Skoda 706 RTO Lux. Voz dostal ec 81.Zvereny bol vodicom J Hudakovi a J Hadvizdakovi. Vyuzivany bol prevazne na zajazdovu prepravu. Koncom 70-tych rokov autobus odkupila TJ Fintice. Tam ho bez vecsich zmien pouzivali do roku 1985. V tomto roku TJ Fintice zakupila dalsi bus od DP Presov Karosu SL 11 ec 152. Erteocku potom odpredali TJ Tulcik. Tam autobus koncom 80-tych rokov presiel opravou karoserie a dostal nater v bielo-oranzovej kombinacii. V Tulciku autobus pouzivali az do polovice 90-tych rokov. Jeho dalsi osud vsak nepoznam.
Technický stav niektorých vozidiel 4. kolóny (teda tej, ktorá vypravuje aj linku 88) je žalostný. Vozy, čo tam sú dennodenne (okrem víkendov samozrejme) sú: 4202 a 4957. Donedávna to bol aj 4309, no ten akoby sa pod zem prepadol. Ale treba uznať, že strata spoja na linke 88 je citeľnejšia, ako na linkách 93/94 alebo 95...
Andy