Inak dva fakty:
- Citylink má dodávkovňu pri Inchebe, vidno ju zo zastávky Einsteinova
- Dodávky chodia umývať na Drieňovú do umyvárky na parkovisku pri Bille.
- Citylink má dodávkovňu pri Inchebe, vidno ju zo zastávky Einsteinova
- Dodávky chodia umývať na Drieňovú do umyvárky na parkovisku pri Bille.
tomas1
_______________________
#58255 Martin Fundárek: "dá sa z nej dostať na všetky trate, čo sa o Filiálke povedať nedá."
- čože? ? Po postavení toho tunela áno. Ja nevidím dôvod prečo by tam nemohli chodiť všetky vlaky, Filiálka je ďaleko výhodnejšia čo sa týka spojenia na MHD, aj čo sa týka koridorov. Aj do tej Viedne je to cez Petržku asi lepšie než cez Marchegg (polokružná jazda od Stadlau na južnú stanicu je dosť zdržovačka).
Vyriešenie tých prepojení, napr. smerom na súčasnú HLST je už technický detail.
Ale ten postoj Nového Mesta je fakt idiotský. ? V Trenčíne si radnica nedovolila kvôli plavárni zablokovať projekt celoštátneho významu. V Považskej Bystrici tiež neblokujú diaľnicu cez mesto za každú cenu. (Myslím teraz samosprávu, nie radových občanov, takí, čo sú proti všetkému od spaľovne po hospic sa nájdu všade.) Len na Novom Meste musia byť niečo extra, navyše im tam tie trapné bytovky a parkoviská čo tam chcú mať ešte nestoja....
_______________________
K tej Viedni - sa staval ten "Lainzer tunnel" na prepojenie západnej trate smerom k Suedbhf., takže asi aj oni zistili, že vláčiť cezpoľných metrom alebo električkou zo stanice na stanicu je blbosť. ☺
(Keby ste mali nejaké materiály k plánovaným železničným projektom v oblasti Viedne, tak prosím poskytnite link. ?)