Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #56687:
preto treba zabit dve muchy jednou ranou a postavit velku krytu a vyhrievanu vozovnu... ? ? ?
Reply on: Dopravák #56686:
Ale vieš, že koľko nafty sa spáli, keby mali všetky voz bežať celú noc. A ešte aj apnuté bufíky..
To u nás asi zvíťazí nad zimou šetrenie naftou a CNG. ?
Reply on: Mike #56682:
Re #56683 TeBeCe: a to je také ťažké aj dnes to natočiť, aby ráno nebol problém... Dúfam, že to "kukačov" napadne... ?
Reply on: TeBeCe #56683:
Tak sa to riesi na lietadlach, co dovazaju veci polarnym vyskumnikom v Antarktide ?
No des... ?
32-ka z Hl.stanice, planovany odchod 19:05 odisla o 5 minut neskor, uz na stanici nesli stredne dvere, sofer nervozny jak svina, neskoro pristavil, zatvaral dvere este ked ludia nastupovali zadnymi dverami, jedneho aj privrel. Kazdy kopcek isiel na jednotke. Na Molecovej meskal 10 mnut, prisiel tesne pred 33kou, a zacal na ludi bliakat ze ako sa opovazuju nastupovat ked je za nim 33ka. Na H.Melickovej si spomenul, ze by mohol zavolat na centralu, ze ci ho nepojde niekto nahradit - vraj mu tam od minulej cesty svieti nejaka cervena kontrolka... Proste zjavne profesional 😞
r.
Reply on: Mike #56682:
niekedy zaciatkom 1950-tych rokov sa to riesilo tak, ze motory autobusov museli bezat celu noc aby nezamrzli 🙂
Reply on: Puki #56681:
Ale tam pripúšťajú, že IK 280ky by mohli mať problémy. Tie budú možno aj na vrakosách, lebo tam už tradčne blbne vzduch aj keď je +20, a so vzduchom bývajú problémy aj na SORkách, tak neviem.
Ale jasné, že sa nič nedeje, prinajhoršom začnú prvé autobusy premávať o dve hodiny neskôr a namiesto rannej špičky sa bude zajtra tak doobeda premávať ako cez víkend, ...je tam toho. ☺ ?
Reply on: Ámos #56678:
A ty si nečítal tento článok?
http://www.bratislava.sme.sk/c/2554766/Avizovane-mrazy-by-nemali-ovplyvnit-bratislavsku-MHD.html
DPB je na všetko ako vždy pripravený ?.
TAM BUS po generalke alebo po com je nejak v dezolatnom stave nefunguje tacho meter odpadava predny reflektor cedula je kaput "33 KUKLOVS"
Nechcem vyvolavat nejaku paniku, ale odporucil by som zajtra rano, kazdemu kto sa niekam bude ponahlat a nepojde elektrickou trakciou aby si privstal. Uz teraz je -12 a pri takto jasnej noci to pojde este o dost dolu. Takze zrejme zamrzne nafta v busoch. Nepredpokladam, ze pouzivaju prisady. Samozrejme MHD bude plnsia o ludi, ktori obycajne jazdia autom no to ich papka naftu.
Reply on: EC197 #56672:
najjednoduchším riešením by bolo ak by L 50 premávala takto:
...šafko - Sad J.Krála - (cez kruhový objazd na Einsteinovu s novou zastavkou pri Auparku) - Einsteinova - (viedenska cesta s 1 -2 zastavkou/kami) -šafko .......

ad Revizori : neviete mi niekto povedať kolko sk sa vyzbieralo za minulý rok na pokutách? na DPB som to nenašiel
Reply on: Peon #56658:
Ja som sa bol na lanovke povozit hore a dole cca.dva vikendy pred vianocami tesne pred 16.00 a rada cakajucich bola okolo celej spodnej budovy.malokto vedel ,ze si musi najprv kupit listok a potom moze cakat.Mne ho este predali a to bolo tesne po 16.00 ,ked uz mali ukoncit premavku.
V rade cakalo aj dost ludi s byciklami ,ktory su zvrchu spustaju po lesnej ceste kade premavala L X43 spat na Zeleznu.
Reply on: EC197 #56672:
Nebolo by predsalen jednoduchšie končiť na Inchebáckom parkovisku (od Viedenskej)?
Reply on: EC197 #56673:
Odporúčam obhliadku miesta. Ulice smerom ku Kežmarskému námestiu sú tak úzke, že je občas (ak niekto zle zaparkuje) problém prejsť aj osobným autom.
Reply on: EC197 #56672:
v druhom obrazku som neuviedol adresu (www.foto.my-freestyle.net/22-1-2006_11-41-31.jpg)
Ad AUPARK: Dnes som rozmyslal nad nahradnou konecnou pre linku č. 50. V mape som nasiel 2 dobre fleky, jeden je na Kezmarskom namesti a druhy na Nobelovom resp. Pečnianskej ulice. Nebol som tam ale v najblizsich dnoch to tam chcem omrknut.

Takze za prve: Zaslo by to k Auparku a islo by to potom na Viedensku cestu... www.foto.my-freestyle.net/22-1-2006_11-43-55.jpg takze budu tam dve zastavky, jedna smer Dvory a druha smer OD Slimak.

Konecnou by bolo Kezmarske namestie, alebo Nobelovo nam. ci Pecnianska ulica. Dalsim moznym riesenim je aj Kupalisko Matador, ale ja som v mojom navrhu uprednostnil miesto pri BD. 22-1-2006_11-41-31.jpg

Nic moc ale aspon nejake riesenie... ?
Reply on: Mike #56670:
ďakujem ?. Takže sa zasa ukazuje, že chyba je tam hore... ?
Reply on: Puki #56669:
DPB by nebol prekvapený, lebo revízorov na každý deň na určené trasy a konkrétne hodiny vypisuje ich šéfka, vedúca odboru tarifnej kontroly. Čiže keď "vyvolených" revízorov stretávame výhradne na trasách ASMN -Hl. St., resp. ASMN - Nový Most, či T. Univerzita - Hl. St, tak možno si to navrhli oni sami, ale musí to byť so súhlasom nadriadenej. ? ? ?
Reply on: si #56667:
Problém nie je len v ich počte ale v ich lenivosti. Keď sa zamyslíš, kde máš najväčšiu pravdepodobnosť stretnúť revízora?
No predsa v okolí Olejkárskej ulice, Nový Most, Mlynské Nivy a prvé zástavky II. pásma ?. Plus ešte mosty cez Dunaj. Ak by si robil DPB štatistiku toho, kde najviac kontrolujú a na ktorých linkách, bol by asi veľmi prekvapený... ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: galiyosha #56640:
Správne, veď na Kamennom by mal byť v budúcnosti prestupný bod medzi dvoma tunelovými trasami. Len ja by som to zo Špitálskej odklonil cez Rajskú späť na Dunajskú. Bolo by to o pár metrov trate menej a asi by sa zo Špitálskej ľahšie odbočovalo. Konečná by mohla byť rovnaká ako na Rajskej, nemusela by byť priebežná.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.