Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pekný foto update z USA, ma tak napadlo,preco DPB neinstaluje aspon do voziel vysuvacie plosiny, ked uz nemame tie nizkopodlazaky v takom pocte?Preco aspon nedaju plosiny do busov a trolejbusov po GO?Vlastne dalo by sa to dat aj do nasich elektriciek?
Reply on: 81-71 #57292:
Ty ráno aj spomínanými linkami ráčiš cestovať alebo len tliachaš nezmysly spoza monitora bez znalosti reálnej situácie? Ja nimi cestujem pravidelne a tlačím sa len vtedy, pokiaľ predchádzajúci spoj vynechá. To by bolo rovnaké aj pri 3minútovom intervale.

Re #57293 81-71: A a-88 chodí pod Devín alebo kam? Ja som inak zrušenou a-90 cestovával takmer každodenne, takže jej zrušenie sa ma citeľne dotklo. Musím však povedať, že jej naplnenosť nijako extrémna nebola. (To sa síce zatiaľ nedá povedať ani o a-88, ale to je iná pesnička...)
Reply on: 81-71 #57292:
Ano? A na ktorych linkach by si ten interval predlzil? BTW, ked uz sme pri fnukani, tak v rannej spicke ma Petrzalka o 14% vyssiu kapacitu na mostoch ako v starom systeme... Takze ak sa teraz "tlacia", potom nechcem vediet, co robili pred 5.9....

K Novemu mostu - L91 a 191 maju oproti minulosti zlepseny interval. Ludia zo Stareho Mesta mozu vyuzit zastavky Zochova a Safarikovo nam., kde maju linky s posilnenym intervalom oproti minulosti. Ludia z Dubravky sa dovezu taktiez na Safko alebo Zochovu. Najhorsie je to s L28, 29, 30, 37, ktore by podla mna mali koncit na Safku, takze kto cestuje nimi, tomu naozaj nezavidim. Da sa vsak ist 30/37+83, a tak skutocnym problemom zostavaju iba L28 a 29.
Reply on: d3k0 #57289:
Inak, este by ma zaujimal tvoj nazor na zmenu linkoveho vedenia ohladom cestovania z pod Noveho Mosta smerom do Petrzalky (smer Aupark, Dvory-rovno na viadukt). Pred zmenou tam bola moznost L91, L191 a L80. Teraz uz pred pol siestou cestovanie uplne nemozne, raz za 15 minut nieco ide a pred siedmou uz je to interval 20 minut. Realne sa teda situacia rapidne zhorsila. Co na to hovoris?Pripadne napada ta daka rozumna alternativa?Mam totiz pocit,ze cestovanie v tomto pripade utrpelo vyrazne oslabenie a o vikendovom cestovani ani nehovorim.
Reply on: d3k0 #57289:
Ten interval na uvedených linkach sa mal riesit inak. Ak by tie busy chodili prazdne nic nepoviem, ale ludia aj pri 3-minutovom intervale chodili ako sardinky a teraz je to este horsie. Mam len pocit, ze tu je ovela viac liniek, co sa im mohol predlzit interval, ale na L93? Neviem,akoby sa pacilo napriklad ludom z Dubravky a Karlovej Vsi, ak by im predlzili interval na elektrickach...uz si viem predstavit to fnukanie.
Reply on: 81-71 #57284:
ach moj ty Boze.. Dalsi kon s klapkami na ociach. ?
Reply on: d3k0 #57289:
A este dodam, ze naplnenost uvedenych liniek v rannej spicke len dokazuje, ze to bol spravny krok.
Reply on: Andy #57285:
Len podotknem, ze zhorsenie intervalu na L93 a 94 z propagovanych 3 min na 4 min bolo sposobene zmenou intervalu liniek 68, 80 a 88 z propagovanych osem minut na sest. Privital by som teda viac objektivity zo strany 81-71...
Reply on: Andy #57287:
A potom by ich v tichosti skrátil na 8metrové, čo by bol úbytok o osminu... ?
Reply on: galiyosha #57286:
Mohol by ísť do DPB pracovať.. A možno by vyrátal, že efektívnejšie by bolo kúpiť namiesto 22 kusov 15-metrových Solarisov 23 kusov 9-metrových.. 😃
Reply on: 81-71 #57284:
"(...) bude 3-minutovy interval. Zanedlho na to sa vo velkej tichosti interval zvysil na 4 minuty, co je narast o stvrtinu." 81 - 71 = 11, že? ? ? ?
Reply on: 81-71 #57284:
A že sa zlepšil interval napr. na 68, 201, 202, 208 atď, to si si už nevšimol?
Reply on: AAA #57281:
Neboj,teraz ma L93 este dobry interval, ale nezabudaj, ze na zaciatku s velkou slavou vsetci papalasi sa dusovali, ze bude 3-minutovy interval. Zanedlho na to sa vo velkej tichosti interval zvysil na 4 minuty, co je narast o stvrtinu. Ak to takto pojde dalej, cochvila moze mat L93 kludne aj 10 minut interval. Takze taxibusy sa uzivia. To je pre BA typicke,najprv sa zacne s velkou slavou a ambiciami, a potom sa dobra myslienka totalne zneguje na uplnu tretotriednu blbost. A je zaujimave, ze jeden z argumentov pri zmene linkoveho vedenia na system neustaleho prestupovania bol to, ze interval bude dobry, aj bol, ale pomali sa neguje,takze zachvilu tu bude slaby interval a prestupovanie na kazdom kroku. Zda sa vam banalita hovorit o tom, ze sa zmenil interval z troch na styry minuty? Tu ide vsak o princip, a tak sa jedneho dna po tichu moze stat to, ze interval zmenia na 10-minutovy....ale tu sa vela dobrych veci znegovalo,napriklad metro na obycajnu elinu a pod.
Mne na tych maršutkach vadi len jedine, preco ich nemoze prevadzkovat dopr. podnik (ved to moze byt celkom dobra zarobkova cinnost, najdu sa aj taki sprosti ludia aby s tym jazdili aj za tych 25 SK)
Reply on: tomas1 #57280:
Heh, že maršrotky 😃
Inak čo sa týka tých maršutiek, neviem čím chcú konkurovať napr. v špičke, keď obe linky majú dobrý interval.
No IMHĎáci, zas tu máte pekný bordel, článok o maršutkách sa vám omylom zatúlal z rubriky Sci-Fi medzi Aktuálne informácie. ? ?
________________
#57271 KLF: "Nas magistrat hovno robi, ale neverim, ze toto by povolil."
- Aké povoľovanie, čo má magistrát s maršrotkami?
Reply on: 81-71 #57253:
Ja to myslím všeobecne, hlavne čo sa týka nákupu nových vozidiel.
Reply on: Papyr #57277:
Aspon tie eliny mame lepsie, ked uz nic ine. ?
Reply on: 81-71 #57258:
Hehe, inac povedane, mate lepsie elektricky od Kosic 🙂 a este inak povedane, jednooky medzi slepymi kralom 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.