Dnes poobede (sobota) som išiel lanovkou z Kamzíka na Železnú studničku. Zarazilo ma, že bola veľmi málo využitá, premávala, veď zamestnanci obsluhy tam museli byť aj tak. Ak to takto pôjdu ďalej, tipujem, že neskôr sa zastaví a znova schátra. ?
Zrušenie zastávky Rajská považujem za blbosť, z už spomenutého dôvodu, spojenie AS MN a iných lokalít na JV mesta (1 prestup na AS MN) s Kamenným nám. a okolím.
A za logickejšie považujem na Šafko presmerovať 205, z dôvodu už spomínanej L 78. ono totiž L 78 má aj inú funkciu ako spoj Vrakuňa-CMO.
Upozorňujem, že od začiatku hovorím o situácii PO postavení "pepky".
No väčší výber spojov... No vtejto situácii asi treba v prvom rade takto rozmýšľať, ale snáď sa zrealizuje tá redukcia liniek.
takze mi chces tvrdit ze sa mi oplati skor prestupovat na elektricky na safku ako na kamennom nam. ? mam taky blby dojem ze co sa tyka smeru do KV alebo dubravky tak ten vyber je na Jesenskeho omnoho pestrejsi ako na safku (3 spoje oproti jednemu), v smere na trnavske myto mam pri tescu o 2 spoje viacej (4 a 6), v smere na racko o spoj viacej (7) a do uzla kamenne namestie to mam z rajskej urcite blizsie...
takze minimalne v aktualnej situacii s tebou nesuhlasim...
No možno že by sa dalo vyhlásiť tender na tbusy a potom abusy doobjednať od toho istého výrobcu bez tendra - na základe toho, že ide o doobjednávku podobných vozov.
Železnice to tak nejako robili, oni objednali tatranské električky a potom bez tendra kúpili ešte motoráky na základe toho, že ide o doobjednávku "podobných" výrobkov. Až na iný rozchod, iný pohon,... Len už neviem, či im to prešlo. ?
No myslel som, že by to bol vhodný prestupný terminál z dvoch električkových radiál na pseudonosnú L202. Rajská ako prestupný uzol je premňa nepriateľná. Rajská je plná ľudí hlavne preto, že sa používa ako prestupný terminál z eliny od KV.
#56637 AAA: "(...) A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta."
- čiže menejcenný autobus L78 bude pri prestupe z dvoch radiál "nosnejší" ako L202. Alebo, čo je pravdepodobnejšie, budú ľudia ďalej používať Rajskú ako prestupný terminál lebo, tam majú hustejšie intervaly - lenže to nemá logiku. L78 by sa pochopiteľne zrušila.
Na dvestodvojku z Obchodnej (Poštovej) električkou z prestupom na Šafku (po vytlačení IGK z centra by to bola prijateľná kombinácia), alebo na Kolárovo nám na 208. Alebo na Špitálsku. A zast. Cintorínska by mohla byť obojsmerná.
Keď je vo vozidle revízor, tak po 15 sekundách (alebo po prejdení 40m) ako napísal Bmko, sa označovače zablokujú. To,či je označovač zablokovaný alebo nie, zistíš tak, že na displeji svietia také dve červené svetlá. Je to kvôli vychytralcom, ktorí si označujú lístok až v poslednej chvíli keď uvidia revízora. Prebieha to asi tak, že revízor keď nastupuje, tak sa ohlási vodičovi, ten stlačí na palubáku také tlačítko že "REVÍZOR" a tak vlastne zabezpečí aby sa potom tie označovače zablokovali.
Problem je len ten, ze v novom tendri nemozes davat ako podmienku kompatibilitu s existujucimi vozidlami... Ktovie ale, ci sa nedal vymysliet spolocny tender na abusy a tbusy s pomocnym motorom.
Len skoda, ze prezentovali prave ludi z DEBIL'S, ktorych diela su dost ubohe oproti dielam inych. Ved oni v podstate uz x rokov robia to iste len v inych farbach na rozdiel od tych, ktori robia umenie. Nuz ale celkovo sa mi zda, ze graffiti scena na Slovensku dost upada. Pre MHD je to zrejme nastastie
Re #56613 BMko: Co sa blokuje, kedy, kde sa blokuje? ? Neviem o tom nic, vysvetli pls.
Re #56632 tomas1: To tvoje btw o predlzeni trolejbusu, neviem ako si to myslel ale nebolo by odveci keby 202/205 prechadzali z rajskej nejako na safko a odtial naspat cez Dostojevskeho rad naspat na ASMN alebo cez rajsku na ASMN
Aha, tak dík. Neviem,potom nerozumiem tomu príspevku. Ani Vozovna Krasnany nieje pomenovana viacerimy nazvami napr ako Vozovna Nový záhon alebo Vozovna Rača a tiež ma viacej vchodov. ?
Žiaden, je to ten istý areál... Iba sú tam v rámci podniku 4 prevádzky... Vozovňa Trnávka - trolejbusy a I. kolóna a Jurajov dvor - električky a II. kolóna...
presne si to vystihol...
Neviem či je to dobré kúpiť do Ba 15m busy... Do Ba, si myslím, sa v žiadnom prípade nehodia... Chcel som písať, že si neviem predstaviť, ako budú kľučkovať cez Mlynsku dolinu a Patrónku, /ľutujem vodičov/ ale čochvíľa sa otvorí tunel a tým ten problém odpadne... Ale aj tak, prečo radšej nekúpiť 18 a 12 metrové busy?... Pretože, aj keď ich nasadia na linky smerujúce von z mesta, tak aj tam budú mať problém s manévrovaním, pr. také Čuňovo... Áno viem, že tam bol "Ke" Solaris, on to prešiel a zmákol to... Áno raz, ale čo zima, rozne iné veci... Stačí zle zaparkované auto... Chudák vodiči, to sa im páčiť nebude...
Dnes som išiel minibusom 1901 na L44. Mal pekne navoňaný interiér (vôňa ako z takých stromčekov čo sa dáva do áut). ☺
Dnes som si za tmy všimol, že pri Hornbachu v smere na zastávku "Súhvezdná" je pred nechráneným peším železničným "priecestím" plot (neviem, či je v ňom aj diera). Neviete, kedy ho postavili a kto ho dal postaviť
Možno po uzavretí Námestia SNP a Štúrovej pre IAD a zaslepení Špitálskej by bolo dobré Rajskú skutočne zrušiť s tým, že t-202 a t-205 by mali priebežnú konečnú ASMN - Lazaretská (nová zástavka zriadená na križovatke Dunajskej a Lazaretskej; napríklad) - Kamenné námestie - Mariánska - Špitálska - Cintorínska - Ul. 29. augusta - ASMN.
Ja viem, snívajte s nami...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy