ja tu ludi nemam tendenciu za nic zvozit .. ja tu len diskutujem
ale k veci, v centre sa da segregacia spravit len zakopanie elektricky. co je smutne mesto ked uz chcelo usetrit na tunele malo si vyticit ciel dat do projektu aspon centrulnu cast dat pod zem (rozumej od safka po kamenne).
ale hlavne nekaslat sa do projektu filialka a vyskakovat, ze mesto bude niekedy za 100 rokov budovat tunel
nove viacclankove elektricky mozu pomoct, ale sa znicia skorej ako stare. dovod ? po to tom oranisku co budu musiet behat v inych castiach sa efekt strati ...
vid vieden, kde aj stare elektricky dokazu ist relativne ticho po perfektnom zvrsku ..
Myslím, že za tejto situácie to bude to najlepšie, čo Bratislavu môže stretnúť. Pod zem to nezahrabeš (nie sú peniaze) a v centre segregáciu nespravíš, iba ak preferenciu, aj to nie všade. Takže som za radiálu v tom prípade, ak bude mimoúrovňovo riešená a ak tam budú jazdiť NOVÉ VIACČLÁNKOVÉ ELEKTRIČKY. Myslím, že by to prinieslo skvalitnenie dopravy nielen v Petržalke, ale aj v celej Ba, lebo predpokladám, že tie linky nebudú končiť len na Šafku, ale budú pokračovať aj do iných častí.
A som si istý, že ma za tento príspevok zvozíš, ale som na to pripravený. ?
Áno, zrejme iba ten prejazdový voz. Takisto na 30 a 80 je jeden voz z Kraksňan, čo tam robí ráno a poobede po kole (na L80 2 kolá, lebo z Kopčian aj z Matadorky); no a tá 30/6/80/6, robila poobede aj kolo na 29/3. po novom to bude ráno aj poobede na 28/4.
Pre vlkä (na zast. CePo) sa síce nič nemení, ale akonáhle sa v akomkoľvek služobnom cestovnom poriadku niečo zmení, nech je to hocijaká "blbosť", musia sa k tomu dátumu zmeniť všetky existujúce druhy CP; preto sa často vylepujú nové ZCP, kde je fakticky iba zmena dátumu, ostatné všetko ako predtým. Minimálne v prípade L30 platnej od zajtra to tak je.
to tu zopar ludom nevysvetlis, totizto to co v BA vznikne nebude nic ine len dalsia radiala, ktora akurat bude mat novy zvrsok a bude mimourovnovo riesena
Ja by som na tvojom miete zabudol na vyuzivanie existujucich trati. A to pomerne rychlo. Existujuce trate su tak nenormalne, ale neskutocne nevhodne (cest racianskej radiale, ktora je miestami pouzitelna) na vykonavanie funkcie NDS. V ziadnom pripade by som ich nerozsiroval do dalekonosnejsich zamerov typu elektrickou do Pezinka ci Stupavy.
Blbost. Predtym ako niekto schvali ten samovrazedny projekt NDS postaveneho na existujucich tratiach, nech skusa cakat, vystupovat a nastupovat na nastupnych ostrovcekoch o sirke 1 meter ! Rozsirit sa daju tak akurat do Hlohovca.
A nech niekto posadi tu salinu na krizovatky s inymi formami dopravy kazdych 100 metrov.
A nech niekto posle 50 metrove vozy otacat sa k Narodnemu Divadlu.
A nech mi niekto povie, ze podkopat polku mesta je realne v nablyzsich rokoch.
Dnes som v 83-ke videl "zamrznutý" označovac lístkov - stále ukazoval čas 12:31 h a neoznačoval cestovné lístky. Tak mi napadlo, ak by sa ten jeden jediný označovač, čo je v minibusoch pokazil, bol by to dôvod na odstavenie vozu (teda bolo by treba kvôli tomu vyslať záložné vozidlo)? Alebo sa dá ten označovač len nejako reštartovať a začne znova fungovať?
Čo sa menilo v CP linky č. 20? Zdá sa, že nič... Žeby sa menil čas odchodu spojov, ktoré zabezpečuje "prejazdový" klbák z liniek 23, 24 a 26? Btw, ktoré sú to vlastne spoje frenky? ☺ Ale ten aj tak nie je v CP vyznačovaný, tak je to jedno, nie?
Ak by ta starsi brat naucil citat tak bi si vedel co som pisal o metre resp. o elektricke a aj o zapadnej casti mesta a casti race.Skôr by si mal napisat svojmu kolegovi nezsie ktory tvrdil ze v tychto castiach mesta je zbytocna segregacia a ze sa to tam moze nechat v stave ako to je dnes.Poradim vam jednu vec ked mi budete chcet napisat tak si radcsej precitajte co som uz napisal nechce sa mi to pisat 100 krat.
ŠKODA ELECTRIC v současné době zahájila výrobu šesti nízkopodlažních kloubových trolebusů typu ŠKODA 25Tr IRISBUS pro Bratislavu. Škodovka dodává tyto trolejbusy na základě vítězství ve výběrovém řízení, kterého se mimo jiné účastnily firmy SOLARIS (Polsko) či NEOMAN (Německo).
Jak uvedl pro Škodováka Petr Kasenčák, vedoucí obchodního úseku BU Trolejbusy ŠKODA ELECTRIC, dodané trolejbusy již budou mít modernizovanou (faceliftovanou) karoserii (typ CITELIS), vozidla budou též vybavena dieselagregátem pro nezávislou jízdu, neboť se počítá s jejich nasazením i v úsecích bez trolejového vedení. Nákup těchto troljbusů probíhá v rámci kompletního projektu na rozšíření trolejbusové dopravy v Bratislavě.
Škodovka je dlouholetým dodavatelem trolejbusů pro hlavní město Slovenska, tato dodávka je první dodávkou trolejbusů ŠKODA nové generace (stavěných ve polupráci s firmou KAROSA) nejen pro Bratislavu, ale i pro celé Slovensko.
Akoze mi povedz kde by si spravil povrchvu trat metra v Dubravke, Karlovke, Vinohradoch,... A prosim ta sa tu neovanaj zasa rozchodom 1435mm. Do pekla, sak nech sa vyuziju existujuce trate a stavt nove...
aquila
ale k veci, v centre sa da segregacia spravit len zakopanie elektricky. co je smutne mesto ked uz chcelo usetrit na tunele malo si vyticit ciel dat do projektu aspon centrulnu cast dat pod zem (rozumej od safka po kamenne).
ale hlavne nekaslat sa do projektu filialka a vyskakovat, ze mesto bude niekedy za 100 rokov budovat tunel
nove viacclankove elektricky mozu pomoct, ale sa znicia skorej ako stare. dovod ? po to tom oranisku co budu musiet behat v inych castiach sa efekt strati ...
vid vieden, kde aj stare elektricky dokazu ist relativne ticho po perfektnom zvrsku ..
samotne supravy vela vody nenamutia ...